2005-11-28 22:47:33
a u mnie nic nie dala wymiana termostatu, postanowilem wiec to przerobić
, z tym ze ja mam silniczek 1.6 efi, ale widze ze termostat i jego obudowa wyglada tak samo
. mianowicie zaślepiłem (tak w 75%) ten otwór, co znajduje sie nad tą dużą dziurą nad termostatem (on łączy się z blokiem silnika, w którym tez jast dziurka którą leci płyn chlodniczy). Efekt jest bardziej niz zadowalający, teraz nagrzewa sie bardzo szybciutko, i trzyma temperature (NORM) w zakresie pomiędzy N a O, warto tez wspomnieć ze wymienilem czujnik zalaczający wiatrak, przez co zlancza sie on dopiero gdy wskazówka wyjdzie poznad literke N (wcześniej pomiędzy N a O), jestem zadowolony z tej pzreróbki, choć nie wiem jak sprawdzi sie ona letnią porą, bo to pierwszy sezona w którym stosuje to rozwiązanie :] . Możliwe ze zrobilem coś żle,ale narazie to dziala, nie widać zadnych ubocznych skutków (testowane zarówno w miescie jak i na trasie) wiec mi odpowiada