Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

MarTin_ VAZ Łada 2107 1500 "89 - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2009-10-23 13:19:03

tak to prawda tylko niestety robia autka z silnikami poprzecznymi....

edit+++ a z bmw to nie prawda jak silnik jest zdrowy to jak bedziesz jechal spokojnie to wcale tak duzo nie spali. natomiast jak sie wcisnie to faktycznie palii, i silniki maja bardzo dobre

===edit
acha jeszcze mam pytanie moze ktos sie bedzie orientowal ile dokladnie wazy silnik lady bez skrzyni, ale waga skrzyni tez by sie oprzydala - i tez mnei bardzo ciekawi ile wazy ten silnik fordowski

i jeszcze apropo capri nie wiem czy te silniki sa wytrzymale dlugodystansowe itp ale wiem jedno montrowanie silnika v6 do samochodu capori ktory ma maske 150 % maski lady to jest glupota......wywazenie auta ocena niedostateczna, chodzi mi o to ze capri jest taki mcoupe raczej sportowym i jest to sprzeczne z idea auta takiego...


-----------------
martwe pole przede mną

Sydneyu Pollacku, ty bezmuzyczny bublu natury!!

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-23 13:20:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-23 13:21:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-23 13:28:58 ]
2009-10-28 20:23
  
 
 2009-10-23 13:16:49

Silniki BMW to straszna kaszana, może i maja w miarę dobrą żywotność. Tylko mocy trochę mało. A zapotrzebowanie na paliwo olbrzymie. Pod względem mocy z seryjnych silników, to Japonia rządzi. Dla Hondy 100km z litra, to żadne wyzwanie.

-----------------
Prawdziwy mężczyzna powinien mieć wał, a nie jakieś tam przeguby...
2024-03-31 12:54
  
 
 2009-10-23 13:00:10

ja tam i tak widzialem te filmy z turbodoladowanymi silonikami i musze powiedziec ze to kapri wydaje mi sie ze ociezale idzie do przodu. natomiast najlepsze rezultaty daje bmw. oczywiscie doladowane. a apropo lady oto link do doladowanej lady 7 sekund na silniku 1300 http://www.youtube.com/watch?v=n3nCNRBvoZE
fizyki nie oszukasz waga to waga, a jak juz samochod jma miec 2,9 litra i masz placic za to w ubezpieczeniu to lepeij zeby wyprzedzal najlepiej a nie tylko sprawnie

znaczy ociezale w stosunku do doladownych 20 litrowych bmw.
bo nie mozna ogolnie stwierdzic ze takei auto jest ociezale skoro przy 80 km/h pali gume. ale bmw z turbo idzie lepeij


-----------------
martwe pole przede mną

Sydneyu Pollacku, ty bezmuzyczny bublu natury!!

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-23 13:31:48 ]
2009-10-28 20:23
  
 
 2009-10-21 23:08:05

Panie, ja ... oj.. nieźle to Capri idzie A co do projektu-gratuluję sukcesu Wrzuć fotki jakieś z prac-spodu komory, czy dużo motania było z posadzeniem tej v-ki pod ruską maską? Poszerzenia komory? Ale efekt niezły Gratuluję raz jeszcze

-----------------
Kiedyś samochody miały duszę. Były budowane z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów.
Była Lada 2107 1988, 1.3
MZ ETZ 250 '82
BMW E30 318i '88
Jest: Lada 2103 1976, 1.5 na kołkach ;)
BMW e30 318is '89
2013-07-04 13:31
  
