Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytanie o reduktor

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-09-07 00:10:48

gdzie spuszcza się (tylko bez głupich skojarzeń proszę ) mazut z tego reduktora?
klik machen

w poprzednim stefanelli był korek a tu chyba brak

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-09-07 00:23:57

Prawie na pewno nie ma takowego

...niestety ..to "budżetowe" wykonanie ...a może celowe działanie producenta ...szybciej będziesz zmuszony wymienić reduktora

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2009-09-07 21:47:09

Cytat:
2009-09-07 00:23:57, bogdan1 pisze:
Prawie na pewno nie ma takowego ...niestety ..to "budżetowe" wykonanie ...a może celowe działanie producenta ...szybciej będziesz zmuszony wymienić reduktora



e po co nowy można przecież porozkręcać i przeczyścić te wszystkie fiździłki raz na 2-3 lata no nie

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2009-09-07 22:31:47

Cytat:
2009-09-07 21:47:09, rudi pisze:
e po co nowy można przecież porozkręcać i przeczyścić te wszystkie fiździłki raz na 2-3 lata no nie


można ...ale nie to miałem na myśli ...nowy , booo..stary już padnie!

Może Tobie się chce...rozkręcać i czyścić wszystko co rok, dwa , trzy (prawie jak Paweł ) ...ale obawiam się , że tylko Tobie

Jak był korek, przy każdym przeglądzie..regulacyjnym, serwisowym .. albo ot tak..przy jakiejś robótce samochodowej w pogodny łikend...odkręcało się go i tym sposobem parownik zawsze był wewnątrz suchy, czysty,membrany pracowały w optymalnych warunkach dzięki czemu jego trwałość rosła o jakieś ..hmm...50% ?

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2009-09-07 22:43:49

Cytat:
2009-09-07 22:31:47, bogdan1 pisze:
można ...ale nie to miałem na myśli ...nowy , booo..stary już padnie! Może Tobie się chce...rozkręcać i czyścić wszystko co rok, dwa , trzy (prawie jak Paweł ) ...ale obawiam się , że tylko Tobie Jak był korek, przy każdym przeglądzie..regulacyjnym, serwisowym .. albo ot tak..przy jakiejś robótce samochodowej w pogodny łikend...odkręcało się go i tym sposobem parownik zawsze był wewnątrz suchy, czysty,membrany pracowały w optymalnych warunkach dzięki czemu jego trwałość rosła o jakieś ..hmm...50% ?



nie chcem ale muszem...
i nie wiedziałem że teraz są bez tego koreczka

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2009-09-08 08:49:52

a może dałoby się takowy korek dorobić?

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2009-09-08 17:17:29

a teraz pytanie krotnie: a o co chodzi z tymi mazidlami ? co sie zbiera w reduktorze? od czego to zalezy?

-----------------
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami.
2013-06-03 12:39
  
 
 2009-09-08 20:53:59

Cytat:
2009-09-08 17:17:29, adamesce pisze:
a teraz pytanie krotnie: a o co chodzi z tymi mazidlami ? co sie zbiera w reduktorze? od czego to zalezy?



podobno jakiś tam szlam czy osad może się gromadzić i faktycznii LPG za czyste to nie jest chociaż jest filterek i to jego trzeba co 2-3 lata wymieniać. Ja tam jakoś specjalnie tego nie zauważyłem - troche jakieś ta mazi było ale po ponad 5 latach to raczej śladowe ilości a o istnieniu korka spustowego to mnie uświadomił pan na przeglądzie i wtedy ciutek tam coś skapnęło po jego wykręceniu a od tego czasu może ze 2 razy odkręcałem ale nic nie zlatywało.

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2010-04-25 20:47:13


Zdechło mi dzisiaj to to i nie wiem jaki zestaw naprawczy zamówić bo mam pewności co do modelu. Wygląda na BRC TECNO 100kW 136KM. Może to ktoś potwierdzić? Fajnie by było wiedzieć też czy w zestawach naprawczych są kolanka do wody bo jedno właśnie mi się rozszczelniło, lub ewentualnie czy można gdzieś dokupić zamienniki. Najlepiej metalowe.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-25 21:08:28

Cytat:
2010-04-25 20:47:13, robert_or3 pisze:
... Zdechło mi dzisiaj to to i nie wiem jaki zestaw naprawczy zamówić bo mam pewności co do modelu...



Wrzuć na nowo fotkę, bo tak raczej nikt Tobie nie pomoże

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2010-04-25 21:09:38

Cytat:
2010-04-25 21:08:28, Michal7e91 pisze:
Wrzuć na nowo fotkę, bo tak raczej nikt Tobie nie pomoże

A co z tą nie tak?

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-25 21:12:35

Cytat:
2010-04-25 21:09:38, robert_or3 pisze:
A co z tą nie tak?



Ja akurat nie widzę fotki.

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2010-04-25 21:16:09


A teraz?

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-25 21:22:01

Fotka już bangla

Co do reduktora, to ciężko jest powiedzieć co to za typ i i model Wg. mnie najlepszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie podjechanie do gaziarza w celu identyfikacji parownika jak też zakupu zestawu naprawczego. Co do króćców od płynu chłodzącego wydaję mi się, że zestawy naprawcze nie mają ich w komplecie.

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2010-04-25 21:26:42

Z podjechaniem będzie problem bo nie mam płynu. Dla porównania tutaj jest wspomniany przeze mnie wcześniej reduktor. Wygląda chyba identycznie, ale nie wiem czy nie różnią się jakimś drobiazgiem.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-26 17:25:05

Wiem już że to jest BRC TECNO. Nie wiem jaką ma moc, ale zestawy pasują chyba do wszystkich.

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-28 01:59:28

Cytat:
2010-04-26 17:25:05, robert_or3 pisze:
Wiem już że to jest BRC TECNO. Nie wiem jaką ma moc, ale zestawy pasują chyba do wszystkich.


Może i tak , ale w zestawach naprawczych kolan do wody niet! ... Ewentualnie jakis oring pod to kolano w zestawie się znajdzie.... Lepiej kup cały nowy parownik brc albo taki :


LOVATO

-----------------
Jeżeli chodzi o porządek to ja mam zawsze czystą w pokoju ...
2023-04-15 00:56
  
 
 2010-04-28 06:41:37

Wolę kupić zestaw i zregenerować ten reduktor co mam. Znalazłem kolanka na allegro. Przy wymianie reduktora musiałbym od razu wymieniać węże, a potem latać po urzędach. Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza

-----------------
Nie wszystkie skurczysyny pasują do cytryny.
2021-11-20 07:55
  
 
 2010-04-28 06:48:46

Cytat:
2010-04-28 06:41:37, robert_or3 pisze:
Wolę kupić zestaw i zregenerować ten reduktor co mam. Znalazłem kolanka na allegro. Przy wymianie reduktora musiałbym od razu wymieniać węże, a potem latać po urzędach. Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza

wymiana reduktora ie podlega legalizacji, więc nie trzeba nigdzie tego zgłaszać

-----------------
...:::Jedyne Espero z vinylami w Polsce:::...
2016-07-01 09:14
  
 
 2010-04-28 10:16:02

Cytat:
2010-04-28 06:41:37, robert_or3 pisze:
... Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza


W moim wypadku była 4 razy tańsza - zestaw naprawczy 70 pln , reduktor nowy 320 pln , satysfakcja z dobrze działajacego reduktora naprawionego samodzielnie w garazu - bezcenna ...

-----------------
Jeżeli chodzi o porządek to ja mam zawsze czystą w pokoju ...
2023-04-15 00:56
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM