Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Fotki z montażu centralnego zamka by Miro

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2005-06-09 22:31:25

Cytat:
2005-06-08 23:10:45, Wesoly pisze:
Ja też uniwersala podłączyłem (allegro jakiś TYPE_R ) pod linkę a dokładnie do jej zaprasowanego końca bo niewidziałem innej możliwości. Mam ciut inny zamek ( mk6 ) ale mechanizm prawie taki sam i nieza bardzo wiem czy twoje rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne. Ten zamek tylko odryglowuje drzwi ?? czy porusza cały mechanizm z linką ? Może wymyśliłeś cos bardziej sensownego niż moja magiczna konstrukcja . Co do do stanu zamka to wydaje mi sie że są tylko dwa stany : 1. zaryglowany 2. otwarty a ten wasz trzeci to nic innego jak tylko bardziej otwarty , w moim przypadku regulacja polegała na tym że położenie siłownika ( zassanego ) wystąpiło w pozycji klamki wewnętrznej pociągniętej do otwarcia drzwi. Jak będę mocował 'klamster' lub el. szybki to postaram się zrobić kilka zdjęć zameczka



Niom. I na tej podstawie można nawet pokusić się o "double locking"

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2005-06-09 19:41:38

Cytat:
2005-06-09 19:34:23, kondziu pisze:
Respect dla kolegi, bo widzę, że w pełni zrozumiał moje obawy. A w związku z tym, że sobie poradziłeś z problemem mam kilka pytań: 1. Czy użyłeś zwykłych uniwersalnych siłowników? 2. Czy "uszko" do ktorego sie podpinamy porusza się w płaszczyźnie długości czy szerokości auta (przód-tył czy na boki)-chodzi mi o kierunek w ktorym bedzie się musiał poruszać siłownik(ew. linka...) 3. Czy w "uszku" musiałeś wiercić dzirke, odginać coś, przerabiać... 4. Czy zastosowałeś linke czy drut do poruszania uszka. Sorry za dużo pytań, ale nie chcę być zaskoczony po rozkręceniu auta. Z góry dzieki za feedback Pozdrawiam



Ad1. Uzylem uniwersalnych silownikow.
Ad2. Uszko-blaszka porusza sie góra - dół
Ad3. W zamku nic nie dorabialem, wiercilem.
Ad4. Przerobilem glowice zamka, tzn domontowalem blaszke która porusza uchem zamka.

-----------------
- FEFK #874 -
2017-05-01 17:06
  
 
 2005-06-09 19:34:23

Cytat:
2005-06-08 23:25:56, dyras pisze:
Postaram sie dokladnie opisac jak to u mnie wyglada.. w zamku z linką są sprzęgnięte dwa 'listi-blaszki' jedna zamyka i otwera blokadę, a druga jest odpowiedzialna za otwieranie drzwi. Ja podlaczylem sie bezposrednio w blaszke blokowania drzwi. Gdy je otwieram, tzn ciągnę klamką, to silowniki nie zostaja popychane przez linke, stoja w miejscu. Rozumiem ze u Ciebie po pociągnięciu klamki linka ciągnie tez silownik. Nie wiem czy jasno się wyraziłem.. [ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2005-06-08 23:28:42 ]



Respect dla kolegi, bo widzę, że w pełni zrozumiał moje obawy.
A w związku z tym, że sobie poradziłeś z problemem mam kilka pytań:

1. Czy użyłeś zwykłych uniwersalnych siłowników?
2. Czy "uszko" do ktorego sie podpinamy porusza się w płaszczyźnie długości czy szerokości auta (przód-tył czy na boki)-chodzi mi o kierunek w ktorym bedzie się musiał poruszać siłownik(ew. linka...)
3. Czy w "uszku" musiałeś wiercić dzirke, odginać coś, przerabiać...
4. Czy zastosowałeś linke czy drut do poruszania uszka.

Sorry za dużo pytań, ale nie chcę być zaskoczony po rozkręceniu auta. Z góry dzieki za feedback

Pozdrawiam
2006-11-08 10:52
  
 
 2005-06-08 23:25:56

Cytat:
2005-06-08 23:10:45, Wesoly pisze:
Ja też uniwersala podłączyłem (allegro jakiś TYPE_R ) pod linkę a dokładnie do jej zaprasowanego końca bo niewidziałem innej możliwości. Mam ciut inny zamek ( mk6 ) ale mechanizm prawie taki sam i nieza bardzo wiem czy twoje rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne. Ten zamek tylko odryglowuje drzwi ?? czy porusza cały mechanizm z linką ? Może wymyśliłeś cos bardziej sensownego niż moja magiczna konstrukcja . Co do do stanu zamka to wydaje mi sie że są tylko dwa stany : 1. zaryglowany 2. otwarty a ten wasz trzeci to nic innego jak tylko bardziej otwarty , w moim przypadku regulacja polegała na tym że położenie siłownika ( zassanego ) wystąpiło w pozycji klamki wewnętrznej pociągniętej do otwarcia drzwi. Jak będę mocował 'klamster' lub el. szybki to postaram się zrobić kilka zdjęć zameczka



Postaram sie dokladnie opisac jak to u mnie wyglada..
w zamku z linką są sprzęgnięte dwa 'listi-blaszki' jedna zamyka i otwera blokadę, a druga jest odpowiedzialna za otwieranie drzwi. Ja podlaczylem sie bezposrednio w blaszke blokowania drzwi. Gdy je otwieram, tzn ciągnę klamką, to silowniki nie zostaja popychane przez linke, stoja w miejscu.
Rozumiem ze u Ciebie po pociągnięciu klamki linka ciągnie tez silownik.
Nie wiem czy jasno się wyraziłem..


[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2005-06-08 23:28:42 ]
2017-05-01 17:06
  
 
 2005-06-08 23:23:33

matowalem prawie taki sam zestaw do swojego poprzeniego escorta ,firmu mann alarm(dedykowany do escorta) ,caly zestaw,tj silowiki(4szt 1master reszta slave) ,blaszki oryginalnie dopasowane (te co "miro"dorabial wlasnorecznie) ,srobki ,sterownik i inne(bezpieczniki wsowki i takie tam .,. kupilem za 220zl z przesylka,gwarancja byla na 100tys "zadzialan"
fajny zestaw ,dobrze sie sprawdzal nawet zima przy -25
dobra sprawa

Teraz w swoim obecnym escorcie tez zalozylem cos nie cos z firmy mann alarm i kupilem silownik do klapy do h/b 6kg i dzila extra choc zima jak nasypie duzo sniegu na "pletwe"i jest odwilz to ma maly problem ale ogolnie fajna sprawa

pzdr
2011-05-08 20:52
  
 
 2005-06-08 23:10:45

Ja też uniwersala podłączyłem (allegro jakiś TYPE_R ) pod linkę a dokładnie do jej zaprasowanego końca bo niewidziałem innej możliwości. Mam ciut inny zamek ( mk6 ) ale mechanizm prawie taki sam i nieza bardzo wiem czy twoje rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne.
Ten zamek tylko odryglowuje drzwi ?? czy porusza cały mechanizm z linką ? Może wymyśliłeś cos bardziej sensownego niż moja magiczna konstrukcja .
Co do do stanu zamka to wydaje mi sie że są tylko dwa stany :
1. zaryglowany
2. otwarty
a ten wasz trzeci to nic innego jak tylko bardziej otwarty , w moim przypadku regulacja polegała na tym że położenie siłownika ( zassanego ) wystąpiło w pozycji klamki wewnętrznej pociągniętej do otwarcia drzwi.

Jak będę mocował 'klamster' lub el. szybki to postaram się zrobić kilka zdjęć zameczka
2011-09-25 12:57
  
 
 2005-06-08 22:39:50

Pod linkę. Ale jej zakończenie jest na sprężynie, która tym samym ruchem pozwala odblokowywać rygiel i otwierać drzwi. Oryginał też tak działa.

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2005-06-08 22:06:05

Cytat:
Ja tylko nie rozumiem jednego i zaraz postaram się wytłumaczyć czego...

Zamek w fordzie (cały) jest sterowany jedna linką więc linka może być w trzech pozycjach:
1. Zamek zamknięty (klamka wciśnięta)
2. Zamek otwarty (klamka w pozycji "normalnej")
3. Zwolnienie blokady-otwarcie drzwi (klamka pociągnięta)

Siłownik natomiast posiada tylko 2 pozycje
1. Zamek zamknięty (siłownik "wciągnięty")
2. Zamek otwarty (siłownik "wyciągnięty")


Czy jeśli podączymy w powyższy sposób ten zamek to przypadkiem przy pociągnieciu klamki do otwarcia nie rozwalimy ("rozciągniemy") siłownika??

Jeśli się myle to dajcie znać...

Pozdrawiam



masz racje..

i wlasnie w tym jest trudnosc montowania uniwersalnego zamka w fordzie Nie podlaczasz sie pod linke tylko bezposrednio pod mechanizm blokowania drzwi w zamku.

-----------------
- FEFK #874 -
2017-05-01 17:06
  
 
 2005-06-08 21:13:33

Ja tylko nie rozumiem jednego i zaraz postaram się wytłumaczyć czego...

Zamek w fordzie (cały) jest sterowany jedna linką więc linka może być w trzech pozycjach:
1. Zamek zamknięty (klamka wciśnięta)
2. Zamek otwarty (klamka w pozycji "normalnej")
3. Zwolnienie blokady-otwarcie drzwi (klamka pociągnięta)

Siłownik natomiast posiada tylko 2 pozycje
1. Zamek zamknięty (siłownik "wciągnięty")
2. Zamek otwarty (siłownik "wyciągnięty")


Czy jeśli podączymy w powyższy sposób ten zamek to przypadkiem przy pociągnieciu klamki do otwarcia nie rozwalimy ("rozciągniemy") siłownika??

Jeśli się myle to dajcie znać...

Pozdrawiam
2006-11-08 10:52
  
 
 2005-03-08 10:30:46

Cytat:
mam pytanko co to jest i po


Jest to obudowa zamka, normalnie powinna zakrywac caly mechanizm, jak widac jest po malej modernizacji ,jakos silownik musi byc umieszczony : )
2017-05-01 17:06
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM