Lean Burn???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Nigdy wcześniej nie zwóciłem na to uwagi ale dziś zobaczyłem i się przeraziłem ręce mi opadły
Zauważyłem że u mnie sonda lambda jest przykręcona na dwie śrubki i zdaje się że to jest silnik lean burn bo tak wcześniej wyczytałem w jakimś poście.
Czy aby napewno???
Przypomnę 3S-FE 1992r. Carina E
He zanim poczytałem o problemach z tą sondą to patrząc na wszystkie sondy w innych autach myślałem że to zwykłe sondy a tu masz.
Napiszcie koledzy czy to moje cudo to ma motor lean burn??? i co się z tym wiąże???
Wiem że sonda do tego modelu kosztuje majątek a poza tym nic.
Pozdrawiam!
  
 
a co? zepsuł się?
Jak nie, to nie ma problemu - 13 lat jakoś już jeździ, nie?

No, a jak sie popsuł, no to trzeba wybrać ze skarpety te pieniążki zaoszczędzone przez te 13 lat dzięki LB i wydać na nowy czujnik

bat
  
 
Mysle, ze w 92r. jeszcze nie bylo silnikow Leun Burn, byl to pierwszy rok produkcji tej Carinki i miala ona wtedy 133KM (3S-FE). Dopiero w 96r ten silnik stal sie Leun BUrnem i zmniejszono mu moc do 126KM. Ale moze byc tak samo jak z tymi poduchami u Ciebie, auto na wypasie,wersja na Szwecje i brak poduch
Pozdro
  
 
Dwa podstawowe pytania:
1. Gdzie siedzi ta sonda ?
2. Z kolektora wydechowego wychodzą Ci 2 rurki, czy jedna ?
Pozdro.
  
 
W wydechu Perzan nie wiesz??? (żart)

Sonda siedzi mniej więcej na wysokości półosiki prawej no może trochę dalej w tył siedzi łepkiem do góry ma 4 przewody ale to chyba we wszystkich ma 4 i jest przykręcona na 2 śrubki.

Z kolektora wychodzi jedna rura i zaraz jest tłumik drgań (siatka)

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.
  
 
1.6LB to padaka,tylko mało spali,ale to też trza umieć ,jedyny słuszny to 2.0,który się jakotako odpycha,no może 1.8 LB,bo ma nisko moment obrotowy położony i równo przyśpiesza.takie moje zdanie.Wogóle to największy błąd tooyty to nieumieszczenie w carinie silnika V6....wybaczcie mojego dołka psychicznego
  
 
Eee... to na pewno lean burn jak dwie sruby ma.
  
 
Nie załamujcie mnie

A z kolektora wychodzą dwie rury i zaraz łączą się w jedną i jest tłumik drgań.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-02-16 09:57:18, Kafi pisze:
[...] A z kolektora wychodzą dwie rury i zaraz łączą się w jedną i jest tłumik drgań.



Cosik mi się widzi, że masz zwykły. O ile się nie mylę LB miały sondę z przodu, a z kolektora wychodziła od razu jedna rura
Pozdro.
  
 
Perzan mam PROŚBĘ zobacz jak jest u Ciebie i napisz czy masz to samo.
Dzięki
Pozdrawiam.
  
 
Mam tak samo jak Ty, czyli:
z kolektora dwururka z dwóch rurek później przegub, a sonda jest pod spodem na tej części z katalizatorem skierowana do góry.
Pozdro.
  
 
Czyli nie Lean Burn?
I dzięki Bogu i Partii
Dzięki Perzan
Pozdrawiam.