Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wtryskiwacz sterujący TD po 1995 naprawa czy możliwa - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-01-06 20:24:18

To nie jest czujnik - pierwsza sprawa i nic nigdzie nie podaje to druga.
Wymień oringi przy wkładzie filtra paliwa. Kliknij w wyszukiwarkę wkład (wkładu) filtra paliwa. Skrzynka bezpieczników do przeltuwania a już na pewno szwankuje gniazdo przekaźnika świec żarowych lub sam przekaźnik. M.in. stąd biorą się twoje problemy z odpalaniem a nie z 3 wtryskiem. W pierwszej kolejności zajmij się tą skrzynką i przekaźnikiem bo to również wyjaśniało by spadanie z obrotów.
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-01-06 19:42:14

Filtr paliwa półtoramiesięczny. Szarpie w ten sposób, że podczas pracy na wolnych obrotach po dobrym rozgrzaniu samochodu co jakiś czas obniża obroty i silnik się dławi, puszcza trochę dymu i wraca do wyższych trochę obrotów, np na światłach. Nie wygląda to na lewe powietrze, "sam" sobie obniża obroty poniżej 800. Tak samo pojawia się znikąd co jakiś czas mignięcie kontrolką świec żarowych, także podczas postoju, nigdy przy obrotach powyżej 2100.
Jakby sterował kątem i dawką paliwa to by to trochę wyjaśniało, czujnik podaje parametry w innym zakresie niż powinien, a nie jest całkowicie niesprawny. Ciekaw co by było, jakbym go odłączył.
2009-08-22 21:23
  
 
 2008-01-06 12:15:48

Przestawia kąt wtrysku zimnego silnika, ułatwia odpalanie, kiedy jest uszkodzony jest problem. Szarpie ci silnikiem bo łapie lewe powietrze lub filtr paliwa ma już dość. Rzadko kiedy zdarza się aby "trzymał" cały czas, prawie niemożliwa usterka. Ale możliwe że się rozszczelnił na oringu lub przy kabelkach.
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-01-05 22:33:38

Wie ktoś czym dokładnie steruje ten czujnik i jak on działa, czy błąd może powodować zły skład mieszanki i jak bardzo? Jak ma wpływ na odpalanie na zimnym silniku? Może odpowiada tylko za taki objaw jak obniżanie wolnych obrotów na ciepłym silniku i szarpanie wtedy silnikiem ( co jakiś czas).
2009-08-22 21:23
  
 
 2008-01-02 08:42:30

Omomierz przyłóż do kabelków dwóch wychodzących z niego. Wartość zmierzona powinna zamykać się w zakresie 65-160 ohm. Ponadto na włączonym zapłonie przy rozpinaniu i spinaniu jego wtyczki słychać wyraźne "pstykanie".
Doradzałbym w twoim przypadku nowy komplet świec, raczej nie okazji z allegro...
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-01-01 21:19:17

Cytat:
2007-12-31 18:24:26, CKsrv pisze:
A bo Wy macie przeplywomierze i osprzet bosch'a to macie problemy.


Jezeli chodzi o pompe to mam Lucasa.
Cytat:

Ale tak jak mowi Remas: "obstawiam korektor,



No ale jak sprawdzic czy rzeczywiscie korektor jest uszkodzony??


-----------------
FEFK #1825
2012-05-17 22:36
  
 
 2008-01-01 11:13:41

Sprawdzane w firmie i wyszło na czujnik. Szukam używanego.
2009-08-22 21:23
  
 
 2007-12-31 18:24:26

A bo Wy macie przeplywomierze i osprzet bosch'a to macie problemy. Ale tak jak mowi Remas: "obstawiam korektor, wtrysk jest odpowiedzialny za wielkośc dawki paliwa i uszkodzenie jego powinoo wiązac się z wariacją obrotóe lub nierówną pracą silnika"
KOREKTOR, PRZEPŁYWOMIERZ, CZUJKA TEMP (zamieszana w recyrkulcje)
2015-07-10 00:43
  
 
 2007-12-31 17:13:53

Cytat:
2007-12-31 07:52:27, remas pisze:
Niestety nie da się naprawić trzeba wymienić i osobiście polecam nówkę za 700 masz oryginał Lucasa pozdro A jeszcze jedno na pewno uszkodzony jest wtrysk sterujący a nie korektor wyprzedzenia wtrysku sprawdź na kompie bo korektor nowy to koszt 300 a nie 700pln a przy twoich problemach z odpalaniem obstawiam korektor, wtrysk jest odpowiedzialny za wielkośc dawki paliwa i uszkodzenie jego powinoo wiązac się z wariacją obrotóe lub nierówną pracą silnika


Mam podobny problem z odpalaniem. Aby odpalic silnik musze dwa, a czasami trzy razy podgrzac swiece. Gdzie na Dolnym Slasku mozna sprawdzic za pomoca kompa czy korektor wyprzedzenia wtrysku lub wtrysk sterujacy jest uszkodzony???
Ile taka usluga moze kosztowac???

-----------------
FEFK #1825
2012-05-17 22:36
  
 
 2007-12-31 07:52:27

Niestety nie da się naprawić trzeba wymienić i osobiście polecam nówkę za 700 masz oryginał Lucasa
pozdro

A jeszcze jedno na pewno uszkodzony jest wtrysk sterujący a nie korektor wyprzedzenia wtrysku sprawdź na kompie bo korektor nowy to koszt 300 a nie 700pln
a przy twoich problemach z odpalaniem obstawiam korektor, wtrysk jest odpowiedzialny za wielkośc dawki paliwa i uszkodzenie jego powinoo wiązac się z wariacją obrotóe lub nierówną pracą silnika

-----------------
jadę więc jestem
remas #1742
2008-06-26 14:58
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM