Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

LADA VFTS E1 - Strona 9

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2010-05-18 21:35:20

dach masz ładny

Pięknego bolida stworzyłeś gratulacje. Oby teraz jeździł tak jak wygląda graty

-----------------
WWW.126COMPETIZIONE.PL
2016-12-07 01:07
  
 
 2010-05-18 21:00:48

takie małe fiku miku tam mnie nie chcieli to się im naprzykrzać nie będę a tu wcześniej nie było sensu fotek wrzucać, zresztą Andrew wie dobrze ocb
cena zawieszenia jest wysoka dużo wyższa od bilsteinów. na kjs by się sprawdziło jeśliby policzyć dobrze sprężyny, zastosować pożądnie wzmacniane punkty mocowań itp itd - gra nie warta świeczki moim zdaniem na kajtki.

co do motoru to pogoda pokrzyżowała troche plany jeśli chodzi o docieranie i strojenie, takze prawdopodobnie na przyszly tydzien zostawie wszystkie pomiary.

aha,Lada będzie na motolegendach w tarnowie


coby jeszcze pełniej było bo pewnie nie wszyscy trafili na moją stronę:

Podstawowe parametry:
Nadwozie:
kompleksowo odchudzone i obspawane w krytycznych miejscach, zaadaptowane do nowego typu zawieszenia. Lekkie drzwi, klapy z laminatu, pełny zestaw ospojlerowania, komplet szyb (bez przedniej) z poliwęglanu, pojedyncze światło stop w tylnej części nadwozia.

Wnętrze:
klatka bezpieczeństwa Siekierka Motorsport, akumulator w obudowie FIA, aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 2 galonów, fotel Bimarco Futura FIA, pasy 6pkt Sandtler FIA, zdejmowana kierownica, główny wyłącznik prądu z wyprowadzeniem na zewnątrz nadwozia, siatka na okno

Zawieszenie:
Przód: podwójne wahacze na tulejach ertalonowych, gwintowane zawieszenie AVO z regulacją tłumienia, 3 możliwości ustawienia stabilizatora
Tył: most sztywny na drążka reakcyjnych. Drążki długie na tulejach ertalonowych, drążki krótkie na tulejach poliuratanowych, regulowany drążek Panharda. Zawieszenie gwintowane AVO na uniballach, regulacja tłumienia.


Silnik - przygotowany w siedzibie firmy Havassy Motorsport w Budaörs

Blok: 4 cylindrowy, rzędowy, 79.0x80.0mm, układ korbowo tłokowy o zmniejszonej masie, wyważony, miska olejowa przystosowana do sportu, chłodnica oleju
Głowica: 8 zaworowa, spawana, zawory ssące 41mm, zawory wydechowe 37mm, prowadnice zaworowe z brązu, kanały obrabiane maszynowo, stalowa, 3 warstwowa uszczelka
Rozrząd: wałek rozrządu HMS 316/304, sprężyny zaworowe o zwiększonej twardości, wyczynowe dzwigienki zaworowe, regulowane koło rozrządu
Układ dolotowy: dwa podwójne gaźniki Weber 45 DCOE na kolektorze dolotowym HMS, zasilanie pompą paliwową FACET Red Top
Układ wylotowy: kolektor rurowy 4-1 przechodzący w 60mm układ z pojedynczym tłumikiem przelotowym
Układ zapłonowy: elektroniczny, programowalny


Układ napędowy:
Sprzęgło: sterowane hydraulicznie o tarczy sztywnej, czterospiekowej
Skrzynia biegów : 6-biegowa, kłowa, o drążku skośnym i usztywnaniym przegubie wału
Dyferencjał: szpera cierna, płytkowa


Układ hamulcowy:
hydrauliczny, bez serwa hamulcowego, przewody elastyczne w oplocie stalowym
Przód: tarczowe, niewentylowane. Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane, wyczynowe klocki hamulcowe
Tył: bębnowe z bębnami aluminiowymi
Ręczny: hydrauliczny, pionowy, pompa Wilwood

[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2010-05-18 21:09:43 ]
2012-12-29 16:45
  
 
 2010-05-18 20:18:50

piękna

fajne patenty z dachem, drzwiami i ogólnie pomysłem na odchudzenie auta.
śledziłem wątek na F&F do czasu jego tajemniczego zniknięcia,
intryguje mnie cena zawieszenie jakie masz w ladzie i czy sprawdziło by się takie coś w kjs


-----------------
" Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting " 
                                            - Maurice Trintignant

[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2010-05-20 15:12:54 ]
[ powód edycji: ależ proszę bardzo ]

[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2010-05-20 15:14:01 ]
2023-01-18 12:43
  
 
 2010-05-18 19:58:51

Cóż za zmiana forum . Tak jak już mówiłem, ładna taka biała łada
2018-06-12 11:54
  
 
 2010-05-18 18:13:54

a z ciekawosci, hamowałeś silnik?
masz zamiar?

-----------------
54 Volvo PV444|59 2x GAZ-21|59 Fiat 600|60 Lincoln Premiere|65 Fiat 600|62 Violvo Amazon|64 Volvo Duett|66 W108 5.6 V8|69 W108 280SEL|72 BA3 2101|74 BMW E3 2500|76 BA3 2103 1.8iSk|76 BMW E12 535i|79 GAZ-24|86 Volvo 765 turbo|89 BMW E32 V12|92 BMW E34 V8
2019-07-23 01:04
  
 
 2010-05-18 18:05:39

piękna piękna piękna i pewnie szybka, super że w końcu się udało
podejrzewam że to najszybsza łada w Polsce bez turbo
da radę żebyś kiedyś przewiózł
a moze na zlot pojedziesz ?

-----------------
54 Volvo PV444|59 2x GAZ-21|59 Fiat 600|60 Lincoln Premiere|65 Fiat 600|62 Violvo Amazon|64 Volvo Duett|66 W108 5.6 V8|69 W108 280SEL|72 BA3 2101|74 BMW E3 2500|76 BA3 2103 1.8iSk|76 BMW E12 535i|79 GAZ-24|86 Volvo 765 turbo|89 BMW E32 V12|92 BMW E34 V8
2019-07-23 01:04
  
 
 2010-05-18 17:25:48

nie klubowe co prawda, niektórzy znają poniekąd temat, ale jako że klub Lady to postanowiłem wrzucić trochę fotek gotowego w 99% auta.



























2012-12-29 16:45
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM