Mgłowe spryskiwacze z C3 – czyli opis czego nie należy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Zachęcony opisem adaptacji spryskiwaczy z C3 w Hondzie (http://www.civicklub.pl/) podjąłem próbę ich upchania w Espero.
1.spryskiwacze – fajne, plastikowe, czarne (kod: 6438V8 po 12zł) niestety uchwyt montażowy jest o połowę mniejszy niż u nas, ale można z tym sobie poradzić dokładając zatrzask od dołu maski.
2.dysze nie mają regulacji! Czego efektem jest mokre podszybie i szyba do +- połowy.
3.o ile z oryginałów płyn leci na dach i bagażnik z tych od C3 leci - może leci to za duże słowo .
Wygląda na to że potrzebne są spryski regulowane nie wiem jakie ma skoda i być może pompka, która da bardzo konkretne ciśnienie – pewnie zestaw od dawcy spryskiwaczy.
Pozdrawiam.
  
 
Na podstawie własnych doświadczeń polecam jako elementy "swapowane" spryskiwacze od:
- VW Passat B5 (przed liftingiem pyska )
- Fiat Bravo/ Brava

Oba rozwiązania posiadają regulowane dysze, rozpylają mgłę wodną, kosztują grosze a elementy z Passata dodatkowo są ogrzewane, co przydaje się w zimie, gdy parkujemy pod przysłowiową "chmurką".

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2007-04-30 14:07:20, SpeedR pisze:
Na podstawie własnych doświadczeń polecam jako elementy "swapowane" spryskiwacze od: - VW Passat B5 (przed liftingiem pyska ) - Fiat Bravo/ Brava Oba rozwiązania posiadają regulowane dysze, rozpylają mgłę wodną, kosztują grosze a elementy z Passata dodatkowo są ogrzewane, co przydaje się w zimie, gdy parkujemy pod przysłowiową "chmurką". Pozdrawiam - SpeedR


Masz może jakies fotki jak to wygląda na masce Espero? Czy zamontowanie wiąże się z jakimiś przeróbkami? I pod co podłączyłeś ogrzewanie? Pod szybe?
  
 
Cytat:
2007-05-02 18:49:42, Buba030 pisze:
Masz może jakies fotki jak to wygląda na masce Espero? Czy zamontowanie wiąże się z jakimiś przeróbkami? I pod co podłączyłeś ogrzewanie? Pod szybe?



Jak tylko zakończę boje z "chlastaniem" maski i lakierowaniem, nic nie będzie stało na przeszkodzie, abym podrzucił a właściwie - wykonał zdjęcia

Montaż spryskiwaczy można przeprowadzić na kilka sposobów, gdyż niestety elementy od Passata nie stanowią systemu "plug and play" w przypadku Espero.
Wspomniane sposoby to:
- przerobić otwory w masce
- przerobić mocowanie spryskiwaczy
- wyciąć mocowanie spryskiwacza i "na chama" przykleić je do maski (hmm, niepolecam )

Ogrzewanie podłączone jest pod ogrzewanie tylnej szyby, gdyż moim skromnym zdaniem jest to najrozsądniejsze wyjście.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Dzięki za info. Jak bedziesz mógł to zrób fotki i pokaż jak to wygląda. A Ty jakim sposobem je mocowałeś? Przerabiałeś mocowanie spryskiwaczy czy otwory w masce? Czy jakośc spryskiwania jest lepsza niż przy oryginalnych dyszach espero?
Mam dwie pompki u siebie a więc ciśnienie powinno być w miare ok. A te dysze od Passata - o co konkretnie w sklepie pytać , tzn od jakiego modelu , rocznika???? jaki może być tego koszt?
  
 
Sam jestem zainteresowany, bo moje jakieś po zapychane i już ciężko je odepchać...
  
 
A żeś wyciągnął trupa z szafy
  
 
Zerknąłem na datę logowania, a nie na ostatni post

Nie jest taki stary. Dopiero się zaczął rozkładać.