 
 2009-10-21 16:17:27

Cytat:
2009-10-20 22:05:18, BA3_CCCP pisze:
akurat jesli tak rozumujac jak andrew towogole nie powinno porownywac sie silnikow diesla i benzynowych z uwagi na zupelnie inne wykorbienia ,predkosci obrotowe krzywe momentow.i fizyke spalania benzyny oraz oleju napedowego. a co do osiagow to Martin zrobmy zaklad, jak bedziesz mial wyszykowane auto moze na jakims zlocie czy gdzie scignij sie np z fleszerem on zdaje sie ma seryjny silnik ale mocno podrasowany . stawiam 50 zl ze on na 400 metrow wygra wchodzisz? jeszcze co do wagi nie wmowisz mi ze ten silnik jest ciezszy od ladowskiego o mniej niz 50 kilo podejrzewam ze jest to z 70 -90kilo ++edit no moze na mniej po prostu od 0-100km/h ale gdybys Martin sie scignal np z jakas lada z dobrze dopasowana turbina to juz spokojnie postawilbym 100 zl w wyscigu na 400 metrow na twojego rwala, chyba janisz ma trubo w ladzie czy ktos jeszcze w klubie?? to co robimy te zaklady?? [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-20 22:07:04 ] [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-20 22:25:28 ]



BA3 jeżeli nie stawiaj na jednej szali silnika wolnossącego z turbodoładowanym bo jesli mówisz że postawisz łade na turbinie itd. itp. to ja jak włoże do tego silnika turbine to będe mieć coś takiego jak to w poniższym linku
http://www.youtube.com/watch?v=0Vzjh4u3jnQ&feature=player_profilepage
także nie wychodź z takimi propozycjami i porównaniami silnika wolnossącego i turbodoładowanego.
Jak będe chciał zrobić silnik do wyścigów to wtedy wejde w twoje zakłady, a tym czasem silnik ten ma mi służyć do szybkiego wyprzedzania i komfortu jazdy

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-21 09:44:57

Cytat:
2009-10-20 22:05:18, BA3_CCCP pisze:
akurat jesli tak rozumujac jak andrew towogole nie powinno porownywac sie silnikow diesla i benzynowych z uwagi na zupelnie inne wykorbienia ,predkosci obrotowe krzywe momentow.i fizyke spalania benzyny oraz oleju napedowego.



Eh, znowu bardzo logiczna wypowiedź, w rozwinięciu: "nie porównujmy krzywych momentu ze względu na różne krzywe momentu".
A diesle z benzyną akurat warto porównywać, są to silniki różniące się od siebie znacznie, dlatego dzięki temu że je porównamy odkryjemy który silnik do naszych celów będzie lepszy.
Jakby diesel i benzyna były identyczne różniły się tylko nalepką na pokrywie zaworów to bez sensu by było porównanie, bo po co porównywać to samo
Natomiast posiadanie turbosprężarki przez któryś z silników zmienia na tyle jego charakterystykę (w obu przypadkach), że bez sensu jest porównywanie silnika turbo z silnikiem n/a.


[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2009-10-21 09:47:58 ]
2018-06-12 11:54
  
 
 2009-10-21 00:02:08

skoro small block v8 na full zeliwnym osprzecie wazy 250 kg, to to twoje "ponad 200kg" w oplowskiej v6 wydaje się, hmmm....wątpliwe?

-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com
2012-12-29 16:45
  
 
 2009-10-20 23:56:07

moze masz troche racji ze swapowanie a tunning to troche inne cele sa, ale jest jeszcze duma ze masz silnik orginalny hehe byc moze tez o tym tez pomyslalem ciekaw jestem jak jest z ta waga tych silnikow bo caly czas mi to glowe zaprzta, jakby ktos sie dokladnie orientowal bylo by super

-----------------
martwe pole przede mną

Sydneyu Pollacku, ty bezmuzyczny bublu natury!!
2009-10-28 20:23
  
 
 2009-10-20 23:40:47

eh chłopie...weźże siądź na dupie na chwilę i się zastanów co ty ze sobą porównujesz? seryjny silnik z wyżyłowanym motorem ładowskim do wyczynu? to tak jak twierdziłeś, że wiesz jak się auto ze szperą prowadzi nie siedząc nigdy w takim aucie...pomyśl przez chwilę o charakterystykach, celu modyfikacji jaką jest swapowanie seryjnego silnika z innego auta, jakie cele ma rasowanie seryjnego silnika Ładowskiego, a jak jeszcze nie dojdziesz do odpowiednich wniosków, wstań, podejdź do ściany, walnij w nią głową parę razy i przemyśl to jeszcze raz...

-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com
2012-12-29 16:45
  
 
 2009-10-20 22:05:18

akurat jesli tak rozumujac jak andrew towogole nie powinno porownywac sie silnikow diesla i benzynowych z uwagi na zupelnie inne wykorbienia ,predkosci obrotowe krzywe momentow.i fizyke spalania benzyny oraz oleju napedowego.

a co do osiagow to Martin zrobmy zaklad, jak bedziesz mial wyszykowane auto moze na jakims zlocie czy gdzie scignij sie np z fleszerem on zdaje sie ma seryjny silnik ale mocno podrasowany . stawiam 50 zl ze on na 400 metrow wygra wchodzisz?

jeszcze co do wagi nie wmowisz mi ze ten silnik jest ciezszy od ladowskiego o mniej niz 50 kilo podejrzewam ze jest to z 70 -90kilo

++edit no moze na mniej po prostu od 0-100km/h ale gdybys Martin sie scignal np z jakas lada z dobrze dopasowana turbina to juz spokojnie postawilbym 100 zl w wyscigu na 400 metrow na twojego rwala, chyba janisz ma trubo w ladzie czy ktos jeszcze w klubie??
to co robimy te zaklady??



-----------------
martwe pole przede mną

Sydneyu Pollacku, ty bezmuzyczny bublu natury!!

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-20 22:07:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-20 22:25:28 ]
2009-10-28 20:23
  
 
 2009-10-20 18:36:19

Cytat:
2009-10-20 14:53:30, simon2107 pisze:
Z tym stwierdzeniem to bym trochę polemizował-postaw na kresce 110-konną benzynę i 110-konnego diesla w tej samej budzie-na 100% do setki pierwsza dojdzie benzyna, mimo, że diesel ma przy tej samej mocy znacznie większy moment obrotowy.



Generalnie to dziwne są takie rozważania, rozne "parametry" samochodu (jak przyspieszenie, v-max) są zalezne od wielu czynników, jak dobór przełożeń, cx (jesli mowimy o v-max), a jesli chodzi o charakterystyke to bardzo ważne są tez przebiegi krzywych mocy i momentu, a nie tylko sama moc max i max moment.

Odnosnie tego co napisałeś powyżej to zapewne miałeś na myśli silnik benzynowy wolnossący, i diesel turbodoładowany (wnioskuję po tym dużym momencie o którym piszesz) ?
Jeśli tak to takie porównania są trochę bez sensu, powinno się porównywać silniki atmosferyczne i doładowane osobno.
2018-06-12 11:54
  
 
 2009-10-20 16:12:54

Cytat:
2009-10-20 16:10:27, simon2107 pisze:
Wybierasz się z nią może na hamownię?



jak zrobie wszystko - czyli zawieszenie, będe mieć sprawne liczniki i obrotomierz i w ogóle wszystko bedzie ok to prawdopodobnie podjade żeby ją zmierzyć

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-20 16:10:27

Cytat:
2009-10-20 16:08:13, MarTin_ pisze:
No dokładnie.... Ja jestem zadowolony z osiągów tego auta bardzo ładnie ciągnie na każdym biegu. Polecam takie rozwiązanie.


Wybierasz się z nią może na hamownię?

-----------------
ŁADA...to brzmi dumnie
www.mojaceed.pl

LOŻA SZYDERCÓW
2018-09-01 21:15
  
 
 2009-10-20 16:08:13

No dokładnie.... Ja jestem zadowolony z osiągów tego auta bardzo ładnie ciągnie na każdym biegu. Polecam takie rozwiązanie.

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-20 16:04:28

Cytat:
2009-10-20 15:27:06, MarTin_ pisze:
Inaczej... Postaw na kresce dwie benzyny o tej samej mocy ale o innych pojemnościach np. 1.8 i 2.5 (biorąc pod uwage że to te same auta) i zobaczymy który silnik będzie lepszy


I właśnie o to mi chodziło-dwa przykłady, dwie interpretacje a i tak kazdy z nas ma rację

-----------------
ŁADA...to brzmi dumnie
www.mojaceed.pl

LOŻA SZYDERCÓW
2018-09-01 21:15
  
 
 2009-10-20 15:44:33

Cytat:
2009-10-20 01:23:13, Andrew01 pisze:
No ciekawe... Wrzuć jakiś filmik jak jeździ . Jaką przekłądnię kier. dałeś ? Silnik wszedł elegancko nad belkę silnika ładowską, czy cos strugałeś ?



Silnik wszedł ładnie nad belke tylko trzeba było odwrócić miske olejową o 180st. przekładnia kier jest oryginalna ładowska.

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-20 15:27:06

Cytat:
2009-10-20 14:53:30, simon2107 pisze:
Z tym stwierdzeniem to bym trochę polemizował-postaw na kresce 110-konną benzynę i 110-konnego diesla w tej samej budzie-na 100% do setki pierwsza dojdzie benzyna, mimo, że diesel ma przy tej samej mocy znacznie większy moment obrotowy.


Inaczej... Postaw na kresce dwie benzyny o tej samej mocy ale o innych pojemnościach np. 1.8 i 2.5 (biorąc pod uwage że to te same auta) i zobaczymy który silnik będzie lepszy

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-20 14:53:30

Cytat:
2009-10-20 13:50:04, MarTin_ pisze:
przy przyspieszeniu nie moc a moment sie liczy.... moc potrzebna jest tylko do jak najwyższej prędkości.


Z tym stwierdzeniem to bym trochę polemizował-postaw na kresce 110-konną benzynę i 110-konnego diesla w tej samej budzie-na 100% do setki pierwsza dojdzie benzyna, mimo, że diesel ma przy tej samej mocy znacznie większy moment obrotowy.

-----------------
ŁADA...to brzmi dumnie
www.mojaceed.pl

LOŻA SZYDERCÓW
2018-09-01 21:15
  
 
 2009-10-20 13:50:04

BA3 powiem Ci że nie masz racji w wielu kwestiach.... silnik wcale nie jest aż taki cięzki na jakiego może wyglądać, zawieszenie nie siadło mi ani cm na tym silniku. Po drugie całe zawieszenie bede mieć wymieniane na nowe (wahacze, tuleje poliuretanowe, itp.) po drugie silniki te to stare sprawdzone jednostki forda robione na wzór amerykańskich i charakteryzowały sie bezawaryjnością i wielkimi przebiegami... poczytaj sobie forum forda capri bądź scorpio.... Silnik mój ma oryginalny przebieg 133 tys. sprawdzalismy pod kątem zużycia podzespołów, łańcuszek nawet mm nie jest wyciągnięty panewki nie są przepalone.... Jesli chodzi o rzędówke bmw to silnik ten jest dłuższy, i nie zbiera sie z wolnych obr. tak jak fordowski i nie pleć głupot że od 0-80 nie mam startu z seryjnym podrasowanym silnikiem bo juz sprawdzałem możliwości tego auta i wiem jakie to ma odejście. Tak jak pisze 3zeR, teorie masz wyssane z palca... przy przyspieszeniu nie moc a moment sie liczy.... moc potrzebna jest tylko do jak najwyższej prędkości.

-----------------
Łada 2.9 V6
2015-06-22 15:10
  
 
 2009-10-20 12:36:50

jak tak czytam te Twoje wypowiedzi to się naprawdę zastanawiam czy Ty auto na oczy widziałeś...teorie masz nieziemskie...czy może lepiej powiedzieć - masońskie

-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com
2012-12-29 16:45
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM