2009-08-28 15:46:56
odp. na pierwsze pytanie:
sciągnij kierownicę i przeszlifuj papierem ściernym te złote paski stykowe od klaksonu. Najpierw użyj grubszego papieru w celu złagodzenia grubych rys, później drobnego. a na końcu koniecznie posmaruj jakimś smarem. Gwarantuje ze bedzie OK.
odp. na drugie pytanie:
żebyś miał kierownicę prosto musisz ustawić na nowo zbierzność. Zanim pojedziesz na ustawianie zbierzności sprawdź koniecznie wszystkie luzy takie jak na: przekładni kierowniczej , drążkach kierowniczych , oraz czy nie masz wybitej jakiejś tuleji na wachaczu. Każdy luz sprawia w tych mijscach że kierownica moze też być pod lekkim kątem przy jeździe na wprost. Jeśli bedzie wszystko OK to zostaje ylko zbierzność.
a co do drgającej kierownicy to chyba raczej masz gdzieś jakiś luz albo tuleja wchacza. Opona mogła by być walnięta lub koła do wyważenia ale to przy jeździe po prostej drodze by raczej też biła kierownica. sprawdź przedewszystkim luzy i tuleje wachacza.
Życzę powodzenia