Zakup Corolli 2000 r - UWAGI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,

Zdecydowałem się na zakup Corolli, w związku z czym chciał bym dowiedzieć się na co mam zwracać uwagę itp. przy zakupie.
Zastanawiam się nad rocznikiem 2000, 1.4 vvti, 5d (ew. 3d), hatchback koniecznie z klimą. Zdaję sobie sprawę że o taką wersję nie będzie łatwo znaleźć ale ...

Za wszelkie informacje wielkie dzięki mpakiela@gazeta.pl
  
 
Jeżeli zdecydowałeś się na rocznik 2000, to bądź świadom że WWTi hatchbak z tego rocznika była ostatnią Corolką produkowaną w Japonii. Ja i kilku moich znajomych mamy takie właśnie samochody i warto wybrać HB z 2000r zamiast LF z 2001(Anglia).
Mój ma 93kkm i zero napraw poza serwisem okresowym.
Jest jedno "ale" przejedź się wybranym samochodem i sprawdź na zagrzanym silniku, przy włączonych światłach i klimie, czy przy przyspieszaniu nie słychać "dzwonienia"zaworów. Niektóre egzemplarze z tego roku miały wadliwy komputer który nie tolerował paliwa o niższej jakości i ASO wymieniało go na gwarancji.

PS. Na tego posta chyba odpowiadałem już kiedyś ale ponieważ otwiera się wtórny rynek rocznika 2000 piszę to ku uwadze przyszłych właścicieli....

  
 
Witam,

ja wlasnie okolo 3 tygodnie temy zakupilem takie autko tj. 2000 rok 3 drzwi, a wiec autko prosto z Japonii. Musze powiedziec, ze sporo trzeba sie napocic, zeby kupic japonczyka, ale moim zdaniem naprawde warto. Spropo dowiadywalem sie wczesniej o wersjach produkowanych w Anglii i slyszalem dosc sporo nieciekawych opinii (oczywiscie w stosunku do wersji japonskiej). Musisz jeszcze zwrocic uwage na jedna rzecz (oprocz spalania stukowego). Chodzi o olej na jakim autko jezdzilo. Jesli jest to Castrol - wtedy lepiej dokladniej sprawdzic autko, bo niektore ASO lały do silnikow jakis olej pozaklasowy, ktory uszkadzal silnik. Efekt byl niewiarygodny - auto potrafilo wessac okolo 1 l oleju na 1000 km (a czasami i wiecej). Jesli Autko jezdzi na np. Mobile 1 to nie masz czego sie obawiac.
Pozdrawiam