2011-07-27 09:08:40
1996r, X20XEV + LPG BRC Plug'n'Drive (pełny automat, sekwencja, XI 2009, butla 60l w miejscu koła, auto zawsze startuje na benzynie i po rozgrzaniu automat przerzuca na gaz, na gazie około 15tys km),
W styczniu 2011 zrobione: kompletne sprzęgło z hydraulicznym mechanizmem wyciskowym (nowe), przód nowe amorki, kpl (4szt) nowych sprężyn, sporo nowych tulejek i gumek w zawieszeniu + jeszcze kilka w bagażniku jakby się coś sypnęło (wszystko Loemforder), nowe klocki ham. przód (BOSCH), (klocki tył wymieniane jakieś 15 tys km temu, tarcze x4 oryginały GM włożone przy 140 tys. km), pospawany kolektor wydechowy (nowy za drogi a używka nie wiadomo ile pojeździ, była mała dziurka, zajęli się nią fachowcy), nowy olej półsyntetyk, nowy płyn chłodzący. Kosz napraw i części około 4.500zł.
W 2008 (180.000km) kompletny remont góry silnika, łącznie z rozrządem, czyszczenie kanałów, docieranie zaworów, wyrównana głowica (przegrzał się po tym jak mojej żonie pękła kryza na chłodnicy i w porę nie zareagowała) i sporo innych pierdół, koszt części i robocizny około 5.000zł
Wcześniej... łożyska tylne (w zasadzie całe piasty) SKF, czujnik położenia wałków rozrządu, czujnik położenia wału korbowego.
Wyposażenie - wersja CDX czyli wszystko co mogło być w tym modelu, nie ma automatycznej klimy (jest manual) i nie ma grzanych foteli. Welur, 4x el. szybki, el. grzane i reg. lusterka, el. szyberdach, klima manual, radio CAR500 (CD) + sterowanie w kier. + 6 głośników, kierownica obszyta skórą, tempomat, ABS, kontrola trakcji, św. przeciwmgielne, lusterka z podświetleniem w obu osłonach przeciwsłonecznych
... jak sobie przypomnę to dopiszę.
Sprawne siłowniki tylnej klapy (nie spada na głowę nawet przy mrozach), sprawne siłowniki maski (w tym jeden nowy)
Lekko zagnieciony róg maski - w niczym nie przeszkadza
Lekko zagnieciony lewy błotnik przedni obok kierunkowskazu - nie przeszkadza w niczym
Lekko wgniecony tylny błotnik - jakiś uprzejmy sąsiad wmanewrował się na parkingu, nie rzuca się w oczy i nie przeszkadza
Przednia szyba (z ciemnym paskiem na górze) nieoryginalna - zabawa z Astrą 2.0 zaowocowała kamieniem spod koła, wymiana w Hanesco w styczniu 2008.
Niesprawny centralny zamek w tylnych prawych drzwiach (odkąd mam tak jest, nie przeszkadzało mi), ostatnio zaczął świrować w prawych przednich a w tylnych działa.
Przetarta w jednym miejscu skóra na kierownicy (wychodzi prowadzenie jedną ręką).
Do wymiany czujnik oleju umieszczony na górze miski olejowej - sprawny ale kapie z niego olej, podobno tylko serwis ma takie czujniki - około 300zł, albo szrot, ale ja nie lubię używanych czujników - krucho u mnie z czasem, jak znajdę to wymienię.
Warto rzucić okiem na końcówki stabilizatora lub drążków kierowniczych, jak mi starczy czasu to sam się tym zajmę - nie stuka ale zdarza się, że zatrzeszczy.
Do wymiany wąż wysokiego ciśnienia klimatyzacji - jeden z mechaników zapomniał go odpowiednio przyczepić i przetarł się o koło pasowe - jak znajdę czas to wymienię jak nie to odejmę z ceny (150zł).
Jestem drugim właścicielem, pierwszym w PL, sam sprowadzałem. Kupiłem w kwietniu 2007r z przebiegiem 140.000km, dziś około 210.000km.
Spalanie w mieście/trasie na 100km - LPG 13/10 w Pb95 9/7.5. W ub. roku na LPG zamknęła licznikowe 200km/h, w tym roku mało jeżdżona z uwagi na to, że mam drugie auto.
Koło zapasowe pełnowymiarowe z pokrowcem, dobra opona, żaden shit.
Dla klubowiczów: auto na oryginalnych alu 15" z NOWYMI Uniroyal RainExpert 195/65 R15 (przejechane około 5tys km).
Mam do niej drugi komplet kół (stalowe felgi) z zimówkami po 3 sezonach (kupiłem nowe) Dębica Frigo2 195/65 R15, spokojnie do jazdy, bieżnik po pachy
Ubezpieczenie i przegląd do stycznia 2012.
Nie przychodzi mi nic więcej do głowy.
7.000 zł
-----------------
ascona (a,b,c) maniak
vectra driver
Piszę poprawnie po polsku
www.michalchwalik.pl[ wiadomość edytowana przez: scoodie dnia 2011-07-27 09:27:29 ]