Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

126p Turbo ;) - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2003-07-02 00:15:16

Cytat:
a nie wystarczyło by go trochę 'przelać' paliwem?



Przelać i tak trzeba. Ale i to może nie wystarczyć. W moim padle tłoki sobie spłynęły przy całkiem spokojnej jeździe na trasie: piątka, poniżej 150kmph bez jakiegoś ostrego deptania... I sam do końca nie wiem, czy wina leżała po stronie pompy paliwa, temperatury powietrza w dolocie (miałem mniejsze turbo), czy po stronie paliwa. I pewnie już się nie dowiem...

Cytat:
najgorsze jest to że w KJSach wpada się przynajmniej klasę (jak nie dwie) wyżej - w przeliczeniu mamy 1108cc..



IMO nie ma sensu. Jako ciekawostkę, zjawisko na miarę ,,Krzysia'' -- OK. Do jakiegoś użytku, zwłaszcza takiego jak KJS-y, sensu nie widzę. To już lepiej włożyć tam 1100 porobione na Agrupę (Małkers mający 85KM będzie napędzał się jak zły. A twardziele mogą spróbować iść po 110KM). Będzie sporo mniej kłopotów, jak mniemam.

K.Y.

-----------------
 
  
 
 2003-07-02 00:21:03

i z tym sie zgodze
2015-06-28 09:26
  
 
 2003-07-02 21:07:57

Cytat:
2003-07-01 12:23:35, Yakitaki pisze:
Cytat:
zrobil to pewien starszy czlowiek z danii i nie wiem czy jest to uzasadnione czy nie ale jesli ktos chce to niech robi, jest to w koncu hobby a przy hobby kasa nie jest na pierwszym miejscu.



Jak się uprzesz, to można wszystko: z oryginału zostanie może blok i parę pierdół. Tylko jeśli ktoś chce brać turbo z zeszrotowanego diesla, to czy ma tyle kasy, żeby porządnie zrobić całą resztę, podczas gdy jeden porządny kuty tłok może kosztować grubo ponad 1000PLN w zależności od producenta i wykonania?

K.Y.


chdzilo mi o to ze dziadzio z danii zrobil turbo ale ma to rece i nogi i chodzi jak zegarek, napewno nie bral nic ze szrotu jesli o tym mowa...

-----------------
kto hamuje ten przegrywa...
2014-11-20 09:51
  
 
 2003-07-03 14:57:00

Cytat:
chdzilo mi o to ze dziadzio z danii zrobil turbo ale ma to rece i nogi i chodzi jak zegarek, napewno nie bral nic ze szrotu jesli o tym mowa...



No zapewne włożył w to sporo forsy, żeby to miało te ręce i nogi. Nawet nie chcę myśleć, ile u trzeba będzie się nachodzić za odpowiednio małą turbosprężarką (i ile za nią dać, bo to nie nie leży na co drugim rogu ulicy). A chłopakom się marzy turbo Małkers za kilkaset złotych. Niestety tak się nie da.

K.Y.

-----------------
 
  
 
 2003-07-06 00:28:45

a może zadaptował by ktoś zestawik wtrysk+turbinke od hondy cx 650 turbo. ciekawa dwucylindrówka,maluśka turbinka no i można cały taki zestawik dostać za jakieś 200 zeta, albo wykręcić za free na szrocie za zachodnią granicą. dzis na auto moto bazar lodz sama turbinka była do wzięcia za hm 50 zł.
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-06 00:32:27

jak wyzej pisał Yakitaki problem z chłodzeniem pozostaje.. zauważ że ta honda ma V2 chłodzone cieczą..

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-07-06 00:43:04

no tak troszke się zapędziłem. a już myślałem o lataniu malcem z taką turbinką. hm. szukam dalej
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-06 00:52:10

tzn. nie twierdzę że to turbo byłoby złe, tylko sama koncepcja 650 turbo została obalona

zresztą ten silnik ma max. moc (100KM) przy 8000obr, więc ta turbina wcale taka mała nie musi być...

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-07-06 01:25:53

w moim profilu jest silnik około 650cm3 turbo z tego co widać to musi latać, tylko trzeba maksymalnie schłodzić olejek z foto tak to wynika ?
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-06 01:38:42

w szwedzkim (albo jakimś innym skandynawskim) RC jeździł maluch turbo, który miał wg właściciela koło 80KM.. jedyne wymaganie to był orginalny blok, więc reszta została wymieniona (korby, tłoki itp.)...
tyle że w takim przypadku wał wymienia się pewnie co kilka km




-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-07-06 01:51:29

no to jak tak króciutko to wytrzymywało to zapominam o turbo 650. strzele w toto to będe myślał, kupie sobie kkk 04 i ognia i bardzo dużo zimnego powietrza.
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-06 01:58:16

w sumie ile może wytrzymać nie kuty wał, na dwóch podporach :-/

natomiast można zrobić taki motor na powiedzmy 40KM, tylko wtedy mija się to z celem... bo 40KM można osiągnąć dużo taniej w silniku wolnossącym..

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-07-06 02:12:35

jedyne co kręciło by aby zrobić 650 turbo 40 koni to dzwięk zaworu upustowego turbiny i to tyle, ale jaki to przyjemny odgłos. 100% racji lepiej kręcić wolnossącego dwie podpory wału to troszke za mało aby mocno go wykręcać, nawet kuty staną by dęba.
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-06 14:50:06

Cytat:
jedyne co kręciło by aby zrobić 650 turbo 40 koni to dzwięk zaworu upustowego turbiny i to tyle,



To kup sobie elektroniczny emulator świstaka. Robią takie, poważnie

K.Y.

-----------------
 
  
 
 2003-07-06 14:51:13

Cytat:
strzele w toto to będe myślał, kupie sobie kkk 04 i ognia i bardzo dużo zimnego powietrza.



Jeśli masz na myśli K04 (takie, jak jest np. w Audi TT), to te wiatraki są na ponad 200KM. Nie wiem, jak Ty byś chciał to nakręcić małkersowym silnikiem

K.Y.

-----------------
 
  
 
 2003-07-06 14:55:21

Cytat:
można cały taki zestawik dostać za jakieś 200 zeta, albo wykręcić za free na szrocie za zachodnią granicą. dzis na auto moto bazar lodz sama turbinka była do wzięcia za hm 50 zł.



A w jakim stanie? Po co Ci wiatrak, który rzyga olejem, albo ma już takie luzy, że zaraz pacnie łopatkami w obudowę i te po wyjściu na wolność wpadną na małą pogawędkę z tłokami (chyba że masz IC, wtedy powinny się odfiltrować )? Nawet nie wiadomo, czy ktoś to zregeneruje (rzecz w tym, że firmy zajmujące się tym nie każde turbo chcą regenerować).

K.Y.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: yakitaki dnia 2003-07-06 14:56:30 ]
 
  
 
 2003-07-06 22:34:42

Yakitaki !
ten świstaczek to sobie na pewno kupie+banana i kosteczki podświetlane na lustereczko bo wlaśnie w tym kierunku zmierzam. Dlatego staram się na coś wpaść w temacie turbo fiat 126.
co do k 04 to sobie zdaje sprawe że taki dwucylindrowy malec nie dał by sobie rady z tak dużą turbinką.
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-07 00:01:56

Cytat:
ten świstaczek to sobie na pewno kupie+banana i kosteczki podświetlane na lustereczko bo wlaśnie w tym kierunku zmierzam.





Cytat:
Dlatego staram się na coś wpaść w temacie turbo fiat 126.



Włóż 900, uturb, będziesz miał jedno i drugie. W 650 rzeźby będzie co najmniej tyle samo, kasy jeszcze więcej pewnie, a efekt...

K.Y.

-----------------
 
  
 
 2003-07-07 01:08:36

bedzie kaska będziemy robić, na razie trzeba coś sensownego wymyśleć
2006-12-27 23:23
  
 
 2003-07-07 07:56:42

U mnie w Częstochowie jeździł maluch turbo.
Był tam silnik 900 turbo od Seata chyba Ibizy.
Extra śmigał i fajnie gadał..... ale to był stary silnik i mieli problemy z wytrzymałością.
2017-12-28 17:36
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM