Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Kolo zamachowe 126 - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2003-08-13 23:43:48

Cytat:
2003-08-13 23:33:27, schwepes pisze:
a które prawo dynamiki mówi o tym? bo ja znam 3 i żadne mi pod to nie podchodzi


nie bądź taki dosłowny myślałem o prawach dynamiki ogólnie... tak jak prawach rządzących wszeschświatem
ale jak ktoś nie ma się czego czepiać, to czepia się szczegółów

-----------------
 
  
 
 2003-08-13 23:46:59

a ogólnie:
kręcą się dwa koła - lekkie i cięższe.. kręcą się z taką samą prędkością... które będzie łatwiej zatrzymać /ew. zmniejszyć częstotliwość jego obrotów/

-----------------
 
  
 
 2003-08-13 23:47:27

rozumiem

ale to niczego nie tłumaczy.. zawsze jest tak że im mniejsza waga tym lepiej (oczywiście aż do momentu gdy przestaje spełniać swoje zadanie)

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-13 23:49:02

Cytat:
2003-08-13 23:46:59, widynek pisze:
a ogólnie:
kręcą się dwa koła - lekkie i cięższe.. kręcą się z taką samą prędkością... które będzie łatwiej zatrzymać /ew. zmniejszyć częstotliwość jego obrotów/


ten przykład nie tłumaczy prędkości max.
łatwiej zatrzymasz koło lżejsze, ale też łatwiej je rozpędzisz do większej prędkości

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-13 23:50:00

ale ja nie chciałem wcale wytłumaczyć prędkości max... tylko zwalnianie w czasie jazdy pod górkę jadąć ze stałą prędkością

-----------------
 
  
 
 2003-08-13 23:50:52

tylko ze kolo zamachowe w silniku ma za zadanie kumulowac energie kinetyczna powstala podczas suwu pracy i jesli bedzie lzejsze to zbierze jej mniej tak to wg mnie wynika

-----------------
2010-05-30 14:56
  
 
 2003-08-13 23:52:35

ten efekt większość zauważyła... chociaż utrata prędkości ma tylko miejsce w początkowej fazie, a potem już i tak samochód jedzie na tyle na ile mu pozwala moc...

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-13 23:58:07

Cytat:
2003-08-13 23:52:35, schwepes pisze:
ten efekt większość zauważyła... chociaż utrata prędkości ma tylko miejsce w początkowej fazie, a potem już i tak samochód jedzie na tyle na ile mu pozwala moc...


no właśnie stąd wziął się mój pierwzsy post, że dużo osób twierdzi, że u nich takie zwolnienie na odelżonym kole nie następuje...

tak, ale z ciężkim kołem ta pierwsza faza, gdzie ma miejsce utrata prędkości będzie trwała dłużej, czyli V nie zejdzie do 90 w 1/4 górki, tylko np w 1/2

-----------------
 
  
 
 2003-08-14 00:03:31

Cytat:
tak, ale z ciężkim kołem ta pierwsza faza, gdzie ma miejsce utrata prędkości będzie trwała dłużej, czyli V nie zejdzie do 90 w 1/4 górki, tylko np w 1/2


zależy od mocy, aktualnego biegu, wielkości góry


-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2005-10-07 14:21:58

odkopuje stary wątek bo mam do Was pytanie
czy wiecie jakie wymiary ma koło eleganta (grubośc)seryjnie,bo to na zdjęciu jest moje lekko stoczone daawno temu i niepamietam ile i niewiem też czy jest sens jeszcze odchudzać przy dłubniętym silniku

-----------------
obraczka.net
2009-07-09 22:02
  
 
 2005-10-07 14:28:31

To na zdjeciu jest odchudzone ?
2009-11-17 21:22
  
 
 2005-10-07 14:31:35

Cytat:
2005-10-07 14:28:31, mate17 pisze:
To na zdjeciu jest odchudzone ?



to na zdjęciu jest seryjne

-----------------
olszarallygarage
2017-02-23 14:54
  
 
 2005-10-07 14:40:01

ej nieróbcie se jaj poważnie ono jest lżejsze było planowane może mało dlatego się Was zapytałem i zastanawiam czy planować czy mi nie zacznie gorzej jeździć autko bo przyśpieszenie ma z pewnością lepsze niż niejeden z waszych maluchów

-----------------
obraczka.net
2009-07-09 22:02
  
 
 2005-10-07 14:58:03

Cytat:
2005-10-07 14:40:01, snail pisze:
ej nieróbcie se jaj poważnie ono jest lżejsze było planowane może mało dlatego się Was zapytałem i zastanawiam czy planować czy mi nie zacznie gorzej jeździć autko bo przyśpieszenie ma z pewnością lepsze niż niejeden z waszych maluchów



opcja jest taka:

lżejsze koło - mniejsze Vmax większe przyspieszenie (ale też trudniej się rusza)

cięższe koło - odwrotnie.

Spójż na koło Krzyh00. To jest lekkie kołe

-----------------
"Najskuteczniejszą metoda jest socjotechnika,wykorzystująca podstęp, by podejść kogoś celem wyciągnięcia informacji lub spowodowania działania" Kevin Mitnick
 
  
 
 2005-10-07 14:58:13

na tym kole jest jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuzo materiału do zebrania
2007-01-12 17:51
  
 
 2005-10-07 15:10:59

ja bym nawet powiedzial ze to kolo jest napawane zeby bylo ciezsze od serii

-----------------
MAXIMUM ATTACK !
.................................................................
turbo makes torque and torque makes fun :D
.................................................................

www.zoltar-rally.neostrada.pl
 
  
 
 2005-10-07 15:11:06

Cytat:
2005-10-07 14:58:03, owz pisze:lżejsze koło - mniejsze Vmax

a potwierdzil to juz ktos czy nadal to sa tylko bajki wujka Henia? bo jesli lzejsze kolo obniza vmax to trzeba by sprobowac zalozyc ciezsze i malec pojdzie 200km/h na serii
2007-03-03 21:08
  
 
 2005-10-07 15:15:06

to juz fizyka na której się nie specjalnie nie wyznaję....

-----------------
"Najskuteczniejszą metoda jest socjotechnika,wykorzystująca podstęp, by podejść kogoś celem wyciągnięcia informacji lub spowodowania działania" Kevin Mitnick
 
  
 
 2005-10-07 16:16:39

bede dzis albo jutro w garazu i powiem ci ile mierzy takie koło bo zwazyc nie mam jak

-----------------
olszarallygarage
2017-02-23 14:54
  
 
 2005-10-07 16:22:51

moja waga pokazała że seria wazy coś miedzy 7,4 a 7,5 kg
2019-03-20 21:19
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM