Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWOWA DO 126 - Strona 4

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2006-06-22 00:54:49

Cytat:
2006-06-21 07:21:10, -TOMMY- pisze:
Co do pompy ktora "dorwales" mozna probowac zmniejszyc jej cisnienie obnizajac napiecie zasilania.


chyba szybkość pracy a nie cisnienie


-----------------
muom i tramwajarzom mówimy stanowcze ... 551Jcie:P


"...nademną czuwa najwyższy pan..."
2007-01-12 17:51
  
 
 2006-06-22 07:25:51

Knujcie dalej

-----------------
126 GT i.e., czyli głośny pierd z wytryskiem
2021-09-19 12:04
  
 
 2006-06-22 09:23:54

Cytat:
2006-06-21 07:21:10, -TOMMY- pisze:
Co do pompy ktora "dorwales" mozna probowac zmniejszyc jej cisnienie obnizajac napiecie zasilania.



I posłac pompę w diabły tym sposobem. Wystarczy odpowiedni obieg paliwa i po problemie, ale po co kombinować jak mozna poszukac pompy od gaźnikowca.

-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D
2015-08-25 21:33
  
 
 2006-06-28 09:56:45

po co szukac jak mam,!!! tylko lekko cisnienie wypadalo by obnizyc.
a ten odpowiedni obieg to jaki?
2006-06-28 09:50
  
 
 2006-09-16 21:01:43

znów odkopie trupa.
Ale powiedzcie mi czyta pompa będzie działała dobrze w malcu bo 3zer mi mówi że potrzebny jest do tego jakiś zaworek zwrotny.


-----------------
2022-02-27 00:21
  
 
 2006-09-16 21:05:11

zle go nazwalem, zwrotny zapobiega cofaniu paliwa, chodzilo mi o zawor regulujacy cisnienie


Cytat:
Nie każda. Jak wsadzisz pompe o za małym cisnieniu to motor bedzie przerywać, a jak dasz o za duzym to bedzie w stanie odprowadzic nadmiaru paliwa przewodem zwrotnym i będzie "rozrywać" gaźnik powodując wylewanie paliwa na zewnątrz rozwalając uszczelki.





[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2006-09-16 21:06:05 ]
2012-12-29 16:45
  
 
 2006-09-16 23:02:00

co wy sie tak stresujecie.
pompqa wstepnego cisnienia z golfa wtryskowego zatapialna daje rade.
do tego są też jakies pompki z preludy też niskiego cisnienia
do tego są pompy róznych firm niskiego cisnienia które można zastosowac.
ale to wydateg rzedu 150 i weićej pln
nie ma sie co bawić z wtryskowymi jakimiś zwezkami trójnikami itp
nie stać kogoś na taką pompe to trudno niech jeźdiz na zwyklaej, uzbiera teą kase i zapoda odpowiednią bo czasmai kupić cos za grosze i rzeźbić kupe czasu i nie wiadomo czy to bedzie działac to bez sensu

-----------------
muom i tramwajarzom mówimy stanowcze ... 551Jcie:P


"...nademną czuwa najwyższy pan..."
2007-01-12 17:51
  
 
 2006-09-17 11:59:39

tak mi sie przypomnialo opropo tematu, ostatnio zregenerowalem sobie pompke paliwowa(zwykla), wyrownalem na szkle+papier scierny wszystkie powierzchnie do ktorych dolegaly uszczelki, skrecilem na srobkach+nakretki od spodu i jak zalozylem to miala takie cisnienie ze zwrot paliwa nie nadazal i wylewalo bene przez gaznik. Musialem wyregulowac cisnienie podkladkami
2015-07-15 16:40
  
 
 2006-09-17 13:15:59

i co w tym fajnego??

-----------------
muom i tramwajarzom mówimy stanowcze ... 551Jcie:P


"...nademną czuwa najwyższy pan..."
2007-01-12 17:51
  
 
 2006-09-17 13:18:22

zrób z gaxnikiem to samo co z pompką albo ustaw se pływak
2011-11-06 11:42
  
 
 2006-09-17 13:27:21

nie musze, wszystko chodzi jak nalezy, poprostu pompka pompowala za duzo paliwa i zalewalo mi swiece
Cytat:
2006-09-17 13:15:59, bizer_trikolor pisze:
i co w tym fajnego??


a tak sobie napisalem
2015-07-15 16:40
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM