2007-07-29 23:47:30
Cytat:
|
2007-07-29 16:11:24, rysiu1 pisze:
Oby ale wg mnie to masz cosik skopane bo na starej instalce powinien był Ci palić ok 10 trasa i do 15 miasto
|
|
podejrzewam, że skopany był reduktor - nie dawało się wyregulować.
przy próbach regulacji udawało się na chwilę, ale włączenie klimy, przegazowanie czy nawet zakręcenie kierownicą powodowało albo zubożenie mieszanki i falowanie obrotów aż do zgaśnięcia, albo wzbogacenie. Z dwojga złego tak kręciłem śrubą, by mieszanka była bogata i stąd duże spalanie
kiedyś na tej instalce miałem średnie spalanie 10,5 litra, czyli całkiem przyzwoite. Mam nadzieję że te dobre czasy teraz powrócą
Blosa nie da się wyregulować prawidłowo w całym zakresie obrotów - naczytałem się o tym. Albo masz dobry dół, albo górę, włączenie klimy, wyższa temperatura zewnętrzna i mieszanka się odstechiometryzowuje. Nie masz problemu z wolnymi obrotami? Na szczęście silnik espero to konstrukcja dość leciwa i dzielnie znosi odstępstwa od prawidłowej mieszanki, więc pewnie będziesz jeździł bezawaryjnie latami.
A ja jestem gadżeciaż i lubię różne cudeńka, więc zamontowałem sobie wtrysk gazu. Kiedyś zamontowałem czujniki parkowania, opóźniacz oświetlenia wnętrza, zmodyfikowałem sterowanie szybami, teraz pracuję nad komputerem pokładowym i tempomatem... Tylko czasu mi trochę nie starcza mimo wakacji...
-----------------
Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher