Corolla e9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Nosze sie z zamiarem kupna wiekszego samochodu i mam okazje kupic 3 drzwiowa Corolle 1.3 z 92 roku.
W zwiazku z tym mam kilka pytan...czy cena okolo 5 tys zl za taki samochodzik jest przystepna bo gosciu ceni sobie 6 tys ale po glebszych ogledzinach okazalo sie ze uszczelka pod glowica do wymiany a wlascicel jest zdolny do spuszczenia ceny. Auto jak na swój wiek jest zadbane, nie nosi ogolnie duzych sladów korozji, przebieg auta jest udokumentowany- 138 tys, nie mialo duzego wypadku i jest od 1 wlasciciela. A jak sie ksztaltuja ceny czesci np ww uszczelki, klockow hamulcowych itp. Aha jakie sa slabe punkty tych modeli i na co zwrocic jeszcze szczególna uwage.
Prosze o odpowiedz kolegów bardziej niz ja siedzacych w tym temacie.
Pozdrawiam.
  
 
Bryyyy
Ja od niedawna jestem szczęśliwą właścicielką E9 ale LB. Z tego co wiem to cena 5.000 zł jest ceną przystępną. Nie wiem po ile ta uszczelka (niech inni zabiorą głos) ale klocki to gdzieś chyba ze 200 zł a czułym punktem E9 są blachy szczególnie na nadkolach i progach (zerknij czy tam wszysko OK). Ogólnie autko cukierek


[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2005-03-31 09:16:05 ]
  
 
Generalnie mówiąc to 5000zł za tojke z 92 roku to bym dał.

Pozdrawiam
  
 
Jak już będziesz ściągał głowicę, to radzę wymienić od razu za jednym zamachem uszczelnaicze trzonków zaworów i prowadnice (jesli mają luzy) - będziesz miał spokój. Czasami silniki 2E po przebiegu właśnie ok. 130-150tys. km zaczynają w większym tempie konsumować olej.
  
 
Dzieki za wskazówki A powiedzcie czy drogie sa czesci do taiej Tojocinki? Czy sa duzo drozsze niz np do volkswagena?
Pozdrawiam
  
 
teraz czesci zaczynają byc porównywalne cenowo do czesci od vw naprzykład ponieważ jest juz wiele zamienników , no ale jak ktoś chce to moze oczywiście na oryginalnych czesciach jezdzić


[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2005-04-01 17:57:59 ]
  
 
Może i są droższe ale psują sie duuuuużo żadziej to po pierwsze a jeśli mój mechanik, który na codzień jeździ Cytryną mówi, że Toyota robi naprawdę solidnie części to ja już wszystko wiem
  
 
Dzieki za odpowiedzi . Musze sie dowiedziec jak sprawa stoi z oplatami OC takiego autka i chyba bede posiadaczem Toyotki
  
 
Witam, ja tez mam pytanie dotyczace E9, a wyglada ono nastepujaco: Co fabrycznie powinno znajdowac sie w między sterowaniem wentylacji a popielniczką, bo ja osobiscie nie mam tam nic (tylko dziure prze która widać przewodi ) Ostatnio na Allegro była do sprzedania "kieszen na Kasety" natomiast w ksiązce H.R. Etzolda (dzis kupiłem ) jest pokazane ze znajduje sie tam radio, dlatego ciekawi mnie co Wy macie zamontowane w tym miejscu.
A propo radia, czy w Toyocie E9 chowa wam sie całkowicie radio w kieszeń, czy wystaje??
Pozdrawiam
  
 
U mnie w tym miejscu jest schowek na kasety i inne pierduły. A radio zamontowane pod zegarkiem u góry i wystaje
  
 
Ja tam też mam dziurę bo tak fabrycznie było - tz. miałam bo teraz mam kieszeń z kasetami co jest bardzo przydatne. A taki mały tuning wnętrza
  
 
U mnie fabrycznie jest schowek na kasety
a radyjko SONY X-plod weszło bez problemu+wzmacniacz antenowy
Trzeba tylko poukładać spokojnie (nie na siłę) kable
  
 
Cytat:
2005-04-05 11:00:54, paniol2005 pisze:
U mnie fabrycznie jest schowek na kasety a radyjko SONY X-plod weszło bez problemu+wzmacniacz antenowy Trzeba tylko poukładać spokojnie (nie na siłę) kable



ale schowek jest pustą wnęką.
  
 
Cytat:
2005-04-05 11:00:54, paniol2005 pisze:
U mnie fabrycznie jest schowek na kasety a radyjko SONY X-plod weszło bez problemu+wzmacniacz antenowy Trzeba tylko poukładać spokojnie (nie na siłę) kable



ale fabrycznie jest tam pusta wnęka
  
 
SPRAWDZIŁEM W KSIĄŻCE H.R.ETZOLD-TOYOTA COROLLA SAM NAPRAWIAM STR.285 RYS.G-5809
JEST (PRZEPRASZAM) WNĘKA TYLKO JAKOŚ MI SIĘ NAPISAŁO SCHOWEK MIAŁEM TO NA MYŚLI