Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mk VII] Problemy z kierownicą. Jest krzywa, trze i drży!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-08-28 18:20:08

Przy chamowaniu nie drży mocniej. Jak tylko wjade na jakis kanał to obadam sytuację.

-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
2020-08-04 01:01
  
 
 2009-08-28 17:53:59

co by nowego tematu nie zaczynać zapytam tutaj
też mam problem z kierownicą a jest on taki że jak jade bardzo powoli to kierownica delikatnie skręca raz w jedną raz w drugą strone. wrażenie jakby koło było "jajowate"
czy to będzie żle wyważone koło? czy jest też jeszcze jakaś inna możliwość?

dodam jeszcze bo zapomniałem wcześniej że byłem na stacji diagnostycznej i na szarpakach nie wyszło nic z układem kierowniczym i zawieszeniem.

[ wiadomość edytowana przez: kupiec dnia 2009-08-28 18:26:37 ]
2022-09-09 19:31
  
 
 2009-08-28 17:35:24

Mogles lekko skrzywic fele i mozesz miec luz w ukladzie kierowniczym - koncowke drazka kierowniczego na szarpakach wylapia ale by sprawdzic sam drazek od strony przekladni nalezy podniesc kolo do gory i poruszac w tej plaszczyznie jak kola skrecaja - poczjesz jakis luz to raczej pewne ,ze drazek. Drzy mocniej przy hamowaniu?? Jesli nie to pewnikiem krzywe kolo - pamietaj,ze krzywe kolo mozna super wywazyc i samo wywazenie ni jak sie ma do prostej felgi ... Poprostu trzeba popatrzec na obracajace sie kolo czy nie ma bicia.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2009-08-28 16:01:48

Ok dzięki za porady. Będę walczył i mam nadzieję wszystko zakończy się happy endem .

-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
2020-08-04 01:01
  
 
 2009-08-28 16:01:18

koszt zbierznosci okolo 50zl

-----------------
byl: Ford Escort MKVI
jest: Honda Civic EG4
2016-10-02 10:06
  
 
 2009-08-28 16:00:12

Dałem już ile wlazło. Więcej napisać nie mogę. Przecież już każdy widzi o co biega.

-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
2020-08-04 01:01
  
 
 2009-08-28 15:57:23

Cytat:
2009-08-28 15:48:32, PlesniaK pisze:
Tytuł edytowałem choć ja już na prawdę nie wiem jak to prościej ując tak samo jak nie rozumiem mojego pecha co do moderatorów którzy widza błędy w moich tytułach a w setkach innych gorzej zatytułowanych się nie wypowiadają. Chyba jakiś prowokujący jestem . [ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2009-08-28 15:52:52 ]


Tak Ci się tylko wydaje. Jak byś uważnie przeczytał regulamin to wiedziałbyś co jest nie tak z Twoim tytułem. A więc prośba nadal aktualna.

EOT.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2024-05-08 18:49
  
 
 2009-08-28 15:56:28

np coś takiego w tytule:
[MkvVII] 1.6 Zetec Problemy z kierownicą. Jest krzywa, trze i drży!
2011-04-07 19:23
  
 
 2009-08-28 15:48:32

Chromy dzięki za konkretne rady . Co do 3 pytania to raczej nie wyważenie ani opony, koła wyważali mi niedawno. Jeszcze jedno pytanie, ile kosztuje zbieżność?

Tytuł edytowałem choć ja już na prawdę nie wiem jak to prościej ując tak samo jak nie rozumiem mojego pecha co do moderatorów którzy widza błędy w moich tytułach a w setkach innych gorzej zatytułowanych się nie wypowiadają. Chyba jakiś prowokujący jestem .


-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ

[ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2009-08-28 15:52:52 ]
2020-08-04 01:01
  
 
 2009-08-28 15:46:56

odp. na pierwsze pytanie:
sciągnij kierownicę i przeszlifuj papierem ściernym te złote paski stykowe od klaksonu. Najpierw użyj grubszego papieru w celu złagodzenia grubych rys, później drobnego. a na końcu koniecznie posmaruj jakimś smarem. Gwarantuje ze bedzie OK.

odp. na drugie pytanie:
żebyś miał kierownicę prosto musisz ustawić na nowo zbierzność. Zanim pojedziesz na ustawianie zbierzności sprawdź koniecznie wszystkie luzy takie jak na: przekładni kierowniczej , drążkach kierowniczych , oraz czy nie masz wybitej jakiejś tuleji na wachaczu. Każdy luz sprawia w tych mijscach że kierownica moze też być pod lekkim kątem przy jeździe na wprost. Jeśli bedzie wszystko OK to zostaje ylko zbierzność.

a co do drgającej kierownicy to chyba raczej masz gdzieś jakiś luz albo tuleja wchacza. Opona mogła by być walnięta lub koła do wyważenia ale to przy jeździe po prostej drodze by raczej też biła kierownica. sprawdź przedewszystkim luzy i tuleje wachacza.

Życzę powodzenia
2017-02-07 00:29
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM