Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
desperos Klubowy Weteran Volvo V70 II Lublin | 2010-09-06 20:37:58 wszystko ladnie...a teraz poproszę po polskiemu bo mnie od tej paplaniny to oczy zabolały... |
slawek_p Klubowy Weteran Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2010-09-06 20:45:00
Ale że o co chodzi? A tak naprawdę to masz z tym problem, czy próbujesz nas sprawdzić z budowy Espero. No i jak kolega napisał. Po polskiemu staraj się pisać, bo chyba niewielu Cię jak na razie zrozumiało. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-09-06 20:57:16
e tam...bo się źle do tego zabrałeś ...pykasz do reklamóweczki działkę butaprenu, pakujesz tam główkę (najlepiej w saunie) i po kilku minutach już doskonale Kolegę rozumiesz Iskrownikowi oczywiście gratulujemy weny i filozoficznego polotu ...ale to chyba nie to forum ? |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2010-09-06 21:25:56 Ale o ssssooo chodzi
Boguś, kończę już 3 słoiczek butaprenu ( dla mózgojada była to już dawka śmiertelna ) i ni chu chu nie kumam OCB Moja ślubna Elektra twierdzi, że gościu ma coś wspólnego z prądem- złapał fazę |
Zzzz Opel astra Torun | 2010-09-06 22:18:43 Przeciez to proste . Koledze chodzilo o hyundaya electra
http://www.bestcarnews.net/2009/08/03/2010-hyundai-electra-touring-to-be-even-more-affordable/ tyle ze tak mu cisnienie wzroslo ze galki oczne nie wytrzymaly i na polslepo zdolal sie wbic tylko na to forum poswiecone tez koreanczykowi |
Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2010-09-07 13:49:12 A dla mnie wypowiedz byla czysta i przejzysta bo sam miewam troche podobne klopoty, takze wam przetlumacze.
Koledze chodzilo oto ze srednio co 10 tyś km wysiada mu cewka albo moduł zapłonowy. Ma normalne ładowanie i wszystko inne w normie i sie pyta czym moze byc spowodowane tak częste zużywanie sie owym części. Moze teraz ktos udzieli konkretnej odpowiedzi. Pozdr. |
mifinka (S) Klubowy Weteran Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-09-07 14:08:58
Gdyby Kol. iskrownik miał status Member, lub Weteran, nie musiałbyś tłumaczyć. |
slawek_p Klubowy Weteran Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2010-09-07 15:02:59
A to o to chodzi. No to trzeba chłopu jakoś pomóc. Napisz coś więcej (tylko już w zrozumiałym dla nas języku) o awarii, która cię męczy tzn. czy awaria najpierw cewki i potem modułu zdarzyła Ci się jednorazowo w odstępie tych właśnie 10 000km . Jeśli tak to nie ma co szukać, bo tak się zdarzyć może i jest to po prostu pech. Jeśli zdarza Ci się to regularnie i już masz za sobą kilkukrotną wymianę tych elementów winne być mogą oprócz wysokiego napięcia ładowania (ale to już sprawdziłeś) cewka zapłonowa, instalacja elektryczna , czy nawet sam ECU. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-09-07 15:27:33 Z tego co pisał kolega Iskrownik wynika że już kilka razy wymieniał moduł, więc to raczej nie przypadek. Może przewody WN mają jakieś przebicie i zwierają do masy...hmmm... |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2010-09-09 17:31:51 Mnie się wydaje, że problem kolegi iskrownika polega na tym, że sam jeszcze nie do końca poznał specyfikę DU.
Bo przecież sam napisał, że:
Być może chodzi tylko o padającą cewkę w aparacie którą to tylko wystarczyłoby wymienić a której żywotność to właśnie ok. 10 kkm (...), a kol "iskrownik" wymienia -sam- cały aparat zapłonowy [zwany u niego ...modułem] i z tego jego artykuowania myśli, można wywnioskować, że ...taka impreza wychodzi jemu drogo Pół biedy jak 10 kkm robi w ciągu roku, ale jeśli powiedzmy w ciągu 2 m-cy, to rzeczywiście jest to ...droga impreza [ wiadomość edytowana przez: nawigator5 dnia 2010-09-09 17:38:13 ] |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2010-09-09 20:47:25
Nie mów tego głośno przy moim 14 letnim espero, bo ma jeszcze oryginalną którą fabryka włożyła ----------------- czasem tu zaglądam |
iskrownik Member Klubu Espero espero Łódź | 2010-09-09 22:26:31 witam ponownie.
Dziękuję za zainteresowanie, nawet to humorystyczne. A teraz napiszę po polskiemu "z nowa". Były dwa przypadki awari: Pierwszy w czasie jazdy, silnik gaśnie. Drugi przypadek: po zatrzymaniu się,/ po praejechaniu ok. 300 km./ silnik nie da się uruchomić. Czy to jasne? to dalej "jadę". Po wymianie modułu w aparacie zapłonowym do którego włącza się cewkę, silnik uruchamia się. Takich wymian było 6/ sześć/ w tym jedna cewka włączana do tego pechowego modułu.Cewkę wysokiego przy błotniku wymieniłem na wszelki wypadek. Ostatnio wykonana diagnostyka instalacji nic nie wykazała.Aktualnie auto jeździ bez problemowa, ale jak długo? Jeśli koledzy z Łodzi mieli by życzenie skontaktować się w podobnych sprawach/mam garaż/ to podaję kotakt kom.692629696. Iskrownik |
Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2010-09-10 09:46:37 Gdzie kupujesz moduły i po ile??
[/quote] |
iskrownik Member Klubu Espero espero Łódź | 2010-09-11 20:37:16 Witam
Moduły,cewki i inne części trudne do sprawdzenia kupuję w sklepach daewoo. Moduł z logoo GM kosztuje w Łódzi 85,0 zł w Kołobrzegu 36,0 zł. Odstąpiony w Allegro razem z paragonem/już komuś zbędny/ za 60,0 zł cena zakupu na paragonie 130,0 zł. /Dzierżoniów/ Myślę, że dzisiaj cena produktu nie świadczy o jego jakości. Faktem jest, że po diagnostyce, nie ma negatywnej oceny. Przewody W.N. nie "kopią".Auto pracuje obecnie w normalnym trybie, tzn. cicho, równomiernie, przyśpiesza, hamuje silnikiem, poprostu idealnie-ale jak długo? W ostatnie opady specjalnie nie stałem w garażu, żeby zobaczyć co powie w temacie sama wilgoć i nic, po nocy odpala i wio. Coś Ci to mówi?... Pozdrawiam |
iskrownik Member Klubu Espero espero Łódź | 2010-10-08 16:53:29 Jest nowy szczeguł w temacie. Jedyne zmiany w instalacji dotyczyły mont żu alarmu i C.Z.W tych dniach wymontowałem sterownik C.Z. Teraz C.Z. działa z klucza, ale zadziałała też z przycisku kasety wewnętrzna blokada./nie działała wcześniej a więc było tu zwarcie/. Dalej pozostaje pytanie: co wspólnego ma prąd C. zamka z prądem zapłonu? W zapłonie jest wysokie napięcie z cewki. Czy taki kruczek w DU jest możliwy????... Jazda jest dobra, ale czy to koniec pytań w temacie moduł zapłonu? |
wacek99 Klubowy Weteran A8 4,2l Kraków | 2010-10-08 22:33:46
Nic nie ma wspólnego! Powiem tak: moduł zapłonu w espero jest jednym z najbardziej niezawodnych elementów w tym samochodzie i nigdy wcześniej nie słyszałem żeby ktokolwiek go wymieniał. Jeżeli faktycznie zmieniałeś te moduły sześć razy to raczej nie mam wątpliwości że coś je wykończyło. Być może brak smaru silikonowego między modułem a obudową aparatu zapłonowego jest powodem przegrzewania się modułu? Myślę że tego nikt się nie dowie. [ wiadomość edytowana przez: wacek99 dnia 2010-10-08 22:36:15 ] |