| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
goorek F&F MEMBER
był/jest Łęki City / Kraków | 2003-07-13 21:05:58 czy spalanie stukowe wystepuje tylko gdy zaplon jest zle ustawiony??? zaplon ustawialem a dalej cos mi dzwoni czy brzeczy przy niskich obrotach przy wiekszym obciazeniu silnika. i jeszcze jedno co moze byc: jade sobie prawie nie wciskam gazu (tak leciotko) dosyc niskie obroty i tak szarpie troche. czy moze wlasnie zaplon a moze gaznik??? dzieki. pozdrowki |
2021-03-02 11:56 | |
Poochaty F&F Sympatyk
Kraków | 2003-07-13 21:10:23 Jeśli chodzi o spalanie sutkowe to szkoda że nie przyjechałeś bo ja też miałem wątpliwości i rozwiewał mi je schwepes poprawiając mi nastrój i swoim uchem oceniając że nie ma.Co do przerywania - powodów może być dużo począwszy od gaźnika poprzez zapłon po cewkę a na świecach skończywszy.Zapomniałem dodać kabli wn |
2018-10-22 14:40 | |
kosa131 (S) Furious Moderator
3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2003-07-13 21:21:29 Z tego co mnei w szkole uczyli stukowe ma miejsce w silnikach diesla, w silnikach z zaplonem iskrowym co najwyzej moze byc spalanie detonacyjne. Wystepuje przy znacznych obciazeniach silnika, zbyt niskiej liczbie oktanowej paliwa, zbyt wysokim stopniu sprezania a takze przy zbyt duzym kacie wyprzedzania zaplonu. Wlej paliwo o wiekszej liczbie oktanowej i posluchaj czy dzwiek ktory podejrzewasz o bycie odglosem spalania detonacyjnego wciaz wystepuje.
Co do brzeczenia przy duzym obciazeniu- wowczas duzo bardziej obciazone sa wszytkie elementy silnika, ze wzgledu na nizsza predkosc obr. walu spada cisnienie oleju i moga Ci sie odzywac np panewki. |
2011-10-01 09:37 | |
goorek F&F MEMBER
był/jest Łęki City / Kraków | 2003-07-13 21:32:10 moge bez obaw wlac bezolowiowa 98??? na razie to leje olowiowa 95. wiec jak??? |
2021-03-02 11:56 | |
Rino125p F&F Sympatyk
Kraków | 2003-07-13 21:43:20 mozesz czasem tez wlewam 89, a nawet 99+ zeby gażnik przeczyscić, ale na dłuzszą mete to chyba nie ma sensy bo sie wypalają gniaza zaworócz czy jakoś tak, ale na prube przy pustym baku mozesz wlać pare litrów ----------------- "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, ale sztuką jest zabić ją na bocznej..." |
2023-10-02 11:06 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-07-13 21:45:08 99+ Shella nie ma właściwości czyszczących ma to tylko Shell V-pover 95... ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
Zwierzyna
fiat 125 Inowrocław | 2003-07-13 22:08:07 co do gniazd zaworowych to podobno wystarczło wlać co 6 raz ołowiową... co teraz to nie wiem co jest w benzynie zamiast ołowiu |
2004-02-26 19:01 | |
DaymoN
Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-07-13 22:14:00 Am wiecie ja jeździłem na 98 przez 3 miesiące a mam starą głowice i potem tzn. do tej pory na V-pover 95 albo 98 z RG i nic...kompletnie nic...jak zaniosłem do robienia to kolesie o jaka czysta komora spalania....i gniazda nic zero a zamiast ołowiu krzem czy cosik dają takiego....nie wiem ale cosik tam niby.... ----------------- -=!!! Maluch Respect !!!=- |
2005-02-28 21:10 | |
Koniu F&F Sympatyk
CRX Kraków | 2003-07-14 00:03:42 Pierwsze co bym zrobił to ustawił zapłon ( na lampe ), wyczyscił i wyregulował gaźnik, ustawil zawory....jesli problem bedzie sie powtarzał to trzeba bedzie szukac innej przyczyny
----------------- | koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com |
