| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Mrally
fiat 126 S650 Bierun | 2006-09-04 22:32:11 Cytat:
| 2006-09-04 22:03:23, comar pisze:
ciekawe jak wytrzymaja sito moje przyszle laski popychaczy, szklanki, rozrzad, koniki ....
|
|
Masz powiercone laski popychaczy? ----------------- |
2011-03-07 19:52 | |
profil-usunięty | 2006-09-04 22:49:24 jeszcze nie, ale to ponoc tez sie da zrobic ----------------- |
| |
KrauzeR (S) Furious Moderator
126p Kraków | 2006-09-04 22:50:40 no popatrzcie na laski popychaczy na zdjeciach dommela...
czy nie wydaja sie zbyt chude ? |
2021-09-08 14:36 | |
Mrally
fiat 126 S650 Bierun | 2006-09-04 22:54:29 Cytat:
| 2006-09-04 22:49:24, comar pisze:
jeszcze nie, ale to ponoc tez sie da zrobic
|
|
to chyba niezabardzo dobry pomysł,biorąc pod uwage że bedzie w nich olej jak by je powiertać.... ----------------- |
2011-03-07 19:52 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-09-04 22:55:30 Cytat:
| 2006-09-04 20:28:58, mateuszc pisze:
Darek jedziesz w jurajskim?? [ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-09-04 20:38:33 ]
|
|
Planuję wystartować ale jest jeszcze parę niewiadomych.
Co do dżwigienek według mnie ich polerowanie ma jedynie sens w przypadku gdy są ekstremalnie odchudzone. Spotkał się ktoś z przypadkiem ułamania dźwigienki seryjnej - jaki wałek i jaki przebieg?
Edit:
Laski popychaczy przetoczyłem na całej długości z 10mm na 9mm. Pozwoliło to urwać 10g z ich masy (47g => 37g). Analiza stanu naprężenia wykazała jego niewielki wzrost - obliczenia były jednak przeprowadzane dla stanu statycznego co jest dość konkretnym uproszczeniem. Jeżeli się pozginają to dam wam znać
----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2006-09-04 23:00:20 ] |
2015-03-17 20:51 | |
Radecki-Motorsport
Radlin | 2006-09-24 09:20:04 No pieknie panie Darku jestem pod wrazeniem,mam nadzieje ze bedziesz na tychach w pazdzierniku jestem bardzo ciekaw jak to odchodzi ze startu a pozatym ja tez startuje na glowicy z pandy licze na zacieta walke pozdrawiam |
2011-04-08 22:45 | |
rallymike
Fiat 126p częstochowa | 2006-10-15 13:29:50 Ciekawostka...odnośnie wypowiedzi że bywały maluchy 19konne...Na Politechnice u nas kiedyś były testowane moce 100 silników z fabryki z Bielska najsłabszy miał 14,7km a najmocniejszy 22km, były to silniki do EL czyli najgorsze niedoróbki jakie wyszły, generalnie chodziło o nie doróbki w wałkach nierządu i głowicach... |
2017-02-24 22:42 | |
mar125 (M) Furious Moderator
124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-10-15 13:38:22 Cytat:
| 2006-10-15 13:29:50, rallymike pisze:
Ciekawostka...odnośnie wypowiedzi że bywały maluchy 19konne...Na Politechnice u nas kiedyś były testowane moce 100 silników z fabryki z Bielska najsłabszy miał 14,7km a najmocniejszy 22km, były to silniki do EL czyli najgorsze niedoróbki jakie wyszły, generalnie chodziło o nie doróbki w wałkach nierządu i głowicach...
|
|
do jakich mocy ogarnia "nasza" podwoziówka?
dalej Szafrański jest szefem? ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"
P.U.H. MARAKANT
Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek |
2021-02-12 09:09 | |
rallymike
Fiat 126p częstochowa | 2006-10-15 13:42:52 Tak Szafran nadal a Ty co nie odwiedzasz już uczelni?
|
2017-02-24 22:42 | |
mar125 (M) Furious Moderator
124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-10-15 13:56:17 Cytat:
| 2006-10-15 13:42:52, rallymike pisze:
Tak Szafran nadal a Ty co nie odwiedzasz już uczelni?
|
|
odwiedzam,ale jakoś nie moge trafić na Szafrana...
a nie wiesz do ile to to ogarniała bo coś słyszałem ze niewiele(130-150KM?) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"
P.U.H. MARAKANT
Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek |
2021-02-12 09:09 | |
rallymike
Fiat 126p częstochowa | 2006-10-15 18:49:35 Cytat:
| a nie wiesz do ile to to ogarniała bo coś słyszałem ze niewiele(130-150KM?)
|
|
wiesz co nie wiem ale napewno mierzyli auta ponad 100kucy ale ile to nie wiem, a tak swoja droga to Szafran jedyny kumaty koles taki co by mogl jeszcze pomoc w takich pasciach 125p, 126p |
2017-02-24 22:42 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-11-01 21:00:42 Tuż przed Zamkowym, dzieki uprzejmości kolegów z ProjectXS, udało się shamować autko i troszkę je podstroić. 50KM wydaje się bardzo realne - kwestia dostrojenia AFR (obecnie miejscami jest zbyt bogato) i dofazowania wałka.
Pomiar 1 - Wupex dwururka pusty
Pomiar 3 - Breda Pachoń przytkana wygłuszką
Pomiar 4 - Breda Pachoń
Skala niebieska obrotów to wg obrotomierza, który przekłamuje o jakieś 400obr/min. Co ciekawe przytkana Breda idzie lepiej powyżej 6500.
----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI |
2015-03-17 20:51 | |
profil-usunięty | 2006-11-02 13:36:11 czemu tak malo Nm to ma?? i szkoda ze nie ma pokazanej mocy na kolach, ciekaw jestem ile faktycznie wychodzi.
no i gratulacje z wyniku, ja bym chcial miec kiedys chociaz ta 4 z przodu
----------------- [ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2006-11-02 13:36:57 ] |
| |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-11-02 14:00:32 ile na kołach? |
2023-02-09 23:20 | |
mate17 F&F Wolny Słuchacz :)
zwloki Gorlice | 2006-11-02 14:06:40 cos ten fiat 125p ma malo mocy |
2009-11-17 21:22 | |
schwepes F&F Sympatyk
zezłomowałem Kraków | 2006-11-02 19:12:15 Moc na kołach będzie odwrotnie proporcjonalna do siły przypięcia samochodu do hamowni. W tego typu hamowniach moc na kołach nie jest miarodajna. ----------------- pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports |
2014-03-31 20:43 | |
evilone F&F Sympatyk
Krowa126 ETG Toruń | 2006-11-02 19:18:44 no dommel , dales do myslenia chyba trzeba sie zabrac za skladanie mojej padlinki bo widze ze fajna konkurencja sie pojawila podoba mi sie Twoj przebieg momentu i mocy bo silnik jest uzytkowy a nie 1000obr do uzycia i nara rispekt a tu cos ode mnie :
|
2023-02-28 19:42 | |
dommel F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2006-11-02 20:59:45 Cytat:
| 2006-11-02 13:36:11, comar pisze:
czemu tak malo Nm to ma??
|
|
Z tego co kiedyś czytałem wynika, że dla silnika wolnossącego maksymalny moment jest zazwyczaj mniejszy od (pojemność skokowa/10). Jeżeli moment bedzie równy pojemności/10 to by oznaczało, że współczynnik napełniania jest równy 1 (co podobno jest trudne do osiągnięcia) => czyli dla seryjnej pojemności jest to 65Nm. ----------------- 60KM/850ccm => www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY
50KM/650ccm => www.youtube.com/watch?v=IX-JYVWncCQ; www.youtube.com/watch?v=hpjA_LG6CnI |
2015-03-17 20:51 | |
piot21
mazda 323 Krosno | 2006-11-02 22:34:06 bardzo ladny wynik, gratuluje. |
2015-07-15 16:40 | |
profil-usunięty | 2006-11-02 22:57:20 Cytat:
| 2006-11-02 20:59:45, dommel pisze:
Z tego co kiedyś czytałem wynika, że dla silnika wolnossącego maksymalny moment jest zazwyczaj mniejszy od (pojemność skokowa/10). Jeżeli moment bedzie równy pojemności/10 to by oznaczało, że współczynnik napełniania jest równy 1 (co podobno jest trudne do osiągnięcia) => czyli dla seryjnej pojemności jest to 65Nm.
|
|
aha, akurat na tym sie zupelnie nie znajem, tylko slyszalem ze rallycrosowe maja cos pod 70 Nm dlatego mnei to dziwi, ze wynik km jest porownywalny o ile nie wiekszy z rallycrosem a w Nm tak zostaje z tylu. ----------------- |
| |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 ... 32 33 34 ] |
|