| szukane wyrażenia: bębny |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
zagore1
diàvolo rosso ... Kraków | 2007-05-14 09:07:33 Cytat:
| 2006-07-18 09:46:13, Arturek pisze:
Witam W którejś książce o Escorcie znalazłem inne rozwiązanie. Od strony osi odkręca się 4 śruby i wychodzi wtedy bęben z całym dobrodziejstwem inwentarza (łożysko). Oczywiście szczęki zostają na swoim miejscu. pozdrawim Arturek
|
|
I to jest najlepszy sposób!!
Dzięki temu nie trzeba rozkręcac łożysk, bo potem są problemy z właściwym wyregulowanie!!! ----------------- Nie to jest ładne co jest ładne tylko to co się mnie podoba!
FEFK#2170
republika.pl/bootlegi_pf/ |
2012-04-26 14:51 | |
maciobyk22
Był ford escort, je ... (Tarnów-Kraków) | 2007-05-05 12:29:56 e....to wczoraj wymieniałem szczęki z cylinderkiem, odkręciłem śrubę z lewej strony "klucz 30"(lewy gwint),linke od recznego popuściłem ile sie da i podwadziłem łyżkami do ściągania opon i zeszło jak masełko iżadnych uszkodzeń )
A jak bęben cięzko wchodził to popusćiłem odpowietrznik cylinderka i juz lżej. A później odpowietrzenie i hula jak burza
1,6 16V |
2013-02-06 21:23 | |
Arturek Sympatyk FEFK
Escort kombi Kraków | 2007-05-05 10:58:03 1.
Cytat:
| 2006-07-18 09:50:27, Henryk pisze:
Robiłem w ten sposób u siebie i bez problemu.Okazało się jednak ze młodszych rocznikach od mojego escorta ( szczególnie tych składanych w Płońsku) odkręcenie tych srub graniczy z cudem. W moim 91 r.gwinty śrub były zabezpieczone specjalnym preparatem ( niebieski do tzw hamowania gwintów) i z wykręceniem żadnych śrub nie miałem najmniejszego problemu. Niektóre montownie nie zabezpieczały w ten sposób gwintów śrub nieststy.
|
|
Ja miałem escorta 1999 / Płońsk i wymieniałem szczęki metodą opisaną we wcześniejszym poście
2. Proszę poczytać opis dotyczący Focusa - w Escorcie jest tak samo
kliknij - opis + fotki
Smarowniczka = osłona śruby łożyska kosztuje w ASO 6zł
< [ wiadomość edytowana przez: Arturek dnia 2007-05-05 13:07:38 ] |
2020-08-09 16:55 | |
SwIeTyY
BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2007-05-05 10:16:12 .... nie polecam odkręcania piasty od belki ..... potem żyby to złożyć do kupy to jest tragedia ..... pozatym w moim przypadku jedna z tych srub się ukręciła ... jest jeszcze sprawa ewentualnego przetoczenia bębnów ... a wtedy z zamontowana piastą jest to nie możliwe ..... dużo łatwiej w demontazu i pózniejszym montażu jest jak odkręcimy tą 32 ..... pozatym w przypadku odkręcania piasty nalezy bardzo dobrze oczyścić powierzchnie przylegania aby nie zrujnować geometrii tylnego zawieszenia ..... ----------------- tti 770 + hustler :)
... jestem ... a jak mnie nie ma to też jestem .... tylko gdzie indziej ...
... M.G ... [i] ... |
2012-12-26 15:32 | |
bzikol Sympatyk FEFK
MMK IV Warszawa | 2007-05-05 07:29:06 Witam
jedyne co moze Ci trzymac beben to sa szczeki ... nic innego nie trzyma po odkreceniu ...
jak pisali poprzednicy popukaj w beben zeby szczeki odpuscily i jesli nie poluzowales linki sprzegla to tez trzeba to zrobic bo pozniej jak zmieni sie szczeki to bedzie problem z zalozeniem ...
----------------- Tomek alias bzikol
FEFK #966 |
2020-08-10 09:49 | |
Przemm
VB 2.0 16v Legionowo | 2007-05-05 00:53:01 NIe bede zakladal nowego postu.
Odkrecilem te 4 sruby trzymajace beben,beben zszedl ale nie dokonca.Cos go tam trzyma w srodku jeszcze.schodzi powiedzmy 5mmza szczeke,tak ze szczeki widac,ale nie moge go zdjac.Jakby cos go trzymalo.COs trza jeszcze odkrecac? |
2012-06-15 18:16 | |
Henryk
Kraków | 2006-07-18 09:50:27 Cytat:
| 2006-07-18 09:46:13, Arturek pisze:
Witam W którejś książce o Escorcie znalazłem inne rozwiązanie. Od strony osi odkręca się 4 śruby i wychodzi wtedy bęben z całym dobrodziejstwem inwentarza (łożysko). Oczywiście szczęki zostają na swoim miejscu. pozdrawim Arturek
|
|
Robiłem w ten sposób u siebie i bez problemu.Okazało się jednak ze młodszych rocznikach od mojego escorta ( szczególnie tych składanych w Płońsku) odkręcenie tych srub graniczy z cudem.
W moim 91 r.gwinty śrub były zabezpieczone specjalnym preparatem ( niebieski do tzw hamowania gwintów) i z wykręceniem żadnych śrub nie miałem najmniejszego problemu.
Niektóre montownie nie zabezpieczały w ten sposób gwintów śrub nieststy. |
2007-08-09 12:47 | |
Arturek Sympatyk FEFK
Escort kombi Kraków | 2006-07-18 09:46:13 Witam
W którejś książce o Escorcie znalazłem inne rozwiązanie.
Od strony osi odkręca się 4 śruby i wychodzi wtedy bęben z całym dobrodziejstwem inwentarza (łożysko). Oczywiście szczęki zostają na swoim miejscu.
pozdrawim
Arturek ----------------- Był Escort i Focus |
2020-08-09 16:55 | |
KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK
ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-07-18 09:06:37 tak czy siak
wiemy o co chodzi !
----------------- ... a z okna mam widok na morze bałtyckie !! |
2016-04-25 23:30 | |
Henryk
Kraków | 2006-07-18 08:42:00 Cytat:
| 2006-07-17 18:49:32, KAMILA_Z_USTRONIA pisze:
jak będziesz zakładał bęben to niech szczęki będą tak wysunięte aby go wkładać z siłą . Oblukaj samoregulatory pwenie ząbki też niesą już za ciekawe !!
|
|
W/g mnie wręcz odwrotnie.Przy zakładaniu bębna samoregulatory mają być złożone a szczęki maksymalnie odsunięte od bębna.Bęben ma wejść bez żadnych oporów a pierwsze naciśnięcie hamulca nożnego po załozeniu bębna ma spowodować automatycznie dosunięcie się szczęk do bębna i zatrzaśnięcie się na odpowiednich ząbkach samoregulatora.
I jeszcze jedna uwaga.Zanim zaciągniemy dźwignię recznego po załozeniu bębna koniecznie musimy najpierw nacisnąć kilkakrotnie nożny hamulec aby spowodować zadziałanie samoregulatorów.Inaczej nie uzyskamy hamulca ręcznego o włąściwym działaniu.Całą zabawę należy wykonywać na luźnnej lince ręcznego którą dopiero po zadziałaniu samoregulatorów możemy ewentualnie wyregulować.Przeważnie nie ma takiej potrzeby o ile nikt nie ruszał wcześniej regulacji |
2007-08-09 12:47 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|