Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Chipsy - Strona 15

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 14 15 16 17
 Autor 
 2007-04-16 18:58:41

Cytat:
Co do transakcji to na priva



ok, ale ja nie chcę poprawionego o większej mocy tylko oryginał, jak najnowszy.
Z resztą napiszę na priv w środę.
2007-06-03 21:03
  
 
 2007-04-16 13:20:19

Nie wiem jak Dra zmieniał , ale epromu przez złącze nie zmienisz , musi być flash .
Mam do 95, 96 ,97,98 i 99 roku , to jest to samo , różnica jest tylko w pierwszych egzemplarzach 94roku , tam był krótszy soft i też go mam.

Co do transakcji to na priva



-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl

[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-16 13:34:37 ]
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-04-16 13:10:23

Skoro jest poprawa to zapytam z innej beczki.

CZY ECU w wersji 96r jest inne niż 98r?
Jak DrA zmieniał soft w swoim ECU ?
Miał od Sintry podobno, ale nie bardzo w to wierzę bo silnik ma inny osprzęt.
Jesli 98 i 96 jest takie samo to poproszę takiego chipa w oryginale od wersji 98, może być plik na email.
2007-06-03 21:03
  
 
 2007-04-15 22:36:00

Testy byly i jest porownanie na korzysc oczywiscie chipa. Wedlug wstepnych testow spadlo spalanie ropki narazie tylko jazda w miescie. W miare uplywu czasu dam dokladniejszcze wyniki

[ wiadomość edytowana przez: arieleb dnia 2007-04-15 23:12:30 ]
2010-01-05 23:34
  
 
 2007-04-15 21:00:24

Dzisiaj chip od seby został poddany weryfikacji C sedan (seria) kontra B kombi (chip). Kombi, minimalnie wygrywało tak więc nie ulega wątpliwości że jest poprawa i że chip faktycznie pare kucy daje (B powinna przegrać bo starsza i kombi w serii rozpędza się gorzej niż sedan). W B potrzebna jest jeszcze mała regulacja. Ciekawy jestem jak wtedy będzie jeździć.
2017-12-18 23:28
  
 
 2007-04-15 01:11:30

proponuję w wątku dla klubowiczów umieścić listę nosicieli wirusa.
wszystkie aktualizacje należałoby robić na bieżąco.
jezu wyścig zbrojeń trwa

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2007-04-15 01:10:45

No ciekawe jest to co piszesz ,ale jestem ciekaw skutkow ubocznych w x20xev jesli ktos zalozy niech opisze temat,mam nadzieje ze to nie bedzie powtorka z rozrywki,mam na mysli temat o polimerach oczywiscie

-----------------
"Jak mawial pisarz Sofronow, mądremu wystarczą dwa slowa, a głupiemu to i referatu malo..." ***LOB***EXCLUSIVE CLUB OF OPEL OMEGA***
2019-01-28 11:52
  
 
 2007-04-15 01:00:53

ja tez sie pokusilem moja MV6 obudzila troche koników polecam wszystkim !!!
2009-04-13 21:44
  
 
 2007-04-15 00:12:01

Ja testuje i jestem zadowolny
2010-01-05 23:34
  
 
 2007-04-14 23:40:17

Rozmawiałem a JacQ, wozi twojego chipsa w swojej MV6. Jak będzie do X20XEV to ja się piszę, mogę być betatesterem !!

-----------------
Nie puszczanie bąków jest szkodliwe,
unoszą się do głowy i rodzą się z tego
posrane pomysły!!
 
  
 
 2007-04-14 21:19:02

wyląda obiecująco
tylko,żeby się nie okazało tak jak z polimerami !
Każdy się podniecał a teraz wachacze pękają
Trochę poczekam na opinie "betatesterów"

-----------------
Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje - prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
2024-03-25 15:00
  
 
 2007-04-14 00:28:06

Cytat:
2007-04-14 00:19:22, MEGA_3 pisze:
czyli jak seryjne fabryczne X30XE ma 211 KM i 270Nm to po czipie bedzie miało 226 KM i 295 Nm. a co z dziwolągami co mają w serii ponad 220 KM i ponad 275 Nm? po czipie będzie 235 KM+ i 300Nm+ ?


X30XE według producenta Przyrost

Jak to sie miewa do tych mocniejszych ? Nie mam pojęcia , podejżewam że i tak nie przekroczą 231ps i 300nm.

-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-04-14 00:19:22

czyli jak seryjne fabryczne X30XE ma 211 KM i 270Nm to po czipie bedzie miało 226 KM i 295 Nm.

a co z dziwolągami co mają w serii ponad 220 KM i ponad 275 Nm?
po czipie będzie 235 KM+ i 300Nm+ ?


-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2007-04-13 23:35:01

Cytat:
2007-04-13 23:31:08, p123 pisze:
Witam, A czy jest takie cudo do 2.5 DTI - czyli tego 150-konnego ? Pozdrawiam Piotr


Jeszcze nie ma , ale może za miesiąc będzie
Niedługo też będzie do X20XEV + 17km i 24nm , czekam na dostawę z zagranicy.


-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl


[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-13 23:44:44 ]
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-04-13 23:31:08

Witam,
A czy jest takie cudo do 2.5 DTI - czyli tego 150-konnego ?
Pozdrawiam
Piotr
2014-10-25 23:00
  
 
 2007-04-13 23:12:15

Dzis auto seba zapodal mi swoje cudo w mym 2.5TD. Auto lepiej jedzie zwlaszcza od niskich obrotow ogolnie jestem zadowlony

[ wiadomość edytowana przez: arieleb dnia 2007-04-13 23:25:39 ]
2010-01-05 23:34
  
 
 2007-04-13 23:09:54

sss25, ciekawe rzeczy nam opowiadasz, w takim razie np ludziki z turbo-potworami powinni szybciutko wracać do afr 14.7 coby im tłoki nie popłynęły od zbyt bodatej mieszanki...

co do afr - fajny patent to jeszcze "miejscowe" wzbogacanie mieszanki, kiedy przy niskich obciazeniach silnika komp daje ogolem uboga mieszanke "podlewajac" wiecej paliwka w obszar zaplonu - ale to chyba tylko w silnikach xDI



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: zork dnia 2007-04-13 23:11:55 ]
2013-09-22 22:39
  
 
 2007-04-13 22:43:31

Cytat:
2007-04-13 22:11:26, sss25 pisze:
Mieszanka stechiometryczna czyli lambda 1 to 14,75:1 jeżeli wzbogacisz ją do 12:1 to efekt jest tylko jeden wzrasta temperatura spalania i zaczyna sie koniec silnika a zwłaszcza jego tłoków


Co do stosunku masz rację , troche to zaokrągliłe, ale nawet stosunek 1:14,75 występuje tylko w danej grupie silników , przy nowszych ,lub starszych typach będzie on inny np. bezpośredni wtrysk paliwa .
Co do temperatury spalania to przy zbyt bogatej mieszance temperatura spalania maleje , jest to jeden ze sposobów obniżenia temperatury spalania. Dlatego w najnowszych silnikach na każdy cylinder przychodzi czujnik :temperatury w komorze spalania , ciśnienia i stosunku mieszanki.


-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl

[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-13 23:07:33 ]
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-04-13 22:19:29

w tym wypadku-13:1 to za bogata mieszanka a temperatura spalania wzrasta tak samo jak w przypadku ubogiej mieszanki

-----------------
Land Rover Anglia
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic
2011-10-16 17:45
  
 
 2007-04-13 22:14:21

sss25, od wzbogacenia mieszanki (obniżenie AFR, dolanie paliwka, jak zwał tak zwał) rośnie EGT?
ciekawe, jakiś artykuł/cokolwiek na uzasadnienie?
do tej pory myślałem że uboga mieszanka podnosi temperaturę spalania i powoduje spalanie stukowe...

-----------------
2013-09-22 22:39
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 14 15 16 17
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM