Polonez 2000 OBR - replika warta kilku ujęć... - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

to sa najlepsze kola do tego poloneza bo w przejazdzki na oryginalnych CD 39 troche bym sie obawial Sa to oryginalne kute ATSy z pna 2000 ostatni raz w Rajdzie Zobrow.
Co do wygladu to przykowa uwage, jest cos pieknego w tych rajdowych polonezach ale przywiazywal bym wieksza uwage do szczegolow malowania o wyposrzeniu nie wsppomne bo to juz wydatki...chociaz na parkingu widzialem ostatnio gnijacego transportera z oryginalnymi iodami Oscar+ z wkleslym szklem
Co do latania to niedawno przesiadlem sie na dohc ale ok 15sztuk ład, pn i 125 przeszlo przez moja stodole na mazurach To dobra szkola na poslizgi bez mocy ale trzeba troche odwagi .Do zwyklego latania po luznym i wogole bokami najlepsza jest lada. Polonezem z 1500 na zwyklym zawiasie strach robic narzuty z 3biegu- "Sedany" sa o wiele zwiniejsze, reaguja bez takiego opoznienia i mozna lamac sie o wiele szybciej
  
 
Cytat:
kute ATSy

chyba przez grenladzkiego krasnala potomka Gimliego syna Gloina z Ereboru, nawet atsy do DTM u i formuly 3 euro series sa robione metoda odlewu niskocisnieniowego... ehhhh te legendy PRL-u
  
 
Na takich felgach, jaką pokazał Stalkerx na zdjęciu, śmigały Poldki grupy 4 i grupy B, włączając w to oczywiście model Turbo Moim zdaniem to najładniejsza felga jaką kiedykolwiek stworzono
  
 
Cytat:
2005-11-03 15:08:55, eFeSOwiec pisze:
Na takich felgach, jaką pokazał Stalkerx na zdjęciu, śmigały Poldki grupy 4 i grupy B, włączając w to oczywiście model Turbo Moim zdaniem to najładniejsza felga jaką kiedykolwiek stworzono


A polonez to najładniejszy model samochodu jaki kiedykolwiek produkowano?
  
 
Cytat:
2005-11-03 15:41:12, schwepes pisze:
A polonez to najładniejszy model samochodu jaki kiedykolwiek produkowano?




mnie np. sie bardzo podoba ; gdyby auto oparto na 132 a nie 125p bylby to b.ciekawy wóz; stylistycznie jest to najladniejszy samochod o tej linii no moze 100 quattro albo HF ale one byly troche drozsze
apropos ATSow to mysle ze jest roznica miedzy rajdowa felga z poczatku lat 80tych a wspolczesna do wyscigow; a co do kucia to sam ich nie kulem, powtarzam tylko co o nich uslyszalem od poprzedniego wlasciciela
  
 
Qba i jak tam fotki repliki? Czekamy z niecierpliwością
  
 
Qba i jak tam fotki repliki? Czekamy z niecierpliwością
  
 
Czas mija a dalszych zdjęć jak nie ma tak nie ma.
  
 
no niestety... amreee cos w ch.. tnie...
  
 
Cytat:
2005-11-01 11:06:55, Pat_kdb pisze:
ten rajdowiec meczyl zwykla serie - ktora podwijala ogonek pod siebie jak kunedelek;d



nie wiem,czy ktos napisal juz, bo nie doczytalem do konca, ale tym rajdowcem byl S.P. Bublewicz Marian i upalal on sluzbowego Poloneza TVP.
  
 
Niemam pytan do "TEGO" Poloneza.... Moze kiedys zrobie sobie taka replike, jest przepiekny...
  
 
odświezam bardzo stary temat o ty polonezie jak ktos chciał by sie dowiedzieć czegoś bliżej na temat tego auta to chetnie opowiem
  
 
pisz wszystko
  
 
łatwiej mi będzie jak bende odp na pytania
  
 
to ja pierwszy co z polonezem, jaki motor teraz i gdzie startuje
  
 
polonez stoi sobie cichutko w garazu trwaja dalsze prace nad silnikiem i nad całością motor w tym momencie to inna 2 litrowa jednostka niz z początku tematu (z rajdowego poloneza z epoki wyciągniety ze 15 lat temu z rozbitego poldka przetrwał do dzis u byłego kierowcy rajdowego) w silniku moda głowicy gażniki weber lekkie koła wyścigowe wałki kol wyd from obrso i pare innych drobiazgów ,a co do startów auto szykuje do gsmp jako zamykający (bo jeszcze nie mam licencji)
  
 
ciekawie piszesz... zamieniam sie w sluch. daj nam wyglodnialym fanatykom wiecej info....
  
 
dawaj foty, chetnie popatrzymy nawet jak rozbebeszone bedzie
  
 
Ja z mila checia poslucham jako posiadacz borewicza.Mam nadzieje,ze uda sie mojemu poldkowi zafundowac taka przyszlosc.
  
 
foty kiedy indziej bo skopcił mi sie dyska a tam wszystki miałem no chyba ze po łikendzie kumpel wrzuci bo tez ma te foty a na chwile obecną moge przekazać jakie chcecie info