Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Głowica 126 Bambino???

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2003-03-17 18:25:10

Czy w/w głowica (kwadratowa) opróczkształtu różni się od zwykłej, może jest lepsza do "tjuningu"???
2013-05-02 12:01
  
 
 2003-03-17 18:35:22

jeśli to jest ta kwadratowa o której myślę (od pandy), to ma większe zawory dolotowe i podwójny wlot
 
  
 
 2003-03-17 18:39:58

Te głowice były montowane w autach, które szły na eksport do RFN i tam było całe inne oblachowanie silnika.
2013-05-02 12:01
  
 
 2003-03-17 18:42:47

no to nie jestem pewien, czy to jest ta sama głowica.. bo kiedyś koleś na allegro chciał sprzedac silnik właśnie z RFN i do niego zadzwoniłem, ale z tego co mówił, to gaźnik był jak w normalnym malcu, powiedział mi wtedy, że blachy są inne, ale tak to nic poza tym.... może po prostu się nie dogadaliśmy i to jest właśnie ta głowica z pandy 30...
 
  
 
 2003-03-17 22:41:59

Apropo mam taka głowice i mam pytanko jak można głęboko ją splanować i czy jeszcze rozwiercac te otworki na kanały na większe?
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-03-17 23:34:22

ta glowica rozni sie tym ze jest wlasnie kwadratowa i byla robiona na export. miala podobno inne wyniki w emisji spalin. pozatym jest identyczna z normalna...
nie, jeszcze jedno... swiece siedza w takich tulejach i mi kedys taka tuleje ze swieca wyralo

-----------------
kto hamuje ten przegrywa...
2014-11-20 09:51
  
 
 2007-08-14 20:23:04

Głowica oprócz tego, że jest kwadratowa, to oblachowanie jest inne, takie w kształcie łezki. Zresztą spytajcie o zdjęcia Bartonga,
on w swoim Brownie ma taki silnik.

Z tego co wiem od mojego ojca, to te maluchy były bardziej dynamiczne, niż wersje krajowe, podobno dało się piszczeć oponami na asfalcie
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-14 20:28:38

ales odgrzebal kotleta


[ wiadomość edytowana przez: bartong44 dnia 2007-08-14 20:28:55 ]
2023-05-22 18:29
  
 
 2007-08-14 20:42:57



-----------------
--=RACE TECH=--
2022-03-26 13:05
  
 
 2007-08-14 23:14:35



-----------------
______
"...I dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, musimy tak zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie...

Moja stajnia:
126p 1982r.
126p 1977r.
125p 1984r.
jawa 250 353 1960r.
FSO Polonez 1500 1
2023-07-25 17:58
  
 
 2007-08-14 23:24:33



-----------------
kiedy diabeł pije benzyne i je smar
2015-09-10 18:18
  
 
 2007-08-15 00:21:09

2024-04-15 11:41
  
 
 2007-08-15 09:52:16

hehe, kotlet nie kotlet, ale za to ciekawy temat!
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-15 20:53:23

a ja mam taką głowice
2015-04-21 23:53
  
 
 2007-08-15 21:21:23

a ja nie mam
2023-02-09 23:20
  
 
 2007-08-15 22:17:39

a ja sprzedaje

-----------------
kiedy diabeł pije benzyne i je smar
2015-09-10 18:18
  
 
 2007-08-16 03:13:46

a ja pytam co to za głowica ???>

-----------------
www.mariusz126p.fotosik.pl ciekawe zdjecia maluchowych silnikow itp

www.eskadra126p.ugu.pl

www.ak-centrum.pl
2015-09-30 17:43
  
 
 2007-08-16 08:11:51

Cytat:
2007-08-16 03:13:46, Mariusz126p pisze:
a ja pytam co to za głowica ???>



no tak jak napisano jest od Fiata 500 Giardiniera
czyli takie małe kombi na bazie 500-tki

[ wiadomość edytowana przez: co-driver dnia 2007-08-16 09:03:54 ]
2020-02-13 07:28
  
 
 2007-08-16 12:47:04

mialem kiedys taka glowice w malcu i byla ciachnieta 3,5mm obrobiona rozwiercona zakupilem od forumowicza pulpita z tego co mi mowil to mozna by ja bylo wiecej planowac jednak cza by bylo wycinac ja z racji tych mniejszych oslon na popychacze a i po co takie kombinacjie stosowac jak mozna sobie normalna ciachnac ile tam potrzeba
2008-12-05 20:13
  
 
 2007-08-17 20:33:20

Najważniejsza różnica pomiędzy "naszymi" głowicami a wersją bambino czy też panda (pomijając zawory i układ zasilania oraz wykonanie) to zabudowanie głowicy w prostokątną bryłę dzięki której to uzyskano znaczne zwiększenie się sztywności głowicy w wyniku zmian temperatury co tez sprawiło znaczny wzrost jej trwałości i odporności na uszkodzenia....

-----------------
Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa.....
2019-07-14 20:05
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM