Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Polonez 2.0 DOHC TURBO [foto] - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2006-01-05 19:45:14

korek jest na spodzie miski w miejscu gdzie najlepiej bedzie splywal olej, oczywiscie ze miska ma przegrody,
moj ma natrysk na denka widac go na fotkach
(z lozysk glownych walu jak juz pisalem)

Kompresor Etona mocna rzecz

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-01-05 20:07:42

no szacuneczek
2021-01-21 20:54
  
 
 2006-01-06 14:45:14

to widze ze bedzie drugi polonez 2.0 turbo w krakowie





-----------------
G.E.G
www.gazujemy.pl Montaż instalacji gazowych LPG, LANDI RENZO, STAG, WULKANIZACJA www.geg.vel.pl
www.renowacja-nadwozia.prv.pl stronka w budowie ale zapraszam:)
2016-10-23 19:59
  
 
 2006-01-06 15:01:35

moim zdaniem z kompresorem to wygląda tak że fajnie działa na niskich obrotach czyli fajna byłaby hybryda kompresor +turbo i kompresor np na elektrosprzegle na laborkach badalismy silnik z volvo 2.3 ze spręzarką mechaniczna moc silnika chyba 190ps a moc potrzebna do napędzenia kompresora przy ok 5000obr/min zdaje się ponad 40ps dokladnie to Poochaty pewnie bedzie pamietal

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2006-01-06 16:05:51

Cytat:
2006-01-06 15:01:35, kaza pisze:
moim zdaniem z kompresorem to wygląda tak że fajnie działa na niskich obrotach czyli fajna byłaby hybryda kompresor +turbo i kompresor np na elektrosprzegle na laborkach badalismy silnik z volvo 2.3 ze spręzarką mechaniczna moc silnika chyba 190ps a moc potrzebna do napędzenia kompresora przy ok 5000obr/min zdaje się ponad 40ps dokladnie to Poochaty pewnie bedzie pamietal



A ile zaworowy ten silniczek byl ?

-----------------
2008-01-06 23:36
  
 
 2006-01-06 18:08:26

Cytat:
fajna byłaby hybryda kompresor +turbo




-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-01-06 18:43:35

taka hybryda jest w nowym golfie.

-----------------
2008-01-06 23:36
  
 
 2006-01-06 19:07:17

Hehe wqidzę Bart że po sieci też co nieco o Delcie S4 szukałeś

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2006-01-06 20:15:32

Cytat:
Hehe wqidzę Bart że po sieci też co nieco o Delcie S4 szukałeś

ee nie to moj odreczny projekt swapa do malucha mojej kuzynki ehehee, a serio bardziej to takie "jeden osiem turbo compresore" to widzialem na zywo... tzn przez zamknieta tylna klape w sumie , w monako, czarna s4 z pomaranczowa alcantara w srodku.. stradale oczywiscie... widok porownywalny z cyckami Dody nad glowa o poranku pelnia szczescia


-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-01-06 20:16:52 ]
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-01-07 00:09:18

tylko ten uklad mial robic za podtrzymanie turba a nie wykozystywac zakresy od dolu do gory


-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-01-07 01:37:00

Ja też miałem przyjemność kiedyś oglądać s4 stradale w muzeum w sinscheim w niemczech ale nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak Bgrupowy stratos nie chciałem od niego odejść wtedy starszy zrozumiał że dla mnie liczą się tylko włochy.

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2006-01-07 08:19:11

Wlosi??:p czy Włochale??
2016-02-23 14:44
  
 
 2006-01-07 14:40:07

Cytat:
2006-01-07 00:09:18, kania_ pisze:
tylko ten uklad mial robic za podtrzymanie turba a nie wykozystywac zakresy od dolu do gory


eee.. jakby to było podtrzymanie turba, to turbo by w tym samochodzie pracowało od najniższych obrotów - a tak nie było, bo z dołu pracował kompresor, a od pewnych obrotów turbo.

ta niebieska przerywana linia na rysunku który wkleił bart to jest obejście sprężarki (bypass valve), które otwierało się sukcesywnie od pewnych obrotów/doładowania.

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2006-01-07 15:05:40

dokladnie tak jak pisze szepsu, na wysokich obrotach kompresor byl nieefektywny wrecz powodowal straty i dlatego byl bypassowany wtedy, rozwinieciem tego pomyslu byl silnik z lanci ecv1 i ecv2 ktory mial juz dwie turbiny, jedna zamiast kompresora przy nizszych obrotach druga do "wysokich" obrotow, przy niskich obrotach byla "odcieta" co powodowalo przeplyw calej objetosci spalin przez jedno turbo i tym samym gut low end a potem zapinala sie druga turbina i obie na wysokich obrotach grzmocily okrutnie inaczej niz w przypadku silnika z delty s4 gdzie kompresor byl na wysokich obrotach nieuzywany , co zaowocowalo moca 600 koni w ecv1 zamiast 450 w s4 i do tego nowatorska glowica z 3 kolektorami "triflux"... nawet teraz to jest hi end technologia a to bylo 20 lat temu robione...



-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-01-07 16:42:00

czy mi sie zdaje czy rozrzad jest najpierw napedzany lancychem ewentualnie kolami zebatymi a dopiero potem paskiem????


co to jest ta dziwna rura nad prawym kolektorem wydechowym???

-----------------
G.E.G Team :p
2011-01-28 16:18
  
 
 2006-01-08 04:42:54

euea to mi sie widzi podgrzewanie spalin, a rozrzad faktycznie jakby byl najpierw na kolach areszta nalancuhu...

-----------------
2008-01-06 23:36
  
 
 2006-01-08 10:50:22

Cytat:
to mi sie widzi podgrzewanie spalin

dobry pomysl maskekk, mozesz przyblizyc ten pomysl i jego ewentualne zastosowanie w silniku??

-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-01-08 10:57:39

Cytat:
2006-01-08 04:42:54, maskekk pisze:
euea to mi sie widzi podgrzewanie spalin,


podgrzewanie spalin???? własnie tez chciałbym wiedzieć co to ma na celu i czym je podgrzać?? bo chyba nie woda z układu chłodzenia
2021-08-02 21:23
  
 
 2006-01-08 11:41:39

Cytat:
2006-01-07 14:40:07, schwepes pisze:
eee.. jakby to było podtrzymanie turba, to turbo by w tym samochodzie pracowało od najniższych obrotów - a tak nie było, bo z dołu pracował kompresor, a od pewnych obrotów turbo.



bo kompresor zastępował podtrzymanie - był jego substytutem...nie było takiej turbo dziury dzięki niemu


-----------------
2014-07-20 15:18
  
 
 2006-01-08 11:57:32

Cytat:
2006-01-08 11:41:39, Porthos pisze:
bo kompresor zastępował podtrzymanie - był jego substytutem...nie było takiej turbo dziury dzięki niemu


No właśnie.. było to podejście do tematu turbodziury z całkiem innej strony. Ale nie było to podtrzymanie, bo turbina nie była 'sztucznie' rozpędzana na niskich obrotach silnika (poza tym że mogła trochę wcześniej ładować z powodu większej ilości spalin, bo już ładował kopresor).

Ale jeśli wszystko co powoduje zniwelowanie turbodziury to podtrzymanie, do trzeba do tego dodać łożyskowanie łożyskami kulkowymi i zmienną geometrię łopatek

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM