| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-11 18:35:03 Witam wszystkich, wiem że męcząca sesja na studiach jest teraz i nikomu nic się nie chce ale mam pytanko...mam wał i korby od BISa, czy wiecie może czy korby od tegoż silnika wymiarowo i wagowo pasują do serii??? Składam jedemu kolesiowi silnik i zastanawiałem się nad zapodaniem mu wału i korb...jakie jest wasze zdanie na ten temat chodzi mi przede wszystkim o korby....pozdrawiam...
----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- [ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-06-11 18:38:05 ] |
2005-02-28 21:10 | |
widynek F&F Sympatyk
700k Kraków | 2003-06-11 18:43:21 ja mam korby,tłoki,wał od bisa. nie wiem jaka jest waga korb bisowskich w stosunku do maluchowskich, ale podejrzewam, że są takie same mniej więcej. na pewno niższe są tłoki w bisie. najrzetelniejszej informacji udzieli ci koleś w sklepie moto, będziesz sobie mógbł obejrzeć korby itp. ----------------- |
| |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-11 20:23:34 Dobrze podejrzewasz Widynek! Ja mam wał od bisa wraz z korbami w swoim bolidzie i jest git!! Masa jest taka sama bo sprawdzałem, zreszta na moje dość spostrzegawcze oko korby są takie same. Dlatego Daymon wsadzaj i sie nie zastanawiaj. Gorzej nie bedzie, może być tylko lepiej!! Miłej pracy i sukcesów. Cze!! |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-11 21:00:48 No potrzebuje wsparcia bo kurde po sesji składam wreszcie to cacko i jedno i drugie i wiecie mam nadzieje żę będzie chulać, panewki korbowodowe miały przejechane 2000km jak i główne, zostawić czy zapodać nowe??? Facet po remoncie po pijaku rozwalił BISa i silnik mi oferował....za grosze...więc jak uważacie??? ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
widynek F&F Sympatyk
700k Kraków | 2003-06-11 21:08:09 jeśli są dobrze dotarte, to nie ma sensu zmieniać!! obejrzyj je wszystkie, sprawdź, czy nie ma większych rys, czarnych plam... ----------------- |
| |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-11 21:13:09 Łożysk głównych (panewek) nie zmieniać, korbowe proponuje znienic. A dlaczego? Tak poprostu!! |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-11 22:01:39 Spoko tak zrobie, korbowe wyglądają ideał...zero ryski, zero niczego, w jednym miejscu jest jakby początek docierania....taki miedzainy kolorek, co zaś do głównych to zapodaje new bo kurde nie będe ryzykował znowu że będzie jeździł a potem się rozkraczy. Poza tym jeszcze mam pytanko, sworzeń w korbie przy tłoku ideał, i nie ma luzu....zostawić??? ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-11 23:31:50 Sworzeń zostaw!! A co panewek to chyba coś namieszałeś!! Które będziesz wymieniał!! Duże na początku i końcu wału (główne) czy maleńkie blaszki (korbowe). Jesli główne to remont musiał być wieeele kilometrów temu!! A pozatym czym Ty sie zajmujesz!! Skoro cos nie ma luzu czy też zauważalnych oznak zuzycia to po co to ruszać. Nie jesteś i tak w stanie zapobiedz ewentualnym awariom!! Jak coś będzie miało sie sypnąć to i tak sie sypnie! No i nie przesadzaj z dopieszczaniem bo z własnego doświadczenia wiem,ze na dobre to nie wychodzi!!
Pozdrawiam i cze!! |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-12 08:02:53 Nio nówki są korbowodowe, zaś głównych nie ma wogóle kolo rozebrał silnik a wyjebał główne bo coś tam na złom czy jak. I teraz poprostu musze dobrać główne a reszty nie ruszam..... ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-12 10:20:14 No dobra ale o co chodzi z tym wow, masz jakieś sugestie co do składania tego cacka albo porade będe wdzięczny pozdrówka ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-12 19:10:52 Zawieź wał do szlifiarni i niech on ci powie na czym stoisz. Będziesz wiedział czy trzeba kombinować czy też jechać do sklepu i kupić nowe panwie główne. Reszta tak jak pisałeś- pozostaej bez zmian!! Pozdrawiam i cze!! |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-12 20:20:21 Można kupić panwie główne w sklepie jak wał jest po szlifie, myślałem że tylko kolesie dobierają u szlifierza...ale jak tak to wiesz spoko ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-13 07:43:27 A myślisz, ze niby skąd oni biorą te panwie. Są warsztaty które kupują kompletne panwie z obudową (żeliwna) i tylko doszlifowują do nich wał. W moim przypadku poprosili by przywieźć stare łożyska. Heh, poprostu kupują tańszy wkład (pierścień łożyskowy) i wymieniają go i do tego doszlifowują wał. Wychodzi taniej a jeśli dobry warsztat to nie ma wogóle różnicy. Moga pozwolić sobie na takie kombinacje bo do Federal-Mogul-Bimet mają 5 minut samochodem. Wszystko jasne?? |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-14 08:56:39 A czy można kupić w takim sklepie panewki z innego materiału gdzie podczas ruchu obrotowego byłby inny współczynnik tarcia??? ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-15 00:41:51 Słyszałem w niektórych warsztatach zajmujących sie przeróbkami, że "wstawią mi twardsze panewki". Heh, ciekawe skąd takie wezmą. Zawsze mówili, że będą to oryginalne fiatowskie. Bzdura!! W serwisie mnie wyśmiali i powiedzieli, że Fiat kożysta z panewek produkowanych przez Federal-Mogul-Bimet. Druga to to, że ślizg następuje na styku powierzchni twardzej z miękką!! W takim razie jak panewka ma (może) być twardsza!!?? W warsztacie szlifierskim w wieloletnia tradycją (Hruzdowich-Sopot) powiedzieli,że twardych panewek niema!! Powiedzieli: "jak pan to sobie wyobraża"!! Ale pogłoski i ciche przebąkiwania czasami faktycznie do mnie docierają o "takich" panewkach. Może jest to poprostu zmowa milczenia światku warsztatowego. Nie wiem i nie wnikam. Panewki są na tyle tanie, że mogę je zmieniać nawet co 10000km. Przeciez to niecale 2 godziny roboty!! Chyba wszystko co wiem na ten temat. Pozdrawiam i cze!! |
2019-07-14 20:05 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-06-15 08:24:45 Yo witka ale post cool, są inne napewno twardsze czy jakieś inne diabły poniewąż sam widziałem jak znany kolo od tunowania w Polsce zapodawał do silniczka, reszty nie chciał wyjawiać i powiedzieć z czego i tak dalej...pozdro.....prosimy o zamknięcie postu. ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
|
|