Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Tunning i gołe baby

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2005-12-27 20:27:46

Jak w tytule:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a tutaj link:

Link

[ wiadomość edytowana przez: dr_krzysiek dnia 2005-12-28 12:31:09 ]
2018-01-26 09:04
  
 
 2005-12-27 21:27:27

Strona






CO TO JEST?

-----------------
http://moteo.pl
2012-02-08 13:58
  
 
 2005-12-27 21:27:28

Już coś takiego było tylko dedykowane do maluszka - się turbinka kowalskiego nazywało

2015-03-17 20:51
  
 
 2005-12-28 17:55:23

kurde a gdzie te gołe baby jestem conajmniej zawiedziony

-----------------
trzeba ciąć metal i krzesać iskry
2012-01-05 02:04
  
 
 2005-12-28 19:41:52

Cytat:
2005-12-28 17:55:23, zadi pisze:
kurde a gdzie te gołe baby jestem conajmniej zawiedziony



To taki chwyt marketingowy , że by ktoś w końcu to obejrzał i wyraził swoją, sensowną opinię.
2018-01-26 09:04
  
 
 2005-12-28 22:40:14

Te powierzchnie plaskie na glowicy to tzw. strefa wyciskania. Jak tlok podchodzi do gory to wyciska stamtad mieszanke i to powoduje duze zawirowania i w efekcie lepsze spalanie i wieksza odpornosc na spalanie stukowe, mieksza prace silnika itd....
To wyciecie zwieksza po prostu zawirowanie.

Trudno wiecej powiedziac dopoki albo nie zobaczy sie wykresow z hamowni, albo jakiejs porzadnej symulacji.

POWINNO byc lepiej ale nigdy nie wiedomo. W malcach z komora wanienkowa mozna by wytestowac, w klinowej nie da rady (nie ma strefy wyciskania).
2011-05-08 01:11
  
 
 2005-12-28 23:34:58

a ostre krawedzie tego naciecia nie spowoduja wlasnie stukowego ?
bo wyglada to jakby komuś z łapy kątówka wyleciała i... ups.. na głowice
2021-09-08 14:36
  
 
 2005-12-29 12:09:56

Trik polega na tym ze przy nie wielkim skoku tloka jak podchodzi pod sama glowica duza objetosc jest wyciskana spodglowicy z duza predkoscia, a wyciecia zwiekszaja turbulencje (czyt zawirowanie) i zwieksza odpornosc na spalanie stukowe.
2011-05-08 01:11
  
 
 2005-12-29 13:58:55

Spróbuje to zrobić, ale jak będzie ciepło, bo nie mam ogrzewania w garażu

PS. Podejdzie to do głowicy z EL? Splanuję ją ok 1,5mm.
Nie zależy mi aż tak bardzo na mocy, tylko na ekonomii.
2018-01-26 09:04
  
 
 2005-12-29 16:48:48

Z tego co wiem to el ma komore wanienkowa, ale moge sie mylic. Powinno dac rade. Im blizej tlok podchodzi pod glowice tym lepiej.
Powodzenie i czekamy na spostrzezenia a najlepiej jakies konkretne pomiary. Podejdz do tego naukowo
2011-05-08 01:11
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM