Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Polonez 2.0 DOHC TURBO [foto] - Strona 4

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2006-01-09 07:43:55

Cytat:
2006-01-08 15:01:32, Race_D pisze:
Wiem wiem, powinienem się wyspać zanim coś napisze, teraz ten silnik wygląda dla mnie nader kosmicznie - jak to się pod maskę miesciło?


Bo się nie mieściło pod maską !
Ten silnik był montowany centralnie - za plecami kierowcy .

-----------------
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4. Teraz: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Delta 2,0 16VT 4x4
2020-04-19 20:30
  
 
 2006-01-09 08:49:12

ma ktos uklad przeniesienia napedu bo tu chyba tez niezlu kosmoc skrzynia od strony szofrki a dyfer tylni na wprost od strony rozrzadu

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-01-09 09:00:29

hehe widze ze piotrek sam robi offtopa czyli sie nie gniewa za burdel w temacie, ale mar ma racje , niech mod rozdzieli te dwa tematy i z oftopa zrobi jakis kacik B grupa i okolice czy cos takiego bo podyfowalismy daaleko od poloneza

a tu dyfry s4, troche pixeloza ale widac o co lotto:


-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-01-09 10:06:14

mialem już wczoraj go rozdzielic ale nie dałem rady a jak coś tą mar moge z Toba jechac po to lancie

edit: no niestety pany ale nie ma mozliwości na tym forum podzielić tematu na dwa oddzielne jedynie można połączyc dwa ze sobą więc ten temat zostawmy już dla turbo kani_ a ja założe nowy i tam ciągnijmy te ciekawe dyskusje na temat b i s grupowych potworków a jak znajdzie się w nim treść z tych postów to wykasuje stąd nasze offtopowe wypowiedzi i bedzie czysto

[ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2006-01-09 11:11:56 ]
2021-08-02 21:23
  
 
 2006-02-07 13:23:28

Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko


[ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]
2009-02-20 08:36
  
 
 2006-02-07 22:08:19

Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]




spaliny benzyniaka maja wyzsza temperaturę wiec bebechy sprezarki powinny byc bardziej na nia odporne w porównaniu do diesla, choc smiem watpic ze tak na prawde ktos sie rozwodzi nad tym, co do reszty pytan to powinni sie odezwac inni panowie chocby kania czy kaza

-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2006-02-12 17:57:02

Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]



poczytaj sobie maximum boost autorstwa corky'ego bell'a
 
  
 
 2006-02-12 22:25:27

nie ściemniaj z tym abarthem a po drugie jest obrócona do góry nogami (nie wiedziłem że u mnie w blaszaku abarthy leżą )
2013-10-13 19:28
  
 
 2006-02-13 23:03:16

Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]


Ile masz odprężyć trzeba dobierać do max. ciśnienia doładowania.
Turbiny z benzyniaka mają podłączenie do ukł. chłodzenia. a dieslowskie raczej tylko olej.

Myślę że ciśnienie paliwa powinno mieć stałą różnice w stosunku do powietrza ale to tylko mój wymysł.

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2006-08-19 19:34:20

aktualizacjia


-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-08-19 21:58:43

ouuuu... milusio

-----------------
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Każda nowa pulsacja moje tętno podwaja
2021-01-21 21:44
  
 
 2006-08-20 09:12:25

A co to za alternator z taką szeroką bieżnią na pasek Na kole pasowym i na pompie wody też będzie taka?

-----------------
 
  
 
 2006-08-20 09:32:34

Seru to altek jest z delty 20 16v turbo ale jest wsadzony tylko na pomiary musialem wiedziec jak wykonac kolektor i czy wyskladam sie z orurowaniem

wykonac kolektor o rownych dlugosciach i zmiescic sie w poldku
to wyczyn

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-08-23 23:09:10

nowe foty:










-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-08-23 23:14:11

A korytaz powietrzny to wykupiles? Rozumiem,ze licencje pilota juz masz

Ten poldek przeciez latac bedzie z tym silnikiem. Wyglada to...no jakby ktos tuningowal amerykanska V8-wszystko porzadnie zgrane pewnie bedzie i zestrojone jak trzeba

Powodzenia

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2006-08-23 23:18:35

dziex za slowa uznania
no narazie na serii a potem bedziem krecic

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-08-23 23:23:11

ja tez podziwniam i gratuluje! jak bedzie smigac to az zazdrosc bierze....

no a co do latania...niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma, o lataniu niema mowy;p
2016-02-23 14:44
  
 
 2006-08-24 17:23:22

Cytat:
2006-08-23 23:23:11, Pat_kdb pisze:
niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma


no i właśnie dlatego bedzie latać
a tak na poważnie to uznanie dla Kani za porwanie sie na taki projek, i jak najszybszego ukończenia
2006-08-25 18:41
  
 
 2006-08-24 17:39:13

jak najlepszego ukonczenia bo pospiech tu nie jest wskazany

-----------------
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Każda nowa pulsacja moje tętno podwaja
2021-01-21 21:44
  
 
 2006-12-04 15:59:22

Witam. Mam takie pytanko do znawców turbo. Jestem wlasnie w trakcie składania 2.0DOHC (gaznik) i mam okazje kupic caly komplet (turbine, kolektory, gaznik itd) do 1.6 DOHC... powiedzcie mi czy ma to wogole sens i jak trzeba przygotowac taki silnik pod turbo no i czy turbo od 1.6 moze byc do 2.0 czy nie? z gory dzieki. pozdrawiam
2010-03-31 01:18
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM