Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Senator - pogaduchy towarzyskie - Strona 2

 Moderowane przez: GSI
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2009-12-15 23:02:50

Witanko
Ta robota to z człowieka robi robota.
Mimo permanentnie zajętego czasu zrobiłem w seniu hamulce tył na tip top ,zaciski zregenerowane reparaturki i klocki noje, tarcze za 40,- liźnięte na tokareczce bo wymiarowe przewodzik sztywny tez trzeba było bo się rozdwoił, tył łapie piknie, jeszcze przód.
Koleś kamikaze tylne zaciski złapane na jedną śrubę i to luźno "bo blokują panie" przedni prawy zaklepany przewód " bo cieknie panie"( myślałem ze go strzele )
Do tego "panie ale jak idzie" na jeednym zacisku bez ręcznego no kretyn to mało.
Pytanko do szanownych kolegów
Jeżeli po 15 minutach ciśnienie w układzie chłodzenia takie że wszystko jęczy to czy to zatkane zaworki w korku zbiorniczka wyrównawczego?, termostat chyba jest w jednej pozycji, albo nie otwiera do końca i nie zamyka bo długo się nagrzewa a póżniej tak jakby było za gorąco.Szlamu w oleju nie ma.

[ wiadomość edytowana przez: pasen dnia 2009-12-15 23:03:55 ]
2011-09-04 21:04
  
 
 2009-12-09 18:29:50

brak słów - nie jedno SE rozebrałem ale takiego syfu nie widziałem jeszcze
zmień sobie termastat na taki - naprawdę sie sprawdza
VERNET 1439.80 - koszt około 40 zł w IC - rabat
moje se jeszcze nigdy za mojej jadzy nie doszło do temp 90 stopni
pozdro

2015-07-06 18:29
  
 
 2009-12-08 21:15:47

Witam , normalnie Jaroslav jestem w szoku , takiego bagna dawno nie widziałem, ale patrząc dalej opanowałeś temat , oprócz uszczelki jakieś inne uszkodzenia?

Pozdrawiam Szajba
2018-01-17 20:26
  
 
 2009-12-08 10:36:21

Cytat:
2009-11-18 01:12:31, Bartek pisze:
Elo, ja z innej beczki, bardziej przyziemnego 3.0 Wczoraj postanowiłem doprowadzić do ładu i składu układ chłodzenia w Monzie. Zakupiłem termostat.. do C30NE nie było, ale koleś w intercars zapewnił mnie, że wymiarowo zgadza się z 1.6 D i temperatura jest taka sama. Po demontażu starego, zdechłego totalnie termostatu okazało się że jest inaczej. Przepraszam was ale kupiłem samochód po takim patenciarzu, że nie ufam niczemu co z niego wyjmuje. Zastany termostat miał długość "rdzenia" identyczną z zakupionym, średnice talerzy identyczną ale przy rozciągniętej sprężynie jest wyraźnie dłużysz. Różniły się również rodzajem uszczelki. W starym była nad, w nowym jest naciągana na górny talerz. Ponieważ po sprawdzeniu okazało się że stary w ogóle nie trybi wyczyściłem wszystko, i zamontowałem nowy. Dał się włożyć jedynie bez uszczelki. Uszczelkę dałem na górę i mocno wszystko skręciłem. Jak myślicie, szukać kolejnego termostatu od C30NE, czy zostać przy tym? Dodadam, że nic nie cieknie, autko nagrzewa się momentalnie, nie przegrzewa się i zapanowała ciepłość i dogrzaność. P.S. w przyszłym tygodniu będę miał polakierowaną maskę bez ketona oraz "detale", pochwalę się fotkami. Pozdrawiam



termostat

a u mnie



poprzedni użytkownik nie wymieniał oleju albo lał przepracowany





dalej...











-----------------
2015-03-03 14:34
  
 
 2009-11-25 21:19:23

Witam, Kudlaty niestety ta chwila nastąpiła

Pozdrawiam Sajba
2018-01-17 20:26
  
 
 2009-11-19 00:33:24

Szajba pora na zmiany ?

-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
2016-06-20 19:03
  
 
 2009-11-18 01:12:31

Elo, ja z innej beczki, bardziej przyziemnego 3.0 Wczoraj postanowiłem doprowadzić do ładu i składu układ chłodzenia w Monzie. Zakupiłem termostat.. do C30NE nie było, ale koleś w intercars zapewnił mnie, że wymiarowo zgadza się z 1.6 D i temperatura jest taka sama. Po demontażu starego, zdechłego totalnie termostatu okazało się że jest inaczej. Przepraszam was ale kupiłem samochód po takim patenciarzu, że nie ufam niczemu co z niego wyjmuje. Zastany termostat miał długość "rdzenia" identyczną z zakupionym, średnice talerzy identyczną ale przy rozciągniętej sprężynie jest wyraźnie dłużysz. Różniły się również rodzajem uszczelki. W starym była nad, w nowym jest naciągana na górny talerz. Ponieważ po sprawdzeniu okazało się że stary w ogóle nie trybi wyczyściłem wszystko, i zamontowałem nowy. Dał się włożyć jedynie bez uszczelki. Uszczelkę dałem na górę i mocno wszystko skręciłem. Jak myślicie, szukać kolejnego termostatu od C30NE, czy zostać przy tym? Dodadam, że nic nie cieknie, autko nagrzewa się momentalnie, nie przegrzewa się i zapanowała ciepłość i dogrzaność.

P.S. w przyszłym tygodniu będę miał polakierowaną maskę bez ketona oraz "detale", pochwalę się fotkami.

Pozdrawiam

-----------------
Panzer Division A2
2011-04-26 14:46
  
 
 2009-10-19 11:23:50

Cytat:
2009-10-18 22:28:10, MISZAsty pisze:
http://cgi.ebay.com.au/1980-Holden-VC-Commodore-Police-Pack-5-litre-V8_W0QQitemZ190341297568QQcmdZViewItemQQptZAU_Cars?hash=item2c5139b5a0 takiego senia sobie kupić.. tam to dopiero wiara motory pakuje



oj tak, V8 mają tam pod dostatkiem, a w bagażniku butla na podtlenek



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Jaroslav dnia 2009-10-19 11:27:04 ]
2015-03-03 14:34
  
 
 2009-10-18 22:28:10

http://cgi.ebay.com.au/1980-Holden-VC-Commodore-Police-Pack-5-litre-V8_W0QQitemZ190341297568QQcmdZViewItemQQptZAU_Cars?hash=item2c5139b5a0

takiego senia sobie kupić.. tam to dopiero wiara motory pakuje

-----------------
2010-05-30 23:30
  
 
 2009-10-14 10:43:58

zaczęło się...



-----------------
2015-03-03 14:34
  
 
 2009-09-30 09:53:23

Witam!Jak potrzeba Wam troche części do senia A2 to jestem do dyspozycji Pozdrawiam!
2013-08-25 23:24
  
 
 2009-09-29 19:32:11

Cytat:
2009-07-22 22:45:22, Bartek pisze:
Dzięki wielkie Tomku dmuchawa dotarła. Pompa jest już w Monzie... po uruchomieniu pękło 75% przewodów wymieniłem profilaktycznie wszystkie. Chodzi jak mała pszczółka. Zmieniłem felgi na Ronale LZ z Lenia... masakra. Wygląda jak wóz drabiniasty. Jutro jadę zamówić amory, sprężyny i wydech. W przyszłym tygu wymiana oleju, łożysk z tyłu i przegląd. Zacznę regularnie jeździć ale obawiam się, że auto będzie skończone dopiero na przyszły sezon. Pływak mi daunuje... tak się zastanawiam, skoro zbiornik od Omy pasuje to może i pływak jest identyczny?


Założyłeś zbiornik to wrzuć pływak, komplet musi działać.

-----------------
Polecam www.wielkiekino.eu /filmy i nie tylko/
www.chomikuj.pl/Slawekp037

Pozdrowionka 4@ll
2012-05-26 00:00
  
 
 2009-09-29 14:31:51

Może takie coś "
Ein Fahrzeug gekauft von der beschädigten Maschine"
Skorzystałem z dodatku do Fire Foxa "FoxLingo". Niemieckiego to nic a nic , ale jak przetłumaczyłem na angielski, to muszę przyznać ,że trafnie to przetłumaczył.
Albo inaczej : Gatka

[ wiadomość edytowana przez: _Grzesiek_ dnia 2009-09-29 14:43:58 ]
2018-07-15 22:31
  
 
 2009-09-29 13:40:27

Witam , Panowie trochę z innej beczki , z racji tego że u mnie z językiem niemieckim jest na bakier może ktoś z zacnego grona klubowiczów poratuje i przetłumaczy mi zdanie "Pojazd zakupiony z uszkodzonym silnikiem" na język niemiecki.

Serdecznie pozdrawiam
2018-01-17 20:26
  
 
 2009-09-22 21:09:31

bartek nie przesadzaj przynajmniej brzmisz jak rasowe R6 a nie byle G.

-----------------
Live to ride, ride to live
turbo poxipol już nie jeździ:((( aśka zgineła śmiercią tragiczną ale nie poddam się i będę walczyć dalej w końcu mam (H)OPLA
miałem aśke, borewicza, omege 3000, omege 2.0 i MONZE:))))), a mam seata arose 1.7SDI
2013-02-12 14:59
  
 
 2009-09-21 23:26:17

Heh, bardzo chętnie. Natomiast na bank się nie spotkaliśmy ponieważ nie miałem nigdy szefa z jachtem Z silnikiem 2.2 też raczej nie miałem nic wspólnego. Kiedyś mój tata zajeżdżał Rekorda E2..ael 2.0

Relacji ciąg dalszy. Zawiecha wymieniona. Sprężyny, w renowacje których wrzuciłem tyle prądu okazały się być nie od tego auta. Amortyzatory olejowe na tył BOGE nie spełniły oczekiwań. Sytuacja nieco poprawiła się w stosunku do skatowanych poprzedników ale, reagują zbyt wolno, są zbyt miękkie. Przód KYB... bajka. Jestem bardzo zadowolony i w przypływie gotówki na pewno sprawie sobie parkę na tył. Wymieniłem też gumowe elementy zawiechy. Przyjemność z jazdy coraz bardziej dzika... Pozostał wydech oraz sprzęgło... i wycieczka na testy. Wentylator śmiga na wszystkich biegach (serdeczne dzięki MISZAsty) w weekend z tej okazji poskładam deskę i zamontuje radio. Do szczęścia brakuje mi jeszcze polakierowania maski bez tego paskudnego wlotu. Pochwalę się jak tylko dojdę do ładu z wydechem, jego brak doprowadza mnie powoli do szału.

-----------------
Panzer Division A2
2011-04-26 14:46
  
 
 2009-09-19 23:03:46

Musze bartek sie z toba wkoncu spyknac i pogadac chwile o dupie maryni.Wpierw jednak musze poskladac lotka gdyz zabiera mi on 200%czasu dziennie
De facto kiedys sie spotkalismy jesli mnie pamiec nie myli(twoj szef mial jacht a odemnie dostales kompa do 2.2)
Co do niegrzania w seniach
W rekordzie 2.3 td zawsze po plukaniu grzal przez godzine potem kicha.
Pomoglo wykrecenie krucca z bloku i rozwiercenie go na 10mm gdzyz dotychczasowe 8 mm skorodowalo na niecale 4 No i obowiazkowe plukanie z platkow rdzy przy takiej losze bez sztucera w bloku.
Pomocne jest pozniejsze zalozenie dodatkowej pompki obiegu.

-----------------
Unikatowy Senator B ,,Deep Blue"

Annon ebdelen edro bi ammen fannas nogothrim lasto beth lamen
2015-10-26 16:51
  
 
 2009-09-16 20:08:13

Witanko
Szajba chciał nas policzyć to ja jeszcze tez jestem , senia mam obecnie zielonego ale monza jest w szykowaniu (chętnie łyknę szybę przednią do monzy w dobrym stanie). Na co dzień smigam corsą A GSI teraz 1.4 później 2.0 przedlift . Pali UWAGA cały czas dnem , miasto wawka korki , 7.0 l benzynki to potężny argument jeżeli samochód jest do pracy.
Łozyska tył do senia sa za rozsądne pieniądze w hurtowni w otwocku niedawno kolega robił w monzie więc temat aktualny.
Pozdro dla wszystkich senatoromaniaków
2011-09-04 21:04
  
 
 2009-08-19 00:55:49

W Senatorach zawsze był kłopot z grzaniem. Mój palił przy-20 od razu ale o jakimkolwiek powietrzu mającym coś wspólnego ze słowem ciepłe można było zapomnieć. Grzały nagrzewnice w A1, w A2 przeszli na "rurowe" i się zaczęła kicha.

Dzisiejszy wolny dzień spędziłem w znakomitej części przy Monzie. Poszabrowałem w Senatorze z misją reanimacji spryskiwaczy i wymiany zbiorniczka na płyn na większy. Pierwsze się udało, drugie nie zwz. na inne miejsce mocowań. Temat przesunięty na później. Skompletowałem w końcu zawieszenie. Niestety nie mogę dostać nigdzie sprężyn na przód i pozostało mi reanimowaćjakieś czerwońce znalezione w garażu... oby było ok bo kosztuje mnie to mnóstwo czasu i sił.

Pozdro


-----------------
Panzer Division A2

[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2009-08-19 00:58:04 ]
2011-04-26 14:46
  
 
 2009-08-17 11:10:42

Kilka dni temu kupiłem po raz pierwszy (!) coś w ASO, 9zł za sztukę, czas oczekiwania - prawie tydzień



porównanie starej uszczelki i nowej



po założeniu dekla i przepłukanej chłodnicy senek przestał się grzać niestety rozszczelniła się rurka, którą płynie olej ze skrzyni i zrobiło się bordowo pod maską
na pomoc przyszedł Kudłaty, pożyczyłem od niego chłodnicę i póki co jest git! Mały minus to brak ciepłego powietrza (zatkana nagrzewnica?) ale nie mam na to na razie siły


-----------------
2015-03-03 14:34
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM