Ja chce yariska :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pomozecie? pomozcie, ciezarna Was prosi

chcemy z malzem kupic samochod - nasz wybor padl oczyiwsic ne toyote - na yariske
i w zwiazku z tym mam pare pytan - prosb o rady

przekopalam forum i znalazlam juz odpowiedz na kilka d nich

- samochod bedzie weekendowy (jazda do zklepu, lekarza, raz na dwa m-ce na wies), na wakacje itp. - z tego, co widzialam na forum, nie oplaca mi sie kupoiwac diesla, czy tak?

- jaki model jest mi potrzebny? rodzinka trzyosobowa, z czasem czteroosobowa, jaki wybrac model 1.0 czy 1,3??? (mieszkam w stolicy, nie bede sie scigac z innymi kierowacmi, bo slabo prowadze

- jaki kolor jest najbezpieczniejszy? szary metalik?

- czy toyoty maja wieksze wziecie u zlodziei niz inne marki?

- chcialabym kupic samochod maksymalnie nowy - dwu-trzyletni, moze doradzicie mi jakis rocznik?

- zakladajac, ze jestem ZIELONA w tych sprawach, maz tez, gdzie moglabym uzupelnic swojha wiedze na temat tego samochodu, w razie gdybym chciala kupic uzywany?

no i ile takie cudenko dwu-trzyletnie kosztuje? na co zwracac szczegolna uwage

bardzo, bardzo bede wdzieczna za pomoc :0

pozdrawiam

Aneczka
  
 
Nie wiem co się stało z moim wczorajszym postem ale napiszę jeszcze raz.
Ostatnio tu na forum jest nieco mały ruch więc nieco trudniej o odpowiedzi. Wakacyjno-urlopowe lenistwo
Skoro szukasz informacji o Yarisce to proponuję zajrzeć, popytać, poczytać tutaj, tu i może jeszcze tu.
A jakby było mało to jeszcze tutaj znajdziesz nieco informacji

Pozdrawiam
  
 
A może jednak coś wiekszego-cztery osoby (w przyszłości)+bagaż+zabawki dzieci-Yariski braknie
Aha tego nie rozumię:
- jaki kolor jest najbezpieczniejszy? szary metalik?
  
 
paniol, przypuszczam, że chodzi o widoczność na lakierze ewentualnych rys lub odprysków.
Np na srebrnym metaliku odprysk po uderzeniu drzwiami nie będzie tak widoczny jak np na czarnym metaliku. Podobnie rysa.
  
 
To jest fakt i brudu zbytnio nie widać