Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Granatowa Łajdaczka 2107 - konukera - Strona 3

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2011-04-25 12:49:30

no własnie chodzi o obwieszanie plastikiem trochę
jest to funkcjonalne, ale troche szpeci...

policja w wawie nic do mnie nie ma, choc z dusza na ramieniu jezdze, bo mam wrazenie ze strasznie glosno jest... pewnie mnie niebawem za predkosc zatrzymaja, ale staram sie ograniczacz wiec moze nie

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-25 10:56:07

Wydaje mi się że fajniej by było bez tych owiewek na szybę.
Co policja na jazdę bez zderzaków??
2019-01-09 11:23
  
 
 2011-04-25 01:20:00

parę fotek jak to teraz jest...









ale teraz patrzę że trochę przegiąłem z paroma drobiazgami... i zwieśniaczyłem trochę

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2010-09-13 23:02:53

Czy mógłbyś podać ceny tych części? Ciekawi mnie ile kosztują takie smakołyki

-----------------
Nowe oryginalne części do Lady. Info na PW
2017-01-30 19:44
  
 
 2010-09-05 15:08:37

Ja zebrałem góra 10 gr w chropowatosciach itp nadlewkach....
z masa zeszli rosjanie... mam nadzieje ze wiedzieli co robia

oj straszysz mnie kolego, nie bede mogł teraz spać po nocach a jak zasne to beda mi sie śniły urywające sie korby

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2010-09-05 14:56:29

zgadzam sie, że są seryjnę, chodzi mi o to, że np moje korby podobnie zrobione mają masę wraz z tulejką i śrubami oraz nakrętkami, bez panewek na poziomie 665-667g, a twoje tak jak piszesz 600-610g więc różnica na poziomie 50-60g jest w takim przypadku sporą różnicą, temu pytam czy nie zebrałeś za dużo materiału w miejscach kluczowych
2012-12-29 16:45
  
 
 2010-09-05 14:43:29

no sliczne są
z trzonka tylko je szlifuje z chropowatosci... wedlug klasycznych i kultowych ksiazek o usprawnieniach fiatow i polonezow
to sa ogolnie seryjne korby tyle ze obrobione... widac porownanie na jednym zdjeciu z seryjna
mam tylko nadzieje ze wady fabrycznej nie maja :/

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2010-09-05 14:35:38

ładne tajle trochę się boję o te Twoje lekkie korby, bo są trochę za lekkie, miejmy nadzieję, że nie zbierałeś z trzonka nic
a w dzwigienkach master sportu nie jest najważniejsza ich waga, a fakt, że są dodatkowo utwardzane do poziomu 50 HRC co może się przydać w przypadku mocniejszych wałków, szczególnie stalowych.
pzdr
2012-12-29 16:45
  
 
 2010-09-05 13:48:15

Engine Stage 2

Koniec końców, przyszedł czas na zdłubanie nivowskiej 1.7 litra...
Plany (częściowo, znaczy w częściach): wał 84 mm, tłoki 82,8 mm = 1808 cm3 , wałek 289 st. 11,2 mm, zawory 40 i 35 mm, CR ok. 10,5, cała reszta klamotow jak było...
Ciekawi mnie i jednoczesnie martwi, co z tego wyjdzie... mam skromna nadzieje ze nie przedobrzylem i autko nie bedzie jechalo od 3000 obrotow...
Dla zainteresowanych ponizej jak wygladaja czesci co ciekawsze czesci z Rosji i Niemiec (Mastersport), ktore maja mi zapewnić WIELKĄ MOC

Zaczynamy od kutych tłokow. Masa, co mnie zdziwiło, jak seria ok 355 gr, tyle że dużo grubsze scianki... ciekawi mnie brak otworka do smarowania sworznia.. ale chyba sobie taki nawierce.



Do tłoków pierścienie Mahle


Obrobione fabrycznie korby. Waga serii to ok 750 gr, te maja ok 600 (po polerce), przed mialy ok 610. Dosc ladnie wywazone.



Profesjonalne stanowisko wyważania:


Rozrząd - pochodzący z silnika 1.7 MPI, ale z bardzo ciekawym napinaczem. Ciekawi mnie jedno, czelu kolo od pompy oleju takie duze... Jak patrze na zestaw na allegro, za bagatela 480 zl, to tam kolko jest mniejsze... Wynika z tego ze przy duzym kole cisnienie oleju, przynajmniej na niskich obrotach bedzie mniejsze... z drugiej strony w serii 1.5 kolo oleju tez chyba bylo duze... Wiec moze to bardzo nie rzutuje...






Bezogsługowy napinacz, gwarancja chyba na 25 lat


Tajemna bron . Waga lekko ponad 10 gram mniejsza od serii, przy bardzo ladnej powtarzalnosci wagowej w stosunku do serii. No i oczywiscie utwardzane. Zrodlo: MS Polska.


Talerzyki. Seria 22 gr, sport 13 gr.


Nowe prowadnice


Tajemna bron cd. Wypasniona cewka z MS. Opornosc 2,5 Om.


Kwiatek do korzucha. Mega grubasne kable zaplonowe. 5 żyłowe.


Magnetyczny filtr oleju co by zbieral przeszlifowane czesci


Ehh... ciekawe co sie z tego posklada...


-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2009-11-18 23:08:13

staaary tam mozna wygrac 20 tysi na fure i 2 do kieszeni
kazdemu by sie rece trzesly

ale wez zobacz niektore inne :/ to dopiero masakra

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2009-11-18 23:06:08

O kurrde... Odłóż kluczyki(albo możesz oddać mi ) i walnij sobie setkę wódy, bo strrasznie Ci się ręce telepią Cholernie zakręcony pomysł, mało logiki w nim i w sumie dlatego fajny Tylko finał ciut "tragiczny" ;P Ale ogólnie jestem na tak

-----------------
Kiedyś samochody miały duszę. Były budowane z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów.
Była Lada 2107 1988, 1.3
MZ ETZ 250 '82
BMW E30 318i '88
Jest: Lada 2103 1976, 1.5 na kołkach ;)
BMW e30 318is '89
2013-07-04 13:31
  
 
 2009-11-18 20:33:50

dawno juz siedzi
zawijał w skradzione sreberka

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2009-11-18 20:24:30

daj numer do swojego dilera...

-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com
2012-12-29 16:45
  
 
 2009-11-18 00:16:32

konkurs konkurs

link

hehe jak dobrze pojdzie to bede mial spojlery za free

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2009-11-03 23:38:15

no to dzieki chlopaki
nie beda juz mial auto regulacji luzow

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2009-11-03 22:58:14


wszechobecną sa obecnie hydruuliczne regulatoryu.
klekotac zaczynaja , np. w przypadku 1,8 nivy po 70 tys km i trzeba regulować

w kalinach (1 i wszystkich samarach (13-15) są hydro równiez.

a co do przejśnia na nie, owszem ale dla seryjnego silnika.
przy sporotwych wałkach tak jak pisał przedmówca, tylko "reczne" i max konkretne sprezyny, zeby zawor zdarzyl sie zamknac na ostrych krzywkach..

-----------------
części do Łady,
http://tuningsport.ru/catalog/
t: +79268580536
2023-11-24 11:44
  
 
 2009-11-03 16:38:41

Owszem ale silniki od 12stek czyli 16stki mają hydro... a być może i nowe 8mki kalinowskie też je maja.

DEx

-----------------
2020-06-06 23:41
  
 
 2009-11-03 13:22:34

tak, sorry, moj blad, chodzilo mi o sam fakt szklanki, w tym wypadku nie ma hydro regulacji, ale w duzej ilosci podobnych konstrukcji sa.

-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com
2012-12-29 16:45
  
 
 2009-11-03 12:43:08

Tylko od kiedy w Samarach są hydroregulatory?
Z tego co pamiętam regulacje wykonuje się przy pomocy płytek.




pzdr
CHIO

-----------------
2024-03-13 11:01
  
 
 2009-11-03 11:31:55

nie czytam takich tłumaczeń, bo generalnie jest to jedna wielka ściema i bzdura ten translator. Można się tak pięknie w błąd wprowadzić, że szok, a napewno nic bym na podstawie takiego tłumaczenia nie kupił jak się nauczę po rosyjsku czytać to poczytam

P.S. daleko nie trzeba szukać - wyczynowa szklanka z ręczną regulacją luzu do Samary produkcji dBilas kosztuje 42 euro za sztukę. Cena taka dlatego, że ktoś zadał sobie trud przerobienia właśnie klasycznej szklanki z hydroregulatorem na regulacje śrubową, po to, żeby np A-grupowy wałek o wzniosie prawie 13mm mógł wogóle pracować, w wypadku hydroregulatora nie byłoby to możliwe



-----------------
www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com

[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2009-11-03 11:37:37 ]
2012-12-29 16:45
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM