2008-02-16 19:05:59
jak juz wsadzac wtrysk to z tipo 2.0 16V
bo l-jeta to chyba niema juz sensu
pali okolo 10 na dobrze wyregulowanym i zdrowym wtrysku
na trasie potrafi 7 spalic pod ogniem i 16-cie
Co do l-jeta to trzeba:
-kolektor (przepustnica, tps, wtryskiwacze, czujnik termiczno-czasowy "zimny start", regulator ciś paliwa),
-rury dolowtowe,
-przeplywonierz,
-zawór pow. obejsciowego (bimetaliczny "silniczek krokowy",
-trojnik z czujnikiem temp. i wyjsciem na podgrzewania przepustnicy,
-przepływomierz,
-wiazka elektryczna i podwojny przekaznik,
-komputer,
-pompa paliwa,
i do tego zaplon taki ktory nie wymaga rozdzielacza w bloku,
czyli np. naped z walka wydechowego.
Trzeba znalezc walek z napedem i glowiczke.
Jak zalozysz aparat a czujnikiem cewkowym
to do tego tylko cewka i moduł.
Jak załozysz sam rozdzielacz to trzeba czujnik do wienca kola zamachowego, dzwon skrzyni z otworem lub nawiercic, czujnik kola pasowego, kolo pasowe z bolcami (do czujnika który pokazuje GMP i DMP), dekiel z uchwytem do czujnika, wiazke digiplexa, moduł digiplexa , cewka
-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną