Automat włączający światła part 1 - Strona 2

  szukane wyrażenia:   automat  -  świateł
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dodam od siebie ze zielonych przekaznikow mam jakies 6szt a zamiast niebieskiego mozna zamontowac po prostu zworke (tych wiekszych pinow w skrzynce) -jezdze tam i nie ma zadnego problemu.
Jest tez + tego -nigdy nie bedziemy jechac na samych postojowkach nawet jak nam zespolony nawali wiec polecam
  
 
Cytat:
2007-04-16 20:26:13, zagore1 pisze:
Zielony można kupić na tej aukcji - jest fordowski bo sam kupowałem!Przekaźnik



potwierdzam ze pasuja one do swiatel -sam u niego kupowalem kiedys
  
 
Ten zielony przekaznik to bodajze jest zwykly od swiatel od poldolota, wiem bo ostatnio robilem z niego odciecie zaplonu.
Po 4,50 go kupowalem ale juz zamiennik, oryginalny bodajze 15zl.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2007-04-17 17:25:41 ]
  
 
Cytat:
2007-04-17 16:31:56, borys pisze:
zamiast niebieskiego mozna zamontowac po prostu zworke (tych wiekszych pinow w skrzynce)


Czy mógłbyś rozwinąć? Mam wyjąć zworkę z innego pustego miejsca na przekaźnik (ten większy) i wpiąć w miejsce niebieskiego przekaźnika? Przepraszam za głupie pytanie, ale nie czaje... a z tym miejscem, z którego wyjmę zworkę nic się nie stanie? Nie będzie jakiś spięć, czy coś?
  
 
Cytat:
2007-04-17 16:31:56, borys pisze:
dodam od siebie ze zielonych przekaznikow mam jakies 6szt a zamiast niebieskiego mozna zamontowac po prostu zworke (tych wiekszych pinow w skrzynce) -jezdze tam i nie ma zadnego problemu. Jest tez + tego -nigdy nie bedziemy jechac na samych postojowkach nawet jak nam zespolony nawali wiec polecam



A jak się ma taka konfiguracja do przełącznika zespolonego ? Co się dzieje jak załączymy normalnie postojówki a dalej mijania ?
  
 
kurde w polsce jak zwykle sie na wszystkim oszczedza, dzisiaj próbowałem zrobic automatyczne swiatełka i co... nic .. nic z tego u mnie w skrzynce bezpieczników jest miejsce na przekaznik.. ale kabelki nie sa podciagniete echh te polskie escorty
EDIT
ma ktos do sprzedania skrzynke bezpieczników w której sa "aktywne" wszystkie gniazda przekazników?

[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2007-04-17 20:41:10 ]
  
 
Cytat:
2007-04-17 17:24:27, mefis22 pisze:
Ten zielony przekaznik to bodajze jest zwykly od swiatel od poldolota, wiem bo ostatnio robilem z niego odciecie zaplonu. Po 4,50 go kupowalem ale juz zamiennik, oryginalny bodajze 15zl.



No, niedokładnie taki.

Cytat:
2007-04-17 17:59:30, Jacekm_ pisze:
Czy mógłbyś rozwinąć? Mam wyjąć zworkę z innego pustego miejsca na przekaźnik (ten większy) i wpiąć w miejsce niebieskiego przekaźnika? Przepraszam za głupie pytanie, ale nie czaje... a z tym miejscem, z którego wyjmę zworkę nic się nie stanie? Nie będzie jakiś spięć, czy coś?



Trzeba zewrzeć styki 30 i 87A. Ale wg mnie lepiej zastosować przekaźnik RM83 po "tuningu"

Cytat:
2007-04-17 19:08:34, jerico pisze:
A jak się ma taka konfiguracja do przełącznika zespolonego ? Co się dzieje jak załączymy normalnie postojówki a dalej mijania ?



Nic. Po prostu w pierwszym przypadku zgasisz mijania, a w drugim zdublujesz zasilanie.

Cytat:
2007-04-17 20:36:41, fryszard pisze:
kurde w polsce jak zwykle sie na wszystkim oszczedza, dzisiaj próbowałem zrobic automatyczne swiatełka i co... nic .. nic z tego u mnie w skrzynce bezpieczników jest miejsce na przekaznik.. ale kabelki nie sa podciagniete echh te polskie escorty



Które kabelki? Przecież wszystkie połączenia w Mk7 są wewnątrz skrzynki, a ta jest uniwersalna.

P.S. "Polska" piszemy wielką literą. Nazwa własna i nasza Ojczyzna.

  
 
Cytat:
2007-04-17 20:41:22, WilK pisze:
Które kabelki? Przecież wszystkie połączenia w Mk7 są wewnątrz skrzynki, a ta jest uniwersalna. P.S. "Polska" piszemy wielką literą. Nazwa własna i nasza Ojczyzna.


chodzi o to ze nie ma styków na przekaznik, gniazdek czy jak to nazwac... wkładasz w miejsce R18 i lata luzno, nie ma tam metalowych "styków"
  
 
Cytat:
2007-04-17 12:52:56, WilK pisze:
Nie musi być niebieski. Ważne żeby miał styki rozwierne 30-87A (czyli takie które po załączeniu przekaźnika przerywają obwód wykonawczy) i obciążalność 20A. Można to zrobić na RM83 firmy RelPol, dolutowując do wyprowadzeń "samce", dwa małe i dwa duże, albo też dolutowając taki przekaźnik do podstawy z oryginału brązowego lub białego. Koło taki RM 8 zł kosztuje



A tak dla absolutnej pewności, ten przekaźnik ma za zadanie wyłączenie świateł w chwili odpalania silnika ? Czy wyłączenie świateł po załączeniu postoju z przełącznika zespolonego ?

Jak jak kocham te samochodowe schematy
  
 
wilku masz moze schemacik skrzynki bezpieczników do mk7?
  
 
Cytat:
2007-04-17 20:49:34, fryszard pisze:
chodzi o to ze nie ma styków na przekaznik, gniazdek czy jak to nazwac... wkładasz w miejsce R18 i lata luzno, nie ma tam metalowych "styków"



no to ja chyba też tak bedę miał , bo kiedyś kupiłem przekaźnik opóźninia wyłączania swiateł i też nie było w tym miejscu styków
  
 
Cytat:
2007-04-17 17:59:30, Jacekm_ pisze:
Mam wyjąć zworkę z innego pustego miejsca na przekaźnik (ten większy) i wpiąć w miejsce niebieskiego przekaźnika?



nie po prostu wkladasz np. kabel z odpowiednio zarobionymi koncowkami (tzw "wsuwki meskie" po obu stronach krotkiego przewodu)

Cytat:
2007-04-17 19:08:34, jerico pisze:
A jak się ma taka konfiguracja do przełącznika zespolonego ? Co się dzieje jak załączymy normalnie postojówki a dalej mijania ?



ma sie to tak ze przy wyjetym klucyzku normalnie zalaczamy postojowki tylko, a przy wlozonym i przekreconym kluczyku zawsze mamy postojowe+mijania (niewazne jak ustawiony jest wtlacznik na zespolonym)

Od siebie dodam ze swiatla dlugie (drazek zespolonego od siebie; dlugie "na stale) nie dziala na automacie, dopiero po wlaczeniu swiatel zespolonym zaczynaja one swiecic (chwilowe glugie, dzwignia do siebie) dziala poprawnie
  
 
mss a rozbierałes kiedys swoja skrzynke? ciekawi mnie czy są tam sciezki porobione tylko nie ma wlutowanych nóżek czy nawet sciezek niema? bo jesli niema nózek to z godzinka roboty i bedą, ale jesli niema sciezek to lipa
  
 
Cytat:
2007-04-17 22:23:35, fryszard pisze:
mss a rozbierałes kiedys swoja skrzynke? ciekawi mnie czy są tam sciezki porobione tylko nie ma wlutowanych nóżek czy nawet sciezek niema? bo jesli niema nózek to z godzinka roboty i bedą, ale jesli niema sciezek to lipa



nie rozbierałem , nie było takiej potrzeby
  
 
Cytat:
2007-04-17 20:41:22, WilK pisze:
Które kabelki? Przecież wszystkie połączenia w Mk7 są wewnątrz skrzynki, a ta jest uniwersalna. P.S. "Polska" piszemy wielką literą. Nazwa własna i nasza Ojczyzna.




Na pewno ??? A mnie się wydaje że w tym przypadku polskie to przymiotnik (jaki?? jaka?? jakie??) a przymiotniki to chyba z małej...

BTW A czym się różni zielony fordowski przekaźnik od "puzolenowego" ??? Bo identyczny chyba jest?? Na mniejszy prąd czy jakaś inna różnica ??
  
 
Też myślałem nad wpieciem się ze zwykłym przekażnikiem w instalkę...ale się wstrzymam- poczekam na Wilkowe schematy
ostatnie walki z elektroniką w bwm ojca conieco mnie przepłoszyły od lutownicy
  
 
Cytat:
2007-04-17 13:04:49, WilK pisze:
Na to niestety jestem za głupi.



skromniacha
  
 
Cytat:
2007-04-17 20:49:34, fryszard pisze:
chodzi o to ze nie ma styków na przekaznik, gniazdek czy jak to nazwac... wkładasz w miejsce R18 i lata luzno, nie ma tam metalowych "styków"



Oszukali Cię Płońsk rulezzz.

Cytat:
2007-04-17 21:38:23, jerico pisze:
A tak dla absolutnej pewności, ten przekaźnik ma za zadanie wyłączenie świateł w chwili odpalania silnika ? Czy wyłączenie świateł po załączeniu postoju z przełącznika zespolonego ? Jak jak kocham te samochodowe schematy



To drugie. A bywają gorsze schematy, wierz mi

Cytat:
2007-04-17 21:41:49, fryszard pisze:
wilku masz moze schemacik skrzynki bezpieczników do mk7?



Powinienem. Ale to schemat z gatunku "kochanych" przez Jerico

Cytat:
2007-04-17 22:11:16, borys pisze:
ma sie to tak ze przy wyjetym klucyzku normalnie zalaczamy postojowki tylko, a przy wlozonym i przekreconym kluczyku zawsze mamy postojowe+mijania (niewazne jak ustawiony jest wtlacznik na zespolonym) Od siebie dodam ze swiatla dlugie (drazek zespolonego od siebie; dlugie "na stale) nie dziala na automacie, dopiero po wlaczeniu swiatel zespolonym zaczynaja one swiecic (chwilowe glugie, dzwignia do siebie) dziala poprawnie



Dlatego też przedstawię również trochę inne podejście do tematu.

Cytat:
2007-04-17 23:47:58, ari10 pisze:
Na pewno ??? A mnie się wydaje że w tym przypadku polskie to przymiotnik (jaki?? jaka?? jakie??) a przymiotniki to chyba z małej... BTW A czym się różni zielony fordowski przekaźnik od "puzolenowego" ??? Bo identyczny chyba jest?? Na mniejszy prąd czy jakaś inna różnica ??



A mi chodziło nie o stwierdzenie "polskie escorty", gdzie naturalnie mamy przymiotnik, ale o "kurde w polsce", a tu akurat mamy miejscownik l.p., czyli mamy do czynienia z rzeczownikiem będącym nazwą własną

Zaś co do przekaźników od Poloneza, to prądowo nadążą, tyle że układ wyprowadzeń inny lekko. Zamienione są miejscami 30 i 86. Sam sprawdź

Cytat:
2007-04-17 23:59:43, masterostry pisze:
Też myślałem nad wpieciem się ze zwykłym przekażnikiem w instalkę...ale się wstrzymam- poczekam na Wilkowe schematy ostatnie walki z elektroniką w bwm ojca conieco mnie przepłoszyły od lutownicy



A co? Schematy Bawarki potrzebne?

Cytat:
2007-04-18 05:39:05, Suchii pisze:
skromniacha



Ależ skąd. Znam po prostu swoje umiejętności i jestem realistą.
  
 
ja dzisiaj chyba bede sie bawił lutownicą i moją skrzynką bezpieczników
  
 
Cytat:
2007-04-17 20:36:41, fryszard pisze:
u mnie w skrzynce bezpieczników jest miejsce na przekaznik.. ale kabelki nie sa podciagniete echh te polskie escorty


czy to oznacza ze we wszystkich escortach robionych w Polsce nie ma podciagnietej instalacji pod te przekaźniki?