Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2103 "77 - plyszczarz86 - Strona 3

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-03-15 21:12:46

ta dokłądnie to, mechanik mi to polecił właśnie na progi
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-15 20:58:59

Takie coś:
baranek na progi ??

Chyba zamiast podkładu można go dać tuż przed lakierem ale nie jestem pewien.
2022-08-23 11:54
  
 
 2009-03-15 20:16:25

Na progi pod lakier chce nałożyć jeszcze elastycznego barana, wg kolejności napisanej przez ciebie mam go położyć zamiast podkładu(tak mi sie wydaje)?
Coś chyba było przy jej podłodze robione bo progi są pomalowane jakąś szarą farbą, a miejscami wyłązi spod niej kolor. Niezlicze już którą jesteś osobą która pyta czy jej nie sprzedam. Narazie nie, ale jeśli sie zdecyduje na zmiane auta to napewno dam info na forum bo nie chce zeby poszła na szrot albo zeby woziła buraki z pola na jakiejś wsi
Zdezaki jak widać za zdjeciach pomalowane są od środka jakaś czerwoną farbą i tam właśnie rdzewieje, od zewnątrz oczywiście chrom i to w całkiem dobrym stanie

[ wiadomość edytowana przez: plyszczarz86 dnia 2009-03-15 20:20:40 ]
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-15 19:29:38

Podłoga jest w bardzo dobrym stanie! Nic od nowości nie było robione?
Moja rada - jak oczyścisz blache to przed szpachlowaniem pomaluj ją czymś antykorozyjnym( corr-active jest super ). Kolejność na gołą blachę antykorozja(jak wyschnie to zmatowić)->szpachla->podkład->kolor , ew przed szpachlą żywica z matą jeśli jest dziura.
Pędzlem nic nie maluj tam gdzie ma to być widoczne. Na progi nakładaj wszystko wałkiem. Corractive nałożony wałkiem tak się ładnie rozpływa ze potem wygląda jak z pistoletu.
Na podłogę baku koloru nakładać nie musisz
Zderzaki też malujesz? Nie są w chromie?

Btw nie chcesz jej sprzedac?
2022-08-23 11:54
  
 
 2009-03-15 17:24:37

Witam wszystkich, od 2 lat jezdze Ładzinką 2103 rocznik 77.

Łada od wyjazdu z fabryki jest w mojej rodzinie, wcześniej jezdził nią mój ojciec. Po czasie beztroskiej jazdy i obsługi polegającej na uzupełnianiu płynów przyszedł czas na podłubanie troszke przy niej. Z racji tego, że w silniku jedynie pompa paliwa wymaga wymiany skupie sie na blacharce. Na poczętek najtrudniejsze czyli podłużnice oraz progi (bo to wymaga spawania).

Podłużnice poprzeczne:
Lewa


Prawa


Gadałem z mechanikiem i pordzewiałe elementy wyczyści, zabezpieczy przed rdzą i naspawa na to blache. Potem nałoze na to baranka i bedzie git.

Progi:
Prawy:

Lewy:

Na jednym i na drugim jest troche rdzy, ale wyoglądałem to i dziura w sumie nie jest duza wiec też da sie to zaspawać. Na oba progi na całej długości mam zamiar nałożyć podkład antykorozyjny (na pędzel), potem baranka i na to kolor.

Kolejnym pod względem trudności jest lewy tylny błotnik.


Pod plastikowe nadkole napchało sie brudu i zardzewiało. Plan mam taki, zeby ubytki (w sumie tez nieduże) uzupełnić matą szklaną na żywicy, zaszpachlować, połozyć podkład antykorozyjny (znowu pedzel) i kolor.

Podłoga pod bakiem:

Troszke tu pordzewiało, ale nie na wylot wiec myśle, że mata szklana i szpachla powinny załatwić sprawe (potem oczywiście baran i kolor).

Pas przedni, tylny i hak i zdezaki(od środka):




Co tu dużo pisać, zdjecia mówią same za siebie. Plan: odrapać, podkład antykorozyjny, na zdezaki podkład jeszcze ze 2 razy, na pasy szpachla baran i kolor, a na hak czarny Motip w sprayu i powinno wystarczyć.

Okolice wlewu i błotniki przednie:



Okolice wlewu były u mnie ciągle narazone na uszkodzenia w garazu poprzez przejezdzające rowery dlatego tak to wygląda, myśle, ze odrapanie, podkład, szpachla i kolor wystarczą. Te drobiazgi na błotnikach przednich to skutek drobnej stłuczki parenaście lat temu i kiepskiego zaszpachlowania, ale myśle ze też odparanie, podkład, szpachla i kolor wystarczą.

Wiem, że wszystko brzmi strasznie optymistycznie i zaraz pewnie pojawią sie głosy, ze jak rusze podłuznice to pół podłogi bedzie do spawania, ale obtłukłem na kanale śrubokretem podłoge i nigdzie nie wszedł wiec wygląda, że jest ok. Łada całe zycie była garażowana i ma dopiero 96tys przebiegu wiec taki stan jest możliwy
Plan który tu przedstawiłem wejdzie w życie na początku wakacji, narazie chce się zająć wnętrzem (popalone kontrolki, opadające szyby itp).
Teraz prośba do ludzi którzy już dłubali przy blacharce łady (zwłąszcza przy podłodze) napiszcie czy dobrze kombinuje, bo nie chce po pół roku jezdzić gołą D..ą po asfalcie jak coś zchrzanie. Aha podłuznice wzdłużne są zdrowe (wyoglądane, opukane i są ok) nawet to felerne miejsce koło silnika)
Pozdrawiam
Paweł

[ wiadomość edytowana przez: plyszczarz86 dnia 2009-03-15 17:34:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: plyszczarz86 dnia 2009-03-15 17:42:36 ]
2016-01-24 10:00
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM