2003-03-31 15:35:13
ten z ritmo bedzie pasowal bez niczego bo to sa te same silniki co do wygaru to dwuprzelot to raczej rozwiazanie ekonomiczne a nie aby byl "max power" ...cztery poziome gazniki to co innego to jest "power".
Co do zuzycia to proponuje sprawdzic dysze w gazniku czy zgadzaja sie z ksiazka bo moze tam jest cos na tetrane a to najczesciej ma wplyw na zuzycie.
A co do zuzycia to mi zastava przy spokojnej jezdzie pali wiecej niz przy ostrej (zuzycie okolo 9-13l/100km - 13 to jest przy 70-80kmph na trasie 9 przy 120 na trasie a w miescie ostatnio mialem okolo 11l ) ...malo tego ciag mam do 7500rpm (normalne ustawienia walka jak przestawilem o 1 zabek to 8000rpm bez zadnych "ale" wyciskalem... a gaznik mam zwykly z gardziela 21,5 :/ mialem zalozony gaznik z dacii 1300 i przy spokojnej jezdzie palil podobnie a wygar o wiele lepszy - gardziel 25,5mm a trzebabylo tylko dziurki pod szpilki rozpilowac).
Podejrzewam, ze walek moge miec z silnika 1300 lub lepiej bo wolne jak w wrc (nie wazne czy gaz czy benzyna) - dopoki sie nie nagrzeje caly czas na ssaniu... jak bede opuszczal ssanie to jest tak ze do pewnych obrotow ladnie trzyma ponizej zaczyna "pyrkac" i gasnie...
kolektor byl rozkladany i skladany na nowych uszczelkach do 2500rpm nie ma ciagu (jakby zaplonu nie ustawic)...
Tak czy owak zabawa jest
bo kszynke mam bardzo krootka...
Ale wkurzyc sie mozna :/ Bo nie wiadomo czego to wina... ja jedyne czego nie moge sprawdzic to walek... a nie chce przekladac bo potem znowu cuda nie widy z regulacja na plytkach.
-----------------
Jakub Jędrzejczak
gg: #35335 e-mail: ali@gekocars.pl www: www.gekocars.pl