2010-05-18 21:00:48
takie małe fiku miku
tam mnie nie chcieli to się im naprzykrzać nie będę
a tu wcześniej nie było sensu fotek wrzucać, zresztą Andrew wie dobrze ocb
cena zawieszenia jest wysoka
dużo wyższa od bilsteinów. na kjs by się sprawdziło jeśliby policzyć dobrze sprężyny, zastosować pożądnie wzmacniane punkty mocowań itp itd - gra nie warta świeczki moim zdaniem na kajtki.
co do motoru to pogoda pokrzyżowała troche plany jeśli chodzi o docieranie i strojenie, takze prawdopodobnie na przyszly tydzien zostawie wszystkie pomiary.
aha,Lada będzie na motolegendach w tarnowie
coby jeszcze pełniej było bo pewnie nie wszyscy trafili na moją stronę:
Podstawowe parametry:
Nadwozie:
kompleksowo odchudzone i obspawane w krytycznych miejscach, zaadaptowane do nowego typu zawieszenia. Lekkie drzwi, klapy z laminatu, pełny zestaw ospojlerowania, komplet szyb (bez przedniej) z poliwęglanu, pojedyncze światło stop w tylnej części nadwozia.
Wnętrze:
klatka bezpieczeństwa Siekierka Motorsport, akumulator w obudowie FIA, aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 2 galonów, fotel Bimarco Futura FIA, pasy 6pkt Sandtler FIA, zdejmowana kierownica, główny wyłącznik prądu z wyprowadzeniem na zewnątrz nadwozia, siatka na okno
Zawieszenie:
Przód: podwójne wahacze na tulejach ertalonowych, gwintowane zawieszenie AVO z regulacją tłumienia, 3 możliwości ustawienia stabilizatora
Tył: most sztywny na drążka reakcyjnych. Drążki długie na tulejach ertalonowych, drążki krótkie na tulejach poliuratanowych, regulowany drążek Panharda. Zawieszenie gwintowane AVO na uniballach, regulacja tłumienia.
Silnik - przygotowany w siedzibie firmy Havassy Motorsport w Budaörs
Blok: 4 cylindrowy, rzędowy, 79.0x80.0mm, układ korbowo tłokowy o zmniejszonej masie, wyważony, miska olejowa przystosowana do sportu, chłodnica oleju
Głowica: 8 zaworowa, spawana, zawory ssące 41mm, zawory wydechowe 37mm, prowadnice zaworowe z brązu, kanały obrabiane maszynowo, stalowa, 3 warstwowa uszczelka
Rozrząd: wałek rozrządu HMS 316/304, sprężyny zaworowe o zwiększonej twardości, wyczynowe dzwigienki zaworowe, regulowane koło rozrządu
Układ dolotowy: dwa podwójne gaźniki Weber 45 DCOE na kolektorze dolotowym HMS, zasilanie pompą paliwową FACET Red Top
Układ wylotowy: kolektor rurowy 4-1 przechodzący w 60mm układ z pojedynczym tłumikiem przelotowym
Układ zapłonowy: elektroniczny, programowalny
Układ napędowy:
Sprzęgło: sterowane hydraulicznie o tarczy sztywnej, czterospiekowej
Skrzynia biegów : 6-biegowa, kłowa, o drążku skośnym i usztywnaniym przegubie wału
Dyferencjał: szpera cierna, płytkowa
Układ hamulcowy:
hydrauliczny, bez serwa hamulcowego, przewody elastyczne w oplocie stalowym
Przód: tarczowe, niewentylowane. Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane, wyczynowe klocki hamulcowe
Tył: bębnowe z bębnami aluminiowymi
Ręczny: hydrauliczny, pionowy, pompa Wilwood
[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2010-05-18 21:09:43 ]