Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Polonez 2.0 DOHC TURBO [foto] - Strona 5

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2006-12-04 16:45:20

wszystko zależy rodzaju, "kit'u" turbo, jeśli jest to draw thru, to bedzie pasować nawet pod Twój gaźnik, jeden z forumowiczów, miał rozwiązane instalacje turbo w ten sposób i podejżewam, że właśnie ten kit masz do kupienia

Co do tego czy 1,6 do 2,0 bedzie pasować, to kolektor wydechowy, napewno, a co do samego turbo to wszystko zależy jakie ono będzie... może być jedynie troche za małe ale zawsze te 0,4 bara nadmucha bezproblemu.

Montując soft turbo o doładowaniu ok. 0,3 bara można nie modyfikować samego silnika, uzyskasz wtedy nie zbyt duży przyrost mocy, za to poprawi sie przebieg i wartość momentu obrotowego, znacznie wpływającego na osiągi. Jeśli liczysz się z znacznie zwiększonym spalaniem, możesz montować
2014-12-04 14:12
  
 
 2006-12-04 16:58:49

Cytat:
2006-12-04 15:59:22, Domi1985 pisze:
Witam. Mam takie pytanko do znawców turbo. Jestem wlasnie w trakcie składania 2.0DOHC (gaznik) i mam okazje kupic caly komplet (turbine, kolektory, gaznik itd) do 1.6 DOHC... powiedzcie mi czy ma to wogole sens i jak trzeba przygotowac taki silnik pod turbo no i czy turbo od 1.6 moze byc do 2.0 czy nie? z gory dzieki. pozdrawiam


A z ciekawości : z czego ma pochodzić ten komplet ?
Bo niewiele znam aut Turbo od Fiata z gaźnikiem ...
2020-04-19 20:30
  
 
 2006-12-04 17:58:38

Cytat:
2006-12-04 16:58:49, schab pisze:
A z ciekawości : z czego ma pochodzić ten komplet ? Bo niewiele znam aut Turbo od Fiata z gaźnikiem ...


pewnie od delty 1.6 turbo...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2021-02-12 09:09
  
 
 2006-12-04 21:06:15

Cytat:
2006-12-04 17:58:38, mar125 pisze:
pewnie od delty 1.6 turbo...


Chyba nie ...
Nawet Delta I ( ta stara , kanciasta ) miała przy turbie- wielopunkt , a z innych różnic - odwróconą głowicę !
2020-04-19 20:30
  
 
 2006-12-04 21:21:09

Chyba tak...

pierwsze HF Turbo byly na gazniku dopiero po roku czy dwoch wprowadzono wtrysk...

a z innych przykladow to Y10 Turbo tez miala gaznik

EDIT: od 1983 do 1986: gaznik i 130 kucy
po 1986: wtrysk i 140 kucy

wiecej tutaj

[ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2006-12-04 21:26:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2006-12-04 21:26:38 ]
2022-04-04 22:48
  
 
 2006-12-04 21:54:23

jasne ze byly delty hf 1600 turbo na gazniku, mali wkleil fajny link, ja dodam tylko test porownawczy ritma 130 i delty hf turbo 1600, ritmo pod wieloma wzgledami bylo lepsze a stylistycznie{wnetrze} to juz o cala epoke bylo ladniejsze



-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-12-04 21:55:50 ]
2021-11-13 19:18
  
 
 2006-12-05 04:01:35

dziekuje wszystkim za odpowiedz no to chyba będę sie bawił powoli zobaczymy co z tego wyjdzie. A co do tego z czego jest to turbo to powiem szczerze ze sam nie wiem Jeszcze takie pytanko... czy jest ktos moze z okolic Katowic kto by mogl mi pomoc w montazu tej turbinki? oczywiscie jakos sie odwdzięcze albo $ lub czym tam ewentualny pomocnik bedzie chcial tzn jeszcze czas do tego ale pytam juz na przyszlosc (okolo 2-3 tygodni) bo ja nie mam za bardzo pojecia o turbo bo nigdy nie mialem z tym doczynienia i przydalby mi sie ktos kto sie na tym zna do pomocy z gory dzieki. pozdrawiam
2010-03-31 01:18
  
 
 2006-12-08 01:05:21

z turbiny wyczytalem tylko tyle ze jest to garret... jeszcze zobacze jaki model to moze bedzie wiadomo cos wiecej
2010-03-31 01:18
  
 
 2007-03-19 21:49:22

Podepne sie pod temat
W swoim turbo potrzebuje przekrecic czesc gorąca i zimna wzgledem całego korpusu turbo tak aby smarowanie(wlot oleju) bylo od góry, wejscie spalin od dołu a wylot mieszanki z boku. Wiaze sie to oczywiscie z dorobieniem nowego mocowania westgate'a ale to nie problem. W czesci gorącej jest kołek ustalajacy który musi wejsc na miejsce w korpusie. No i teraz nie wiem czy moge ten kołek bezkarnie usunac i przekrecic. Obie czesci sa łączone na wcisk i skrecane razem obejma zaciskowa która zaciska sie na kołnierzach. Wiem ze sa sprezarki które nie posiadaja kołków i tam mozna to bezkarnie przekrecic. Sa osob yktóre maja z tym jakies doswiadczenia ?? Za odpowiedz z góry dzieki.

-----------------
2024-02-05 18:31
  
 
 2007-03-21 08:11:17

fota turbiny albo pelne oznaczenie

u mnie obrot turbiny bylo o 180 st i mocowanie zapiolem poprostu na innej parze srub

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-03-21 18:47:46

Mitsu TD04H-13C z Volvo Turbo 740/760
Turbo Pierwsze foto na stronie
W mojej niestety zadnych dodatkowych otworów nie ma jest jakis na stronie zimnej ale to raczej do innego typu gruszki od westgate'a U siebie musze obrócic czesc goraca o około 90 stopni

[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-03-21 18:50:23 ]
2024-02-05 18:31
  
 
 2007-03-21 22:06:20

ja bym usunol kolka i obrocil muszle

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-04-15 19:34:02

a jak tam poldolot?? zyje??

-----------------
Jeden dodać jeden jest dwa, a dla niektórych trzy i żyją!!!
2017-08-21 20:56
  
 
 2007-04-17 02:43:56

a zyje, dziekowac, dziekowac

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-04-17 06:43:38

a lata ?? moze jakies fotki albo filmik??

-----------------
Jeden dodać jeden jest dwa, a dla niektórych trzy i żyją!!!
2017-08-21 20:56
  
 
 2007-04-18 01:13:57

jeszcze nie lata bo byla sesja a teraz zalatwiam sprawy zwiazane ze slubem wiec znow sie przeciaga ale to normalne w takich projektach
ale mysle ze przed wakacjami beda jazdy testowe

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-04-29 20:44:18

kania a z czego masz turbine ?
2012-12-11 18:06
  
 
 2007-04-30 13:39:20

croma 2.0 8V turbo

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2009-02-07 17:00:05

kania możesz zdradzić (jak nie na forum to chociaż tu 7094731 gg)
jakie zrobiłeś w silniku mody i do ilu na początku bedzie Ci to pompowało

-----------------
2015-02-22 11:38
  
 
 2009-02-10 13:28:46

Co do modów to wiekszosc miała na celu przystosowanie silnika do RWD z modów pod kątem mocy to oringowanie bloku,glowica, kolektor wydechowy i intercooler, uklad wydechowy

p.s.
na poczatku ma smigac na 0.7/0.8bara

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM