A jednak produkowali...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
poldki ze skórą na siedzeniach Dziś zatrzymałem jednego kolesia i obejrzałem jeso furkę. Był to egzemplarz wystawowy z targów poznańskich podajze z 1996 roku.
Fioletowy atu, lakierowane zderzaki, końcówka wydechu, alu, silnik rover 1.8 135 KM, wspomaganie kier., klima (schowek podobnej wielkości jak w plusie), elektryka szyb,elektryka lusterek, centralny, el. regulacja świateł, skórzana tapicerka, drewnopodobne parapety drzwi - nawet ładnie wyglądało!, w siedzeniach regulacja wysokości siedziska i podparcia pleców.
Co do 1.8 - ta poprzeczka pod chłodnicą była b. wąska (praktycznie 5 cm szerokości) - tak żeby sie zmieścił dłuższy silnik, b. długie drążki reakcyjne (ok 20 cm dłuższe i mocowane bliżej środka) także dłuższe listwy chroniące miskę olejową (chyba miska alu). Poprzeczka nie wiem czy sie różniła od roverowskiej.
Furka full wypas, tylko w stanie typowego poloneza - zaniedba przez właściciela - szczególnie środek

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2002-11-28 14:55:49 ]
  
 
To jest ten poldek o którym kiedyś wspominał Janio że był na sprzedaż. Nawet juz ze Skorą jechaliśmy go oglądać ale po stwierdzeniu że to jednak 1,8 (skąd brać ewentualne części) rozmyśliliśmy się
  
 
Ma jeszcze czarne blachy WZC xxxX - także był rejestrownay ok. 2.5 roku temu -= i już na tego faceta. Gościu go wziął z FSO - jakiś dyrektor nim jeździł.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Opcja skorzanej tapicerki wystepowala w Polonezie m.in. np. w Belgii. Mam tez prospekt Poloneza ze zdjeciem takiej w kolorze bezowym.
Co do Targow Poznanskich w 1996 roku: bylem tam i Poloneza 1.8 16V tam nie bylo (na stoisku firmowym). Byl natomiast Polonez Atu 1.6 GLI z tapicerka skorzana, ale tak: lakier byl lekkozielonkawy metalik (nie seryjny), skora byla tez w takiej barwie laczona z czarnymi skorzanymi wstawkami.
W 1997 roku pokazywali juz Plusa, natomiast w 1995 byl Atu fioletowy (prototyp), ale mial on nowa deske rozdzielcza zaprojektowana przez FSO, wiec to chyba nie ten, bo bys poznal. Silnik nieznany.

Jak to sie stalo, ze zobaczyles taki unikat??? Tak po prostu szedles ulica??

Na przyszlosc dla wszystkich, ktorzy beda ogladac Poloneza 1.8 16V mam wielka prosbe - zapiszcie, zapamietajcie numer nadwozia - czesc dotyczaca silnika i tylnego mostu: tzn. jak byl oznaczony silnik. Dla przypomnienia Rover 1.4 mial EKB lub ELB, Rover 1.6 - EMH, pytanie jak byl oznaczony Rover 1.8.
No i oczywiscie bierzcie namiary i robcie zdjecia! Warto poznac blizej tak ciekawe samochody z FSO.

Pozdrawiam serdecznie
Adamus
  
 
Znam z widzenia wlasciciela samochodu o ktorym pisze adamus (chodzi o ten lekkozielonkawy metalik)
  
 
1996 - Tak mówił gościu - jak sie kropnął to nie moja wina. Ale napis mial 1.6GLI 16V na klapie.
Po prostu jechałem ulicą - patrze sie prawie na każdego poloneza, a jeśli widać że jakis jest przerobiony to już napewno. często zatrzymuje i rozmawiam. Duża uwage zwracam na siedzenia (czy ni ma dziury w zagłówku ) - a te miały szwy więc poldi od razu był podejrzany (i jeszcze ta naklejka!!!)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Dominik: moze moglbys strzelic pare fotek wnetrza, zreszta z zewnatrz tez fajnie sie prezentowal - mial zderzaki i listwy w kolorze nadwozia.
Na targach stal zamkniety

Pozdrawiam
Adamus
  
 
OLO: jezeli mial napis 1.6 GLI 16V to moze byl to jednak 1.6 ???
Jak wygladal ten napis: czy cyfry "1.6" byly czarne na srebrnym tle jak w zwyklym 1.4 GLI 16V, czy tez srebrne na czarnym tle jak w 1.6 GLI? Moze gosciu skleil te dwa znaczki w jeden??

Adamus
  
 
Nie - to był cały znaczek. Aleś mi dał!!!! Raczej czarne na srebrnym.
Powiedział mi wyraźnie 1.8!!!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Super, ale dlaczego znaczek 1.6 GLI 16V ???

Adamus
  
 
Postaram sie z gosciem pogadac i wyciagnac jak najwiecej na temat tego auta, ale nie wiem kiedy to bedzie bo juz nie bede mogl zagladac tu tak czesto jak teraz .
  
 
NO BO K.... INNYCH NIE MIELI!!!!!!!!
A skąd ja mam wiedzieć??? - może zamówili partię 1.6 i takie przyklejali na wszystko.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Pytam, bo moze gosc koloryzowal troche - to tez sie zdarza. Nie ma co sie unosic

Pozdrowka
Adamus
  
 
Ja się łatwo irytuję...
Ten silnik naprawde był duży. Moze o tym świadczyć przesunięta poprzeczka przednia. A zresztą wątpie zeby gość sie pomylił co do 1.6/1.8 bo zmieniał uszczelkę pod głowicą. I raczej nie wyglądał na takiego któremu by zależało na ściemnianiu...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Łap go i do....KLUBU. To jest prawdziwy kąsek
  
 
GDA zakładaj Galerie Poloneza Atu 1.8/16V.

Zdjęcia dostaniesz w sobotę.

OLO - to ten sam ezgemplarz.

A tak w ogóle to zrobili 2 egzemplarze tego auta.

Co do znaczka - to jest on zrobiony z dwóch znaczków: "1.6GLI" i "1.4GLI/16V"

Po prostu znaczków "1.8GLI/16V" nie było
  
 
Janio: Masz zdjecia tego Poldka? Bylo by super gdybys je ujawnil!
Znasz moze numer nadwozia tego samochodu?
A znaczek jezeli byl zlozny z dwoch to cyfry 1.6 powinny byc srebrne na czarnym tle

Pozdrowka
Adamus
  
 
No i takiego Poldka chcialbym miec
  
 
Odkąd pojawiły sie Polonwzy Caro na Targach w Poznaniu, byłem na nich co roku ...Jeden co mi utknął w pamięci z bodajże 1992 roku to czarny Caro ze skórzaną tapicerką w kolorze kawy z mlekiem...Ale to byly fotele starego typu.. Potem, jak wszedł już model poszerzony i z Roverem (szklana maska pokazowego modelu) pojawił sie Orciari...Następne targi pokazały modele ze zmienioną płytą podłogową (tylne zaw. na sprężynach a zbiornik paliwa pod siedzeniami pasażerów), a także , jak wspomniał Adamus , model z nową deską rozdzielczą, która jednak ( jak i płyta i zawiecha)nie weszła do produkcji...a szkoda .Jedyny model "odstawiony" to model caro w czerwonym metaliku z alusami 14" z oponami 205/55/14 w orciari...a w dziale sportowym wyścigowa wersja 1,4/16v (chyba wiecie jaki). I ja też nie widziałem żeby na targach był wystawiony z silnikiem 1,8l i ze skórzaną tap. i elementemi drewnopodobnymi...Jak siegam pamięcią , na targach był przedstawiane prototypy kimbi w 2-3 rodzajach, analog, oraz ze zmienioną podłagą....A na innym ze stanowisk, chyba w 1996r była firma co prezentowała zawieszenie do PN nieco obniżone i utwardzone do "samodzielnego" montażu z seryjnymi amorkami z firmy Eibach federn ( sprężyny, drążek reakcyjny i stabilizator i cośtam jeszcze, nie pamiętam, ale mam jeszcze zachowany folder tej firmy wiec sie może wybiore do Poznania i sprawdze czy jeszcze istnieje ta firma)...Podobno komfort nie uległ znacznemu pogorszeniu ale w zakrętach już się tak nie "wykładał" jak z seryjnym...Niestety firma ta, co sprowadzała to zawieszenie chyba już nie sprowadza tego do Polski, ba może Eibach zaprzestał je wytważać...A jak by się teraz niektórym z nas przydało....
  
 
Widziałem tego Poldka u Jania na zdjęciach.Super wozik.
Też bym chciał mieć takie wnętrze jak w nim