Uciekaj±cy p³yn ch³odz±cy

  szukane wyra¿enia:   p³yn  -  ch³odz±cy
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
od 30 tysi ubywa mi p³ynu ch³odniczego + pojawia siê w nim jaki¶ syf takie gluty ( zw³aszcza w zimie ) korek + bagnet czyste oleju nie ubywa , wycieków z rurek nie zaobserwowa³em przez ten czas auto przesz³o kapitalkê silnika + wymiana broków i nic siê nie zmieni³o a p³ynu ubywa zbiorniczek na ok 500 km , czy to moze mieæ zwi±zek z nowym parownikiem do gazu bo odk±d go za³o¿y³em ( stary siê skoñczy³ ) mniej wiêcej akcja siê zacze³a ( albo to moje paranoje )
  
 
a jestes pewny ze nie masz dziurawej chlodnicy?
  
 
no to sprawd¼ zawór i nagrzewnicê-leje siê do kabiny!!!
  
 
Cytat:
2004-08-22 21:33:04, automatic pisze:
no to sprawd¼ zawór i nagrzewnicê-leje siê do kabiny!!!


W plusach raczej nie ma zaworu do nagrzewnicy
  
 
jezeli nie sprawdzil chlodnicy to moze to byc ona , ja tez tak mialem w +
  
 
mi te¿ regularnie ubywa³o p³ynu ch³odniczego z uk³adu ch³odzenia, a przybywa³o pod przednimi fotelami. Nagrzewnica wygl±da³a jak nowa, mia³a tylko ma³± ryske na bocznej ¶ciance. i w³a¶nie t± drog± wycieka³ p³yn
  
 
Mi przed remontem ubywalo Borygo w duzych ilosciach ,sprawdzalem chlodnice ,nagrzewnice ,zawor przy nagrzewnicy i wszystko bylo ok.Dopiero podczas remontu wyszlo szydlo z wora ze mam pekniety korek aluminiowy w glowicy i Borygo szlo w silnik i mieszalo sie z olejem.Krotko mowiac zacieralem powoli auto
  
 
A mi plyn spiernicza przez zawor ale nie tylko. Wlasnie odkrylem, ze przy chlodnicy spiernicza alena zacisku. Skubany tez ucieka tylko jak sie autko mocno rozgrzeje Kolejne miejsce do "zaklajstrowania" przed zima. Oj bedzie roboty.
  
 
Tylko nie u¿ywajcie uszczelniaczy do uk³adu ch³odzenia wsypywanych / wlewanych/ do ch³odnicy ani tego typu wynalazków. Ja w marcu br. nie mog³em zlokalizowaæ wycieku i u¿y³em tego ¶wiñstwa. Zadzia³a³o ale na bardzo krótko. W maju zaczo³ mi zamarzaæ parownik, pó¿niej siad³ zawór nagrzewnicy a na koñcu pompa wody. Wszystko zawalone syfem. okaza³o siê ¿e magiczny proszek z czasem powoduje ca³kowite zatorowanie p³ynu. Wiêcej kosztów i roboty ni¿ po¿ytku.
  
 
Ale nic sie nie wylewa
  
 
Sprawdz zaslepki w bloku silnkia czy nie sa wilgotne czy cos w tym stylu. U mnie tez ubywalo plynu i zauwazylem ze blok silnka pod zaslepkami byl wilgotny. Napoczatku chcialem wymienic tylko dwie ale jak zobaczylem te dwie powyjeciu to od razu przyszlo mi na mysl ze wymiana dwoch to bezsens i wymienilem wszystkie. Z tego co wiem to one lubia korodowac!
  
 
A jakie jest dopuszczalne zu¿ycie? Mi w C+ GSI przez rok uby³o ok.2 cm patrz±c na poziom w zbiorniku wyrównawczym - jednym s³owem czy jest czym siê martwiæ, bo te¿ korek wlewu czysty i brak ¶ladów wycieku.
Pozdrawiam,
SN
  
 
Ty siê tu martwisz, ja bym siê tak cieszy³, gdyby nie fakt rozwiercenia korka to by mi spieprza³ do dzi¶ a ubywa³ bardzo szybko, a korek odwierci³em powiêkszajac jakby t± niby dziurkê na samym ¶rodku, ale nie uszkadzajac ca³ego mechanizmu korka, i tak mi ³adnie upuszcza ci¶nienie jak jest za du¿e.
  
 
Cytat:
2004-08-24 09:22:07, MaciejFSO pisze:
Sprawdz zaslepki w bloku silnkia czy nie sa wilgotne czy cos w tym stylu. U mnie tez ubywalo plynu i zauwazylem ze blok silnka pod zaslepkami byl wilgotny. Napoczatku chcialem wymienic tylko dwie ale jak zobaczylem te dwie powyjeciu to od razu przyszlo mi na mysl ze wymiana dwoch to bezsens i wymienilem wszystkie. Z tego co wiem to one lubia korodowac!




gdzie s± te za¶lepki?
  
 
Cytat:
2005-01-28 14:07:17, LifeGuard pisze:
gdzie s± te za¶lepki?



Z boku bloku pod kolektorem i rozrusznikiem oraz z ty³u silnika
  
 
Cytat:
2005-01-28 14:22:18, JerryP pisze:
Z boku bloku pod kolektorem i rozrusznikiem oraz z ty³u silnika



takie z otworem na big ampula?
  
 
Mialem raz to samo, p³yn chlodniczy gdzies mi ucieka³. Przyczyn± by³o ma³e pêkniecie zbiorniczka wyrównawczego , pod spodem tam gdzie jest umiejscowione ucho do przykrêcenia zbiorniczka do karoserii, podobno w + to norma.
  
 
czesc

a mam pytanko co to moze byc ze mi chlodnica dymi tak jakby parowala...
mialem wczesniej wode wukladzie wlalemm nie dawno Petrygo i zaczal sie cyrk z dymieniem na dodatek troszke mi ubywa plynu w zaleznosci od tego ile jade dzis zrobilem kolo 10km i zniklo mi z ukladu okolo 300ml plynu czy petrygo zawinilo bo na wodzie nie mialem takiego problemu jesli mozecie pomozcie

pozdro

  
 
wyciek