| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Try3ek F&F Sympatyk
bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-09-01 23:11:53 wydech to totalna poruta, przecież on połowe mocy straci właśnie tam. A pomijając temat wydechu to jest sens robić taką klawiature?? ----------------- Poznańska Grupa Rajdowa |
2023-02-03 21:19 | |
kaza F&F Sympatyk
Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-09-01 23:15:10 Widze Dommel że motor powoli się składa ----------------- |
2013-10-22 20:35 | |
Zoolo126 F&F Wolny Słuchacz :)
New Brusek PROGRESS ... Bielsko-Biała | 2006-09-01 23:51:07 Widze że kroi się ciekawy silniczek gratuluje. ----------------- New Brusek PROGRESS R.I.P!!! |
2017-08-19 21:55 | |
KrauzeR (S) Furious Moderator
126p Kraków | 2006-09-02 01:54:22 klawiatura jest git! widzialem obadalem i wszytsko jest w jak najlepszym porzadku! bedzie zadupcac
a ten wydech to wedlug dommela najlepsza rzecz na starty, wyglada jak wyglada ale to nie jest najwazniejsze jakby co jest struma na serwisie wiec pewnie dostroi sie na hamowni ostatecznie... |
2021-09-08 14:36 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-09-02 07:26:48 Co do wydechu wiedziałem, że wzbudzi kontrowersje . Jednak jest to najlepsze rozwiązanie na miasto z jakim się spotkałem, a dokładnie pustak z końcówką od Wupexa Twin. Oczywiście nie musi tak obleśnie wygladać - jest to efekt kilku nieudanych wcześniejszych modyfikacji. Ogólnie silnik od strony termostatu nie jest jeszcze wizualnie dopieszczony ale napewno niedługo bedzie - wydech przynajmniej odmalowany do tego malowanie osłony termostatu. Oczywiście breda się doczeka swojej premiery
Co do klawiatury chodziło o zmniejszenie momentu bezwładności, zresztą tak jak pozostałych elementów rozrządu które też zostały odchudzone. ----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI |
2015-03-17 20:51 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-09-02 08:37:04 No Domel powiem, że pieknie narzeźbiłeś;] Też swojego czasu chciałem coś takiego kombinować, częsci troszeczku nazbierałem ale ostatecznie się poddałem dla SWAP'a;/ Interesuje mnie jednak co masz w środku. Jaka ma "dusze" twój silniczek;] Co zrobiłes z tłokami, korbowodami, jaki wał korbowy no i jaki wałek......
PODRO i GRATULUJE...... ----------------- Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa..... |
2019-07-14 20:05 | |
profil-usunięty | 2006-09-02 10:09:54 widze ze dorwales orginalne mocowania do zalorzenia mikuni. mozna widziec po ile?? ----------------- |
| |
JOHYM
Celica GT Kraków | 2006-09-02 10:29:03 zajebisty silnik dommel ale jaki wałek tam siedzi i ile głowica splanowana? itp. |
2014-03-01 19:22 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-09-03 23:29:36 nie wiesz na jakich głowicach i wałkach jeździ kraków??
Wszyscy na seriach!!!!!!!!! ----------------- |
2022-02-27 00:21 | |
kaza F&F Sympatyk
Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-09-03 23:39:23 no no Młody jasna sprawa ----------------- |
2013-10-22 20:35 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-09-03 23:42:24 Cytat:
| 2006-09-02 10:29:03, JOHYM pisze:
zajebisty silnik dommel ale jaki wałek tam siedzi i ile głowica splanowana? itp.
|
|
Wałeczek 555 od Kałuży a głowica 3.5mm. Będzie doplanowana na 4.5mm. Dokładny opis modyfikacji wkrótce... narazie wypieprzyło świecę zapłonową i moc spadła do seryjnych 24KM ----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI |
2015-03-17 20:51 | |
spruchberyl
FIAT 126p bydgoszcz/limerick | 2006-09-04 12:01:18 ta glowka to panda ??? |
2024-04-09 00:34 | |
KrauzeR (S) Furious Moderator
126p Kraków | 2006-09-04 12:52:12 Cytat:
|
Wałeczek 555 od Kałuży a głowica 3.5mm. Będzie doplanowana na 4.5mm. Dokładny opis modyfikacji wkrótce... narazie wypieprzyło świecę zapłonową i moc spadła do seryjnych 24KM |
|
czyli normalnie ma 48KM a na jednym garze 24KM ? |
2021-09-08 14:36 | |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :)
Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-09-04 19:21:18 sadze ze gwint byl juz odpowiednio wyruchany i dlatego swieczka wystrzelila a takie modyfikacje daja max 38 koni ( glowica 3,5mm ) mnie niepojo dziurki w konikach ktore musza byc polerowane a nie od tak nawiercone ale co tam pozyjemy zobaczymy ----------------- www.mariusz126p.fotosik.pl ciekawe zdjecia maluchowych silnikow itp
www.eskadra126p.ugu.pl
www.ak-centrum.pl |
2015-09-30 17:43 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-09-04 20:21:15 Cytat:
| 2006-09-04 19:21:18, Mariusz126p pisze:
sadze ze gwint byl juz odpowiednio wyruchany i dlatego swieczka wystrzelila a takie modyfikacje daja max 38 koni ( glowica 3,5mm ) mnie niepojo dziurki w konikach ktore musza byc polerowane a nie od tak nawiercone ale co tam pozyjemy zobaczymy
|
|
Serie były różne trafiały się też 19 konne . Wracając do tematu dzwigienek to co niby ma dać ich wypolerowanie? ----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI |
2015-03-17 20:51 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-09-04 20:28:58 silnik konkret , gratuluje.
Darek jedziesz w jurajskim??
----------------- [ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-09-04 20:38:33 ] |
2022-02-27 00:21 | |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :)
Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-09-04 20:33:52 dommel po to by silnik niewyzygal sie po paru staretach sa tzw mikropekniecia ktore sa mordercami silnikow np korby lubia sie uruwac po odciazeniu gdy sie ich niespoleruje...... ----------------- www.mariusz126p.fotosik.pl ciekawe zdjecia maluchowych silnikow itp
www.eskadra126p.ugu.pl
www.ak-centrum.pl |
2015-09-30 17:43 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
malec Gdynia | 2006-09-04 20:52:58 Cytat:
| 2006-09-04 20:21:15, dommel pisze:
Serie były różne trafiały się też 19 konne . Wracając do tematu dzwigienek to co niby ma dać ich wypolerowanie?
|
|
Wszelkie elementy podatne na obciazenia zmienne powinny miec jak najrowniejsza powierzchnie i jak najbardziej lagodne przejscia ksztaltu i wymiaru, kazda ostra zmiana powoduje efekt karbu, czyli miejsca gdzie spietrzaja sie naprezenia. Kazdy karb powoduje zmniejszenie wytrzymalosci zmeczeniowej i skraca czas zycia elementu. Porowata i chropowata powierzchnia dziala jak efekt mikro karbu, dlatego wlasnie poleruje sie elementy takie jak korbowody i koniki itd, zauwazcie jak wygladaja wyczynowe czesci. maja lagodne przejscia i gladka powierzchnie.
edit: a o dzwigienkach macie tu[ wiadomość edytowana przez: mmost dnia 2006-09-04 20:56:14 ] |
2011-05-08 01:11 | |
KrauzeR (S) Furious Moderator
126p Kraków | 2006-09-04 21:54:36 eee tam sie przejmujecie klawiaturą... jak sie ulamie konik to nie powinien spowodowac jakiegos spustoszenia w silniku, zalozy sie nowa klawiature i bedzie jezdzic ja dzisiaj zrobilem jeszcze wieksze sitko z konikow:/ zobaczymy ile wytrzymaja
polerowac do konca mi sie nie chcialo bo za duzo dziubdziania |
2021-09-08 14:36 | |
profil-usunięty | 2006-09-04 22:03:23 ciekawe jak wytrzymaja sito moje przyszle laski popychaczy, szklanki, rozrzad, koniki .... ----------------- |
| |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 ... 32 33 34 ] |
|