2018-09-09 21:31 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-14 13:21:52 A po co odrazu lampa(strobo)?? Wystarczy zwykła zaróweczka, odrobina cierpliwości, koncentracji, wprawy i wiedzy chociaż książkowej!! Szczelinomierz, śrubokręt, maleńki pilniczek, bystre oko i w takich oto warunkach mozemy zabrać sie do ustawiania!! Teraz jestem ktoś powie, że mądry ale jeszcze rok temu nie wiedziałem jak sie ustawia zapłon. Wystarczy potrzeba ustawiania ustrojstwa i chęć zdobycia niezbednej wiedzy!!!!!!!!!! Miłej pracy i powodzenia. ----------------- Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa..... |
2019-07-14 20:05 | |
jazbata1987
faiat 126p jaroslaw | 2011-12-18 17:20:11 co poradzicie na stukowe ????co zrobic zeby nie lac jakiegos wysoko oktanowego paliwa |
2014-04-24 18:57 | |
Poochaty F&F Sympatyk
Kraków | 2011-12-18 18:21:47 Ale co? Samo się wzięło? Nie było i nagle jest? ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
2018-10-22 14:40 | |
jazbata1987
faiat 126p jaroslaw | 2011-12-18 22:20:45 no silnik zlozylem nowy glowica -5mm |
2014-04-24 18:57 | |
Poochaty F&F Sympatyk
Kraków | 2011-12-19 08:14:31 Tzn. przedobrzyłeś Jakoś to składałeś w logiczną całość, czy co było? Rzeby się nie okazało że motur przeprężyłeś. ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
2018-10-22 14:40 | |
34 F&F Sympatyk
fiat 126 opole | 2011-12-19 10:59:08 jazbata1987 rozwiń trochę swoje wypowiedzi a nie piszesz po pół zdania i liczysz, że ktoś za ciebie reszty się domyśli. Oczekujesz pomocy to napisz tak aby ktoś mógł dowiedzieć się o co ci chodzi. ----------------- "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
[img]http://img16.imageshack.us/img16/9564/us1c.gif[/img] |
2022-02-16 23:31 | |
jazbata1987
faiat 126p jaroslaw | 2011-12-19 17:58:11 glowice kupilem z powiekszonymi kanalami wycientymi prowadnicami i polerowanymi zaworami planowana 5,5mm a uszczelka miedziana 0,5mm
walek tam jest 304 lekkie korby i tloki wywarzone o to co zrobilem ale czy przeprezylem silnik to nie wiem bo sie na tym nie znam
gaznik podniesiony na podstawce tylko dysze paliwa rozwiercalem moze w tym problem na zimnym silniku troche wariuje skacza obroty
zamuwilem dysze na allegro moze cos pomoze sprobuje opuznic zaplon
co do przeprezenia inni planuja glowice po 7mm i jest dobrze??? |
2014-04-24 18:57 | |
Poochaty F&F Sympatyk
Kraków | 2011-12-19 18:13:49 A niektórzy planują 3mm i tez jest stukowe... Kiedy wy się nauczycie że silnika się nie buduje na zasadzie "kolega liznął 5 mm i zyje to ja też tak walnę"? Skoro się na tym nie znasz tak jak piszesz, to po co zabierasz się za składanie silnika do sportu? Nie pojmuję tego, naprawdę...Powodów stukowego może być setka. Począwszy od nierówno rozwierconych dysz, poprzez złe ich dobranie, wadliwą charakterystykę aparaty zapłonowego (sprawdzałeś sprężynki i ciężarki?), przeprężony motor, kiepskie paliwo, kiepskie świece, kable, zbyt ciasno złożony motor itd itd...sprawdź na dzień dobry to wszystko i dalej dumaj. I może zdecyduj się na jeden temat bo już napisałeś chyba we wszystkich możliwych. ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
2018-10-22 14:40 | |
jazbata1987
faiat 126p jaroslaw | 2011-12-19 22:33:53 nie sprawdzalem aparatu wymienie kable bo mialy przebicie chyba bo mnie raz pierdolnelo |
2014-04-24 18:57 | |
jazbata1987
faiat 126p jaroslaw | 2011-12-22 16:23:44 dzieki pany za podpowiedzi wymienilem kable zaplon ustawilem tak zeby iskra przeskoczyla na swiecy i jest git maluch lata nic nie stuka |
2014-04-24 18:57 | |
|
|