Silnik 3SGE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czy ktoś z was może wie do kiedy był produkowany silnik 3SGE. Najbardziej mnie interesują jego japońskie wersje (BEAMS, VVTi).
--
r
  
 
Z tego co się orientuję to BEAMS w MR2 był tylko montowany w 2000 roku i tylko w Japonii, nie był sprzedawany nigdzie indziej. Pewnie nie to chciałeś się dowiedzieć ale zawsze jakaś informacja

Pozdrawiam
  
 
3S-GE(158KM do 94, pozniej 175KM) w Carince byl na rynek eorpejski chyba do 96-97
  
 
Wiem jeszcze, że był montowany w Lexusach na Japonię.
--
r
  
 
Cytat:
2003-12-03 13:02:00, CarinaGTI pisze:
3S-GE(158KM do 94, pozniej 175KM) w Carince byl na rynek eorpejski chyba do 96-97



...a 175KM to się przypadkiem nie nazywa 3S-GTE ?
  
 
to powinno pomóc:
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/9975/dataBySubject/GasolineEngines.html
jasno to to nie jest, ale można się połapać
  
 
Cytat:
a 175KM to się przypadkiem nie nazywa 3S-GTE ?


oj nie nie nie!!!! 3S-GTE mialo kolo 200KM
Ten 175KM to jest ten sam co moj -tez 3S-GE - tylko znowu podkrecony w mocy a w momencie obotowym jedynie o 6-10Nm w porownaniu z 3S-FE paranoja!!!!!
  
 
Moment, BEAMS ma 200 KM, 3S-GE ma: 157 i 175 KM. 3S-GTE mają: 204, 225 i 245 KM
  
 
To ja poproszę ten 3S-GTE 245KM
  
 
Cytat:
225 i 245 KM


JA nei jestem wybredny moze byc albo jeden albo drugi
  
 
To może taki

Też 3SGE (ciągle bez turbo)
--
r
  
 
Cytat:
2003-12-03 19:30:03, RobertR pisze:
To może taki

Też 3SGE (ciągle bez turbo)
--
r


kurcze fajny ale jak to tankować u nas ?
  
 
No ladny silnik tylko ten przebieg momentu tez przy wysokich obrotach.Stopien sprezania wymaga dobrego paliwa.Jednak bardziej mnie kusi silnik o mniejszej mocy ale o wiekszym momencie przy nizszych obrotach.W niedziele mialem okazje popatrzec jak carina ze slabszym silnikiem startuje szybciej niz ja.
  
 
jeśli różnice w silnikach są katalogowe to przy podobnych umiejętnościach powinien dostać baty od dzień dobry do dobranoc.
Jest pytanie ile ma koni tak naprawdę, a ile jest u Ciebie i CarinyGTI, ja stawiam na naukę startowania, w skarbim Was startowałem i byłem bardzo blisko, wiem co się działo, wystartował najlepiej i tego mu odebrać nie można, zjadła Was trema i tyle, poćwiczysz i zwykła Carina jest zamieciona, do tego jeśli mnie ucho nie myli to CarinaGTI ma wyrąbane sprzęgło, albo tak lubi jeździć
  
 
Niestety moje sprzeglo tez jest juz dojechane i mam tego swiadomosc dlatego chcialem startowac z malego rozbiegu zeby nie katowac sprzegla.Wysprzegla mi dopiero przy podlodze i mam problem z szybka i bezbolesna zmiana biegow.Jezdze jeszcze carina II z silnikiem 3SFE i wiem ze niestety start jest znacznie dynamiczniejszy niz przy 3SGE.Moze nastepnym razem zmienimy kierowcow w samochodach i wtedy sie przekonamy czy to tylko kwestia umiejetnosci.
  
 
no to już wiemy dlaczego było jak było, zawiniło sprzęgło, nie ma co sprawdzać się nim sprzęgło nie będzie zrobione, tak to będą zafałszowane wyniki a do tego jeszcze może się rozlecieć czego byśmy bardzo nie chcieli.
  
 
na wiosne planuje wymiane calego silnika na drugi w lepszym stanie wraz z nowym sprzeglem,wtedy sprawdzimy czy to cos faktycznie dalo.Mysle nad podniesieniem stopnia sprezania typowo pod gaz zeby zwiekszyc efektywnosc spalania.Jednam caly czas mam zamiar przesunac moment w nizsze zakresy obrotow tylko nie wiem gdzie najlepiej uderzyc zeby efekt byl odczuwalny.
  
 
carinus jak chcesz podnieść sprężanie to poprostu napisz, tylko błagam nie pisz publicznie że w 3S-GE masz gaz inny od N2O bo będzie obciach taki żart
A jak dalej upierasz się nad zwiększeniem momentu kosztem nawet koników to pewnie zrobią to np. w Jetroniku we Wrocku, ale jestem ciekaw jakie miny chłopaki będą mieli jak przyjedzie gość z takim motorem i zamiast powiedzieć mało koni, powie chłopaki trza momentu kosztem koni.
Taki silnik ma ogromną przyszłość, ja nawet zastanawiałem sie nad jego upchaniem w yarisie he he
Wersje wolnossące dochodzą do 280 koni a turbo do 480 koni, to jest motor do katowania a nie zapalniczka (kolejny głupi żart, no takie jakieś mam krzywe poczucie humoru).
Dobranoc idę spać, jak wysikam alkohol to może będę nadawał sie do dyskusji
  
 
Cytat:
2003-12-04 00:08:51, Crit pisze:
carinus jak chcesz podnieść sprężanie to poprostu napisz, tylko błagam nie pisz publicznie że w 3S-GE masz gaz inny od N2O bo będzie obciach taki żart
A jak dalej upierasz się nad zwiększeniem momentu kosztem nawet koników to pewnie zrobią to np. w Jetroniku we Wrocku, ale jestem ciekaw jakie miny chłopaki będą mieli jak przyjedzie gość z takim motorem i zamiast powiedzieć mało koni, powie chłopaki trza momentu kosztem koni.
Taki silnik ma ogromną przyszłość, ja nawet zastanawiałem sie nad jego upchaniem w yarisie he he
Wersje wolnossące dochodzą do 280 koni a turbo do 480 koni, to jest motor do katowania a nie zapalniczka (kolejny głupi żart, no takie jakieś mam krzywe poczucie humoru).
Dobranoc idę spać, jak wysikam alkohol to może będę nadawał sie do dyskusji



Cześć Crit,

Zastanawiam się nad modyfikacją mojego silnika. Może masz jakieś pomysły co by można w nim zrobić i za ile. Czekam na sugestie.

Pozdrawiam
  
 
Apropo gazu.
Uwaga będę przynudzał

Fakt, że wydaje się głupotą założyć gaz i tuningować auto, ale jak się przyjrzeć to nie jest to tak oczywiste.
Problem w naszym biednym kraju jest następujący:
* Gdybym miał brykę która pali 10 litrów benzyny, poddałbym ją tunngowi i zaczęłaby palić 18 to bym się załamał i musiałbym albo się wycofać albo przestać jeździć.
* Jeśli mam brykę która pali 11 litrów gazu i to mogę sobie pozwolić na spalenie kilku litrów więcej jeśli miałoby mi to dać frajdę

Wiadomo, że gdybym zarabiał "europejsko" to bym się za gaz nie brał, ale nie zarabiam.