Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Przekładka

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2003-05-18 15:44:29

Ja mam pytanie czy bede miał jakies problemy z wlozeniem silnika z poloneza (1500) do DF? I jaki silnik kupic (oznaczenia, rok produkcji itd) azeby mi to wszystko pasowalo no i co trza dokupic i wymienic (zalozmy ze silnik jest w bdb kondycji) azeby on pojezdzil sobie w fiaciku? A tak wogle to jak sprawdzic czy silnik jest dobry (nie zarzniety)? I tak wogle jak ktos ma jakis silniczek do sprzedania w stanie bdb lub wie o takowym (woj podlaskie) to proslbym na maila. sukinsyn@go2.pl dzieki za odpowiedzi
2006-05-16 13:37
  
 
 2003-05-18 18:01:46

silnik z poloneza pasuje do DFa. Ja mam tak zrobione u siebie. Jesli bedziesz kupował rowniez ze skrzynia poldowską czyli 5-tka bedziesz musiał wymienic tylny most na kwadratowy. Zapewne u siebie masz okragły.
Najmocniejsza wejsa była 82KM nie pamietam jednak oznaczenia. Moze ktos kto bedzie to czytał to bedzie pamietał.

aaa....jeszcze jedno w poldku jest juz elektorniczny aparat zaplonowy, takze bedzie trzeba wpakować moduł, ale tym powinen sie zajac elektryk jak na moje oko


!!! NOWE KOSZULKI W BUTIKU -> www.butik.pl/koniu
2018-09-09 21:31
  
 
 2003-05-18 18:40:24

125 ME o ile sie nie myle 82KM , napisalem ci juz na priv o mojej propozycji sprzedazy silnika

-----------------
Raz ciemno raz jasno jedzie Senator przez miasto...
2012-04-23 23:52
  
 
 2003-05-18 19:57:18

Cytat:
2003-05-18 18:01:46, Koniu pisze:
Jesli bedziesz kupował rowniez ze skrzynia poldowską czyli 5-tka bedziesz musiał wymienic tylny most na kwadratowy. Zapewne u siebie masz okragly



Sorry,ale co ma piernik do wiatraka?

Most może mieć,jaki mu się podoba

Co do aparatu zapłonowego - poldki wychodziły i z tradycyjnymi i z elektronicznymi - do elektronicznego trzeba mieć moduł.To wszystko.

Były polonezowskie AA-75KM, AB(wzmocnione) -82KM i CB-1.6 86KM -oczywiście mówię o starszych silnikach,bo obecnie w plusach są chyba AF

Wszystko pasuje bez przerabiania
2007-08-01 22:16
  
 
 2003-05-18 21:37:50

Jak to ? moze miec most kwadratowy ? przy skrzyni 5 ? to przy okragłym moscie nie bedzie miał 5 biegu... czyż nie ?

-----------------
| koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
2018-09-09 21:31
  
 
 2003-05-18 22:42:22

Dzieki za odpowiedzi. A jezeli chodzi o skrzynke i o most to ja juz dawno mam zalozona 5 od poloneza i most mialem kwadratowy ale sie posypal i zalozylem okragly (Jugol czy jakos tak) i jezdze tak juz od dluzszego czasu. Modol juz mam (dostalem od kumpla). Chlodnica byla juz od fiata z silnikiem poloneza jak go kupilem (taka z wentylatorem na chlodnicy). To dobrze ze nie ma po drodze przy przekladce zadnych schodkow Teraz zostalo mi tylko znalezienie odpowiedniego silnika. Jeszcze raz dzieki
2006-05-16 13:37
  
 
 2003-05-18 23:34:45

Czy ktoś sie moze orientuje jaki silnik ma jakie oznaczenia numerowe,tzn jaki numer odpowiada jakiemu rocznikowi i modelowi, patrzyłem do ksiazki FSO ale nia ma.
2003-09-14 19:29
  
 
 2003-05-19 00:21:21

W oryginalnym DF portki są inne i kolektor wydechu.
Trzeba albo fiatowski kolektor i fiatowskie portki albo polonezowski i polonezowskie portki
Aparat zapłonowy można włozyć stary do silnika PN ale nie radzę
I nie rozumiem z tym mostem,czego w okrągłym nie można mieć 5?
Wydaje mi się,że problemy z 5 mogą wystąpić,jesli PF ma jeszcze 4 z prostym drążkiem,bo wszystkie 5 miały skośny zawsze.
Wtedy trzeba bedzie przerabiać.


