Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wymiana termostatu MKV 1.4 Fotorelacja

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2005-12-11 17:25:05

witam. jestem uzytkownikiem escorta 1.4 cvh i także miałem problem z niedogrzanym silnikiem. po wymianie termostatu nie pomogło. wiec postanowiłem jeszcze raz sprawdzić co jest grane. po ponownej weryfikacji doszedłem do tego, że kanał wodny który prowadzi do górnego przewodu w chłodnicy łączy się z kanałem powrotnym (tj. cienki przewód na samej górze ). po przeróbkach ślusarskich i odcięciu tych dwóch kanałów problem ustąpił. silnik nagrzewa się bardzo szybko. jeszcze jedna sprawa. przewód wodny odchodzacy od termostatu ma byc zimny do momentu otwarcia się termostatu. pozdro.......ps teraz walczę z sondą lambda
2006-02-19 20:23
  
 
 2005-12-02 17:42:36

ten kanał (przynajmniej u mnie) łączy sie z wyjsciem na nagrzewnice i a takze ciepla woda idzie na chlodnice, dlatego wlasnie zatkalem ten otwor :]
2006-06-30 23:33
  
 
 2005-11-30 20:20:38

Cytat:
2005-11-30 20:16:38, mss pisze:
czy mogę umieścić tą fotorelację w na stronce głównej?? w dziale porady??



Będę zaszczycony

-----------------
Dzieci to kupa radości... z przewagą kupy :)
www.srubynierdzewne.com.pl
-----------------
2017-11-28 20:56
  
 
 2005-11-30 20:16:38

czy mogę umieścić tą fotorelację w na stronce głównej?? w dziale porady??

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2005-11-30 11:59:46

Niestety w WKŁ niczego się nie doczytałem Może nie wsadziłeś oringu albo jakiś stary dałeś? Czasem ta metalowa zapinka potrafi blokować termostat, a może poprostu termostat jest wadliwy. Można to sprawdzić "gotując" go w garnuszku Sam nie wiem jak Ci pomóc-za cienki w uszach jestem

Image Hosted by ImageShack.us
Rys. D.58. Sposób sprawdzenia działania termostatu
1 — naczynie wypełnione wodą, 2—termostat, 3—termometr

-----------------
Dzieci to kupa radości... z przewagą kupy :)
www.srubynierdzewne.com.pl
-----------------
2017-11-28 20:56
  
 
 2005-11-30 00:03:19

Wsadziłem ok i nikt niestety nie ma pomysłu co to, także mi już też pomysłów i sił zabrakło. Jeśli znajdziesz jakieś info, lub ktokolwiek wie jak łączą się ze sobą kanały w obudowie termostatu proszę o pomoc.
 
  
 
 2005-11-29 09:10:17

Cytat:
2005-11-29 00:38:14, mleko pisze:
Podola Mam pytanko. Czy jak przepłukiwałeś obudowę termostatu zwróciłeś może uwagę, który kanał jest z którym połączony. Chodzi mi dokładnie o to, czy ten mało otwór tuż obok termostatu łączy się jedynie z wyjściem na nagrzewnicę i odpowietrzanie, czy również z wyjściem na duży obieg? Ja wymieniłem termostat 2 razy, potem czujnik i ciągle wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują że mam niedogrzany silnik. Bez zakrycia grilla kartonem nie ma jazdy także zastanawiam się czy mi nie puszcza bokiem (obok termostatu) na duży obieg



O kurczaki!! Ale zonk bo nie wiem Zatykałem po kolei każdy otwór żeby dokładnie wypłukać ale nie pamiętam układu kanałów Poszukam w książce może tam coś nabazgrali. A może odwrotnie go wsadziłeś?? Sam nie wiem co może być-lajkonik ze mnie
Pozdro


-----------------
Dzieci to kupa radości... z przewagą kupy :)
www.srubynierdzewne.com.pl
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: Podola dnia 2005-11-29 09:21:56 ]
2017-11-28 20:56
  
 
 2005-11-29 00:38:14

Podola Mam pytanko. Czy jak przepłukiwałeś obudowę termostatu zwróciłeś może uwagę, który kanał jest z którym połączony. Chodzi mi dokładnie o to, czy ten mało otwór tuż obok termostatu łączy się jedynie z wyjściem na nagrzewnicę i odpowietrzanie, czy również z wyjściem na duży obieg?

Ja wymieniłem termostat 2 razy, potem czujnik i ciągle wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują że mam niedogrzany silnik. Bez zakrycia grilla kartonem nie ma jazdy także zastanawiam się czy mi nie puszcza bokiem (obok termostatu) na duży obieg
 
  
 
 2005-11-28 22:52:16

ten otwór widać na zdjeciu nr 5, jest na samej górze (są 3 otwory na śruby i jeden, ten który wlasnie zaślepiłem )
2006-06-30 23:33
  
 
 2005-11-28 22:47:33

a u mnie nic nie dala wymiana termostatu, postanowilem wiec to przerobić , z tym ze ja mam silniczek 1.6 efi, ale widze ze termostat i jego obudowa wyglada tak samo . mianowicie zaślepiłem (tak w 75%) ten otwór, co znajduje sie nad tą dużą dziurą nad termostatem (on łączy się z blokiem silnika, w którym tez jast dziurka którą leci płyn chlodniczy). Efekt jest bardziej niz zadowalający, teraz nagrzewa sie bardzo szybciutko, i trzyma temperature (NORM) w zakresie pomiędzy N a O, warto tez wspomnieć ze wymienilem czujnik zalaczający wiatrak, przez co zlancza sie on dopiero gdy wskazówka wyjdzie poznad literke N (wcześniej pomiędzy N a O), jestem zadowolony z tej pzreróbki, choć nie wiem jak sprawdzi sie ona letnią porą, bo to pierwszy sezona w którym stosuje to rozwiązanie :] . Możliwe ze zrobilem coś żle,ale narazie to dziala, nie widać zadnych ubocznych skutków (testowane zarówno w miescie jak i na trasie) wiec mi odpowiada
2006-06-30 23:33
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM