2003-04-06 17:03:18
grzejesz auto do temperatury pracy
ustawiasz zaplon
regulujesz
gaznik na benzynie
dopiero pozniej zaczynasz regulacje LPG
wkrecasz pokretlo az przy wciskaniu zlapie mula
wtedy okdrecasz o pol obrotu i znowu wciskasz
gaz
jesli lapie przy 3,5 tys
odkrecasz troszke
wtedy mul przenosi sie na wyzsze obroty jesli nie wkrecasz auto powyzej 5 tys to mozna zostawic go na 5 tys ....
po tym wszystkim regulujesz wolne o obroty srubka na reduktorze...
oczywiscie jeszcze trzeba przeprowadzic test drogowy...
jesli nie wkreca sie za dobrze odkrecasz
srubke
Register z jednym pokretlem nie jest zbyt ekonimiczny
najlepszy jest z dwoma srubami ktore kazda odzielnie dozuje do gardzieli aczkolwiek wtedy wzrasta nieznacznie trudnosc regulowania LPG ;-]
i to by bylo chyba na tyle
pozdrawiam
-----------------
VW Passat 1,8 '89
FSO 125p 1,5 gaz '86 / 2.0 R.I.P
FSO 125p 2.0 gaz `83 R.I.P
FSO 125p 1,5 gaz `76
FSM 126p 650 kilerus `86 R.I.P
Renault 5 1,4 LPG `88 Sold
ZAZ 968m 1,2 `78 R.I.P
Kochajmy Bol
HERE COMES THE PAIN !!!!
BARRY ++++ GG 424509