| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
schab (S)
Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2006-01-09 07:43:55 Cytat:
| 2006-01-08 15:01:32, Race_D pisze:
Wiem wiem, powinienem się wyspać zanim coś napisze, teraz ten silnik wygląda dla mnie nader kosmicznie - jak to się pod maskę miesciło?
|
|
Bo się nie mieściło pod maską !
Ten silnik był montowany centralnie - za plecami kierowcy . ----------------- Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4. Teraz: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Delta 2,0 16VT 4x4 |
2020-04-19 20:30 | |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-09 08:49:12 ma ktos uklad przeniesienia napedu bo tu chyba tez niezlu kosmoc skrzynia od strony szofrki a dyfer tylni na wprost od strony rozrzadu ----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
Bart128 F&F Sympatyk
Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-09 09:00:29 hehe widze ze piotrek sam robi offtopa czyli sie nie gniewa za burdel w temacie, ale mar ma racje , niech mod rozdzieli te dwa tematy i z oftopa zrobi jakis kacik B grupa i okolice czy cos takiego bo podyfowalismy daaleko od poloneza
a tu dyfry s4, troche pixeloza ale widac o co lotto:
----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw |
2021-11-13 19:18 | |
barakuda F&F Sympatyk
Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2006-01-09 10:06:14 mialem już wczoraj go rozdzielic ale nie dałem rady a jak coś tą mar moge z Toba jechac po to lancie
edit: no niestety pany ale nie ma mozliwości na tym forum podzielić tematu na dwa oddzielne jedynie można połączyc dwa ze sobą więc ten temat zostawmy już dla turbo kani_ a ja założe nowy i tam ciągnijmy te ciekawe dyskusje na temat b i s grupowych potworków a jak znajdzie się w nim treść z tych postów to wykasuje stąd nasze offtopowe wypowiedzi i bedzie czysto [ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2006-01-09 11:11:56 ] |
2021-08-02 21:23 | |
pawu81 F&F Sympatyk
Byl Fiat 126p Gdynia | 2006-02-07 13:23:28 Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko
[ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ] |
2009-02-20 08:36 | |
Poramancza F&F MEMBER
125p jaworzno | 2006-02-07 22:08:19 Cytat:
| 2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]
|
|
spaliny benzyniaka maja wyzsza temperaturę wiec bebechy sprezarki powinny byc bardziej na nia odporne w porównaniu do diesla, choc smiem watpic ze tak na prawde ktos sie rozwodzi nad tym, co do reszty pytan to powinni sie odezwac inni panowie chocby kania czy kaza ----------------- uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;) |
2023-05-03 10:33 | |
ZoLt4R F&F Sympatyk
Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-02-12 17:57:02 Cytat:
| 2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]
|
|
poczytaj sobie maximum boost autorstwa corky'ego bell'a |
| |
bertonex
kraków | 2006-02-12 22:25:27 nie ściemniaj z tym abarthem a po drugie jest obrócona do góry nogami (nie wiedziłem że u mnie w blaszaku abarthy leżą ) |
2013-10-13 19:28 | |
pavlus (S) Furious Moderator
126p | 125p Kraków | 2006-02-13 23:03:16 Cytat:
| 2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]
|
|
Ile masz odprężyć trzeba dobierać do max. ciśnienia doładowania.
Turbiny z benzyniaka mają podłączenie do ukł. chłodzenia. a dieslowskie raczej tylko olej.
Myślę że ciśnienie paliwa powinno mieć stałą różnice w stosunku do powietrza ale to tylko mój wymysł. ----------------- Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam |
2023-05-31 21:03 | |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2006-08-19 19:34:20 aktualizacjia
----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
Vyzn-R F&F Sympatyk
Babilon Bandit Lipno | 2006-08-19 21:58:43 ouuuu... milusio ----------------- Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Każda nowa pulsacja moje tętno podwaja |
2021-01-21 21:44 | |
-SerU- F&F Sympatyk
Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-08-20 09:12:25 A co to za alternator z taką szeroką bieżnią na pasek Na kole pasowym i na pompie wody też będzie taka? ----------------- |
| |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2006-08-20 09:32:34 Seru to altek jest z delty 20 16v turbo ale jest wsadzony tylko na pomiary musialem wiedziec jak wykonac kolektor i czy wyskladam sie z orurowaniem
wykonac kolektor o rownych dlugosciach i zmiescic sie w poldku
to wyczyn ----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2006-08-23 23:09:10 nowe foty:
----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
HEMIGTX F&F MEMBER
PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-08-23 23:14:11 A korytaz powietrzny to wykupiles? Rozumiem,ze licencje pilota juz masz
Ten poldek przeciez latac bedzie z tym silnikiem. Wyglada to...no jakby ktos tuningowal amerykanska V8-wszystko porzadnie zgrane pewnie bedzie i zestrojone jak trzeba
Powodzenia ----------------- http://fiatem.pl/ |
2020-03-15 22:32 | |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2006-08-23 23:18:35 dziex za slowa uznania
no narazie na serii a potem bedziem krecic ----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
Pat_kdb F&F MEMBER
Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-08-23 23:23:11 ja tez podziwniam i gratuluje! jak bedzie smigac to az zazdrosc bierze....
no a co do latania...niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma, o lataniu niema mowy;p |
2016-02-23 14:44 | |
Sender
Sierra p100 pick-up Warszawa | 2006-08-24 17:23:22 Cytat:
| 2006-08-23 23:23:11, Pat_kdb pisze:
niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma
|
|
no i właśnie dlatego bedzie latać
a tak na poważnie to uznanie dla Kani za porwanie sie na taki projek, i jak najszybszego ukończenia |
2006-08-25 18:41 | |
Vyzn-R F&F Sympatyk
Babilon Bandit Lipno | 2006-08-24 17:39:13 jak najlepszego ukonczenia bo pospiech tu nie jest wskazany ----------------- Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Każda nowa pulsacja moje tętno podwaja |
2021-01-21 21:44 | |
Domi1985
FIAT 125p Katowice | 2006-12-04 15:59:22 Witam. Mam takie pytanko do znawców turbo. Jestem wlasnie w trakcie składania 2.0DOHC (gaznik) i mam okazje kupic caly komplet (turbine, kolektory, gaznik itd) do 1.6 DOHC... powiedzcie mi czy ma to wogole sens i jak trzeba przygotowac taki silnik pod turbo no i czy turbo od 1.6 moze byc do 2.0 czy nie? z gory dzieki. pozdrawiam |
2010-03-31 01:18 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 ] |
|