-----------------
2023-08-05 19:39
  
 
 2003-05-19 13:50:00

tez mi sie nie wydaje zeby most cos przeszkadzał
2015-10-09 22:45
  
 
 2003-05-19 15:20:35

To są kompletnie niezależne od siebie rzeczy!!

Most i skrzynię dzieli wał napędowy (z resztą taki sam w DFie,jak i w Poldku) - więc jakim cudem ma mieć jakiekolwiek znaczenie do ilości biegów

Do Nabaubab - kolektor i dwururkę zostawić najlepiej fiatowską - jak to już gdzieś było powiedziane (przez chyba Olo) ma dużo lepszą przepustowość.
2007-08-01 22:16
  
 
 2003-05-19 17:03:53

Remias,ale oryginalny kolektor DF jest jak to określić,niesymetryczny,ma wylot bardziej z przodu,czy to nie pogarsza parametrów,nie wiem,zawsze mi się tak wdawało.
A po za tym do polonezowskiej dwururki można zawsze później przypasować stalowy z PN GSI
A w ogóle,jak się dowiaduję,że coś w Fiacie jest lepsze,to szlag mnie trafia,bo jak sprzedawałem swojego,to oddałem nabywcy za darmo całą masę części,dosłownie cały drugi samochód bez budy,bo w Polonezie jest przecież inne,tak myślałem
Oj głupi byłem
Nie jestem pewien,ale gdzieś obiło mi się o uszy,że wał napędowy w DF miał większą średnicę,ale nie wiem,czy to prawda,może tu by były jakieś problemy ze skrzynia 5,tak tylko gdybam

Siedząc w angielskim ogrodzie czekasz na słońce,ale jeśli nie nadejdzie,
opalisz się stojąc w angielskim deszczu.

[ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2003-05-19 17:12:35 ]
2023-08-05 19:39
  
 
 2003-05-20 00:31:26

Nie ma zadnych problemow z polaczeniem skrzyni 5 i mostu fiata (okraglego). A waly napedowe sa takie same (tak wogle to mam zalozony od poloneza caro - chyba). Szukalem dzisiaj silnika w moim miescie ale nie znalazlem nic ciekawego. A jak bylo cos ciekawego to cena zaporowa (1000 zl o zgrozo!). No nic jutro bede szukal dalej ))
2006-05-16 13:37
  
 
 2003-05-20 10:31:01

Znalazlem rozbitego (najechanego z tylu przez tira) poloneza z silnikiem 1,4 rovera. Samochod pochodzi od znajomego. I teraz mam pytanie. Co musze zrobic, co przelozyc do fiata zeby ow silnik mi chodzil. Czy duzo jest problemow przy przekladaniu i jak z awaryjnoscia tych silnikow? Silnik ten ma przejechane 87 tys km i czy warto go brac przy tym przebiegu? Radzcie )) Acha cena 800 zl.
2006-05-16 13:37
  
 
 2003-05-20 10:40:59

Pomysł z 1.4 w DFie jest boski. Robił to niejaki AndrewS, na forum ptk chyba jest nawet opis w archiwum, poszukaj. Tak czy tak udało mu się, ale twało to dłuuugo. DF ma krótszy przód, więc chyba coś dużo przerabiał w komrze silnika, nie mówiąc o tym, ze musiał przerobić mocowanie (wstawił duuużo żeczy zpoldka). Ale chyba warto miec jedną z dwóch takich maszyn w Polsce
2014-02-13 14:56
  
 
 2003-05-20 10:41:04

z tego co mi wiadomo jest jeden fiat duzy z takim silnikiem w polsce, jest to fiat 125p AndrewS. Trzeba by było jego osobiscie spytać.






masz tu nr. GG 1866146

-----------------
| koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
2018-09-09 21:31
  
 
 2003-05-20 11:03:20

hmm to dziwne, ze jest tylko jeden. ja mam zdjecia fiata (robione na ats w 2000 albo 2001 roku). ma silnik rovera.





-----------------
2019-01-04 00:52
  
 
 2003-05-20 11:58:50

ma...a dokładnie miał..bo został pocięty na żyletki

-----------------
| koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
2018-09-09 21:31
  
 
 2003-05-20 12:03:57

a to przepraszam.. nie wiedzialem. same dziwy na tym swiecie. pociac fiata?! orkucienstwo!

-----------------
2019-01-04 00:52
  
 
 2003-05-20 16:42:45

No dobra a jak z awaryjnoscia tego silnika i jak z osiagami? Spalanie? I ile kosztuje zalozenie gazu do tego silnika?
2006-05-16 13:37
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM