Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Łada 21072 - blaze1

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-06-26 22:24:27

Cytat:
2010-06-26 12:34:53, janisz pisze:
Kurcze pokaż jak to wygląda to coś może doradzimy. Jak idzie i brzmi spawanie? Strzela? Przepala? Jak ustawiłeś gaz na wyjściu? Jaki prąd i posuw? Oczyść dokładnie blache z farby, ustaw dosyć mały posuw ale tak żeby drut nie odbijał i prąd jak masz skale 4stopniowa to na 2 Tak żeby można było punkciki ładne stawiać ale nie smarki wysokie tylko ładne rozlane plamki.



Bylem wczoraj w garazu, ale zapomnialem aparatu. To w poniedzialek zarzuce jakies zdjecie. Czasem strzeli, zazwyczaj jak zaczynam. A i czasem przepali, jak w zlym miejscu przyloze Gaz probowalem od 8 do 12l, ale nie zauwazylem roznicy. Prad na 2 (4 stopnie), na jedynce smarka a wyzej pali. Za to posow na 6 (10 stopni). Tak w miare niezle idzie. Z poczatku tak sie meczylem, bo... poluzowal mi sie docisk rolki i drut szedl niestabilnie. Mam juz ladne plamki, ale nie chca sie swiecic - nie wiem jak powinno byc slychac gaz, bo moze reduktor jest do bani. Jak to w zestawach bywa.

Musze sie sprezyc - moj dziadek chce sie pozbyc swojego starego malucha 82', a ja potencjalnie zainteresowany, jeden z wielu, nie zmieszcze dwoch w garazu. Lada mlodsza, wiec zostalaby pod chmurka
2016-07-26 21:50
  
 
 2010-06-26 12:34:53

Kurcze pokaż jak to wygląda to coś może doradzimy. Jak idzie i brzmi spawanie? Strzela? Przepala? Jak ustawiłeś gaz na wyjściu? Jaki prąd i posuw? Oczyść dokładnie blache z farby, ustaw dosyć mały posuw ale tak żeby drut nie odbijał i prąd jak masz skale 4stopniowa to na 2 Tak żeby można było punkciki ładne stawiać ale nie smarki wysokie tylko ładne rozlane plamki.
2022-08-23 11:54
  
 
 2010-06-24 22:25:58

Jeszcze raz dzieki za rady. Bede o tym pamietal. Jeszcze tego nie pospawalem, bo mi troche nie szlo, i nie chcialem dalej cwiczyc na tych czesciach.
2016-07-26 21:50
  
 
 2010-06-24 20:02:20

Pokaż jakieś fotki jak to spawasz przed i po.
Pamiętaj żeby spawać punktowo i nie przegrzawać blachy bo tak się pofaluje że będziesz musiał wymienić element. Spawik, drugi po przeciwnej stronie, potem następny daleko od poprzedniego. Przed spawaniem oszlifuj element z lakieru. Tam gdzie blacha będzie cieńsza przez rdze nie pospawasz więc tnij tyle zeby było 100% zdrowego. Generalnie spawaj na zakładkę i nie baw się w robienie rowków lub spawanie do czoła. I tak to wyprowadzisz szpachlą potem.
I tak najgorsze będzie po spawaniu zapackanie tego tak żeby rdza nie wychodziła. Będziesz musiał trochę drogiej chemii kupić.
2022-08-23 11:54
  
 
 2010-06-23 22:29:56

Dzieki, juz ogarnalem jak, znalazlem Twoje fotki w temacie o rdzy i widac jak to wyglada. Sprobuje zrobic kilka fotek z bliska, moze sie ewentualnie kiedys przyda dla potomnosci

Mocowania na pasie raczej mam takie same, ale jeszcze podejrze. Tylko ta blacha jakas ciensza sie wydaje, ale moze to kwestia lakieru.

Wstawialem dzisiaj laty w blotnikach - pierwsze spawanie na samochodzie. Do dupy mi to idzie, poza fura szlo lepiej

Kurde, pierwsze wakacje bez wakacji, tak to roboty na miesiac zrobilbym w tydzien
2016-07-26 21:50
  
 
 2010-06-23 21:23:53

Kurcze nie pamiętam i fotek też nie moge znaleść. Odginałem te uszy do góry na maxa chyba no nie wiem może i błotniki też na siłe ale napewno nic nie rozwiercałem więcej niż łączenie błotnika z pasem.
A w nowym pasie masz uszka na atrapę i dobre dziury na zawiasy maski? Przyłóż zawias i zobacz.
2022-08-23 11:54
  
 
 2010-06-23 17:06:43

powodzenia
wiem jak jest, sam mam problemy z moją Ładną.

-----------------
...wolę diesla na ropę, niż benzyniaka na gaz...
2011-12-14 20:01
  
 
 2010-06-22 22:20:49

Mam zawiasy na pasie. Oprocz tego co robie jeszcze progi, kawalek podlogi z bagaznika no i troche jedna, mam nadzieje, podluznice zaczelo brac. A potem zawieszenie, hamulce, silnik, wnetrze... Zejdzie kurde jeszcze.

Pas najpierw odcialem, ale potem rozwiercilem zeby wywalic resztki. Coz, najpierw czlowiek robi a potem mysli
Na zdjeciu wlasnie nie widac pasa, moglem zdjac maske i dopiero pstryknac, ale tak sie smiesznie wgial, ze krawedz maski pogiela sie bo naszla na pas (maska nie dostala bezposrednio) - tak jakbym przygrzmocil w jakis kant, nie udalo mi sie tego wyprostowac. A wzmocnienie od blotnikow oderwalem praktycznie rekami.

Blachy mialem juz dawno, nawet nie pamietam ile kosztowaly, ale nie chyba nie za wiele. Kompresora nie mam jeszcze, dlatego pytalem w innym watku czy moge zostawic w garazu prysniete jakims podkladem albo zabezpieczeniem.

Chyba jednak nie bedzie mi sie chcialo blotnikow sciagac, moze cos wymysle. Janisz, zapomnialem ze kiedys wlasnie robiles to w tej "odwrotnej" kolejnosci - moze mozesz zdradzic jak Ty to tam wsadziles, zanim moze przypadkiem zalatwie sobie dwa razy wiecej roboty

Ja dopiero sie ucze wszystkiego, wiec sie nie spiesze i wielu rzeczy nie wiem. Ale jestem dobrej mysli, i poki co nie brakuje mi checi i cierpliwosci.
2016-07-26 21:50
  
 
 2010-06-22 20:49:29

A pas odcinałeś tam na górze przy łaczeniu z błotnikiem czy rozwierciłeś? Ja wsadziłem wzmocnienie bez odwiercania błotników. A po co wogóle je wymieniasz? Z fotek to tylko ten pas dolny ucierpiał.
Znalazłeś graty po w miare dobrych cenach? Masz kompresor?
2022-08-23 11:54
  
 
 2010-06-22 19:25:16

najlepszym wyjsciem jest zdjecie drzwi przednich.
rozwiercenie blotników na zgrzewach w miejsce rozwiertow dasz spawikmozna to naprawde ladnie zrobic jest tzn pieprzenia z tym bo jest ale robota najpewniejsza, masz zawiasy pod maske na pasie czy nie?? bo widze że cale wzmocnienie zmieniasz. bo prawda jest taka ze zachowac szczeliny to bedzie Cie kosztowało wysilku ale warto jak masz cierpliwosc i lubisz auto
2023-02-19 21:49
  
 
 2010-06-22 17:09:53

Cytat:
2010-06-22 11:47:27, 2107-PROJECT pisze:
czeka Cie masa rozwaznej pracy masz migomat??


Mam. Bez niego w ogole bym sie za to nie zabieral, za duze bylyby koszty.
Przymierzalem dzisiaj pas, tzn probowalem wcisnac za blotnik, ale nie idzie

[ wiadomość edytowana przez: blaze1 dnia 2010-06-22 17:15:56 ]
2016-07-26 21:50
  
 
 2010-06-22 11:47:27

czeka Cie masa rozwaznej pracy masz migomat??
2023-02-19 21:49
  
 
 2010-06-22 10:46:37

Melduję jak idzie. Dość powoli, ale mam tylko po 2 - 4 godz. dziennie. Naprawiłem już kiedyś stuknięty tylny blotnik. Teraz wymiana przedniego pasa:

Kiepsko fotka wyszla, nie widac jak byl pas pogiety.



Teraz musze wszystko ladnie wyszlifowac. Jeszcze nie mam pojecia jak ja ten pas wloze za blotniki, boje sie je zbyt mocno odgiac co by sie nie popsuly, a wycinac ich za bardzo mi sie nie chce
2016-07-26 21:50
  
 
 2009-12-21 08:49:30

Ratuj tą czerwoną strzałę!!!!

-----------------
...::Lada Klub Polska::...
2023-10-20 14:50
  
 
 2009-12-20 18:06:57

powodzenia i melduj jak będzie szło

-----------------
54 Volvo PV444|59 2x GAZ-21|59 Fiat 600|60 Lincoln Premiere|65 Fiat 600|62 Violvo Amazon|64 Volvo Duett|66 W108 5.6 V8|69 W108 280SEL|72 BA3 2101|74 BMW E3 2500|76 BA3 2103 1.8iSk|76 BMW E12 535i|79 GAZ-24|86 Volvo 765 turbo|89 BMW E32 V12|92 BMW E34 V8
2019-07-23 01:04
  
 
 2009-12-20 17:46:40

I udalo sie w koncu zapakowac lade do garazu. Dwa auta ja ciagnely, zima robi swoje Zdjec obecnego stanu nie pokaze, bo wiem ze czesc radzilaby pozbyc sie jej i zakupic inny egzemplarz. Rozbieram ja zeby ocenic jak sie ma, szczegolnie dol. Jesli w miare ok, to do dziela, bo jesli nie to nie wiem czy bedzie sens grzebac w gownie Chcialbym chociaz przywrocic jej stan do tego ze zdjec. Jesli rdza na to pozwoli - wizualnie problemow nie bedzie. Gorzej z mechanika, ale gdzies chyba mam ksiazke do lady. Zyczcie powodzenia, oby zapal nie minal za szybko, a najlepiej w ogole
2016-07-26 21:50
  
 
 2009-11-27 18:29:12

Witam wszystkich po mojej dlugiej nieobecnosci,
i przepraszam wszystkich z kim bylem na cos "umowiony", ale tak sie losy mojej lady i moje potoczyly, ze calkiem o wszystkim zapomnialem. Gdzies w lutym stala lada z poltora miesiaca u mechanika, a tydzien po odbiorze mialem mala stluczke. Niestety z jej powodu nie za bardzo moglem nia jezdzic, i zrobic przeglad. A na blacharza mi bylo szkoda, wolalbym sobie kupic migomat

Od tamtego czasu stala i niszczala na parkingu, obiecalem sobie ze jak do konca listopada nie znajde garazu, to idzie na sprzedaz albo zyletki, w tym momencie sie chwale, ze w ostatnim tygodniu listopada znalazlem garaz Niestety w garazu jest zabezpieczenie instalacji bezpiecznikiem B10, wiec obawiam sie ze migomatu moze nie pociagnac.

No ale, miejsce jest, wiec bede mogl ja wreszcie przywrocic do zycia i troszke poprawic jej wyglad, takze zbilansuje jakas zezlomowana siodemke
2016-07-26 21:50
  
 
 2008-03-12 21:11:45

Bardzo ladne autko zachowane w oryginalnym stylu, na moj gust dopiescic troszka lakierek, zrobic porzadek z tym tlumikiem, ciakaw jastem jak tam podluznice z przodu i spod bo to w sumie bardzo wazne. Zycze samych przyjemnosci podczas eksploatacji lady i sadysfakcji z utrzymywania jej w jak najlepszej kondycji.

-----------------
WŁadamy na drogach!!!!!!!!!!!!
2012-06-20 22:08
  
 
 2008-03-12 20:33:46

autko fajne, tylko czapka kierowcy jakas taka niefirmowa...

-----------------
ALE... :-)
2019-12-03 23:17
  
 
 2008-03-12 19:59:23

Leszek_Gdynia - marza mi sie felgi szprychowe Szkoda tylko ze cena nowego kompletu jest taka sama/wyzsza jak cena lady.

Adam-Lancelot - lusterka mam, tylko czasu jakos nie mam zeby zmienic.

Teraz poluje na jakies halogeny, najchetniej bym ich nie zakladal, ale dziury w zderzaku sa. I kombinuje jak zalozyc ta gumowa oslone lewarka skrzyni biegow

[ wiadomość edytowana przez: blaze1 dnia 2008-03-12 20:01:25 ]
2016-07-26 21:50
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM