Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2107 1.3 na 1.6 Shortrod - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2011-08-04 13:26:09


wow !!! to żyje !!



-----------------
części do Łady,
http://tuningsport.ru/catalog/
t: +79268580536
2023-11-24 11:44
  
 
 2011-08-04 13:21:45

jak chcesz, to mogę Ci podesłać na maila coś w stylu serwisówki do moich gaźników, to sam się lepiej zorientujesz, na co trzeba zwrócić uwagę, niż ja
2015-03-09 22:28
  
 
 2011-08-03 23:30:20

gaznik prosta sprawa... jak ma kanaly drozne, to MUSI dzialac. jak ma jakies luzy na przepustnicy itd. to bedzie dzialal ale z problemami.
grunt zeby jezdzil na takiej samej pojemnosci jak Ty masz, wtedy bez problemu, jak byla inna to trzeba zmieniac zwezki, dysze.... bo bedzie zle...
masz dwa: kup uszczelki, na pewno sciagniesz z angli, rozbierz jeden, oczysc, jak nie bedziesz wiedzial jak poskladac, to wtedy patrzysz jak to jest w drugim zrobione
ale to tez zalezy w jakim stanie jest... ale warto, bedziesz wiedzial co masz, jak to dziala, gdzie co jest.. moge Ci podeslac ksiazke do weberow i dellotro... podejrzewam ze to jeden pies... jedną łyzką się jje
ps.. nadcisnienie mowisz.. moze sa nadcisnieniowe... to moga sie troche roznic....

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-08-03 23:21:28

Cytat:
2011-08-03 23:05:43, konukera pisze:
super, pierwszy raz widze odpalany silnik poza samochodem a w czym problem z gaznikami? dysze? zwezki? synchronizacja? SK to soleks? zwezka 34, dysza wolnych kolo 45-50, glowna 130-140, powietrza 180.... i wsio, bedzie dobrze (aczkolwiek moze nie najlepiej)... jak w dellorto a 4 zegary mam do podcisnienia, jak masz wyprowadznia podcisnienia to mozna sie jakos zgadac i pozycze



Nie wiem, czy w ogóle będzie jakiś problem... nie wiem, czy są sprawne (koleś, od którego kupowałem mówił, że są, ale że nie montował ich, bo sprzedał przedwcześnie auto). Nie montowałem ich, bo nie mam kolektorów odpowiednich... ale to spoko... zrobię sam.

SK, to japońska marka. Teraz pod nazwą OER

Oprócz tego, gdzie podłaczyć do nich paliwo, to nie wiem o nich wiele. Wiem tylko tyle, że to hybryda pomiędzy Weberem, a Mikuni. Wzięte to, co najlepsze z obydwu i wpakowane w jeden. Dodatkowy plus, to taki, że w standardzie wytrzymują nadciśnienie 1bar bez wycieków, czyli kieeedyś tam będę mógł założyć kompresor Eaton'a i się zacieszać jeszcze bardziej

Na razie, to muszę zrobić reanimację podłogi, podczepić zawiechę, postawić auto na koła i wtedy, jak włożę silnik, to coś będę kminił dalej. Po prostu potrzebowałem pewności, że ten silnik w ogóle zadziała, bo w zasadzie każda część jest z innej parafii, a i przeróbka shortrod należy do mało uczęszczanych i raczej podchodzi pod eksperyment kaskaderski

[ wiadomość edytowana przez: Ladasznikow dnia 2011-08-03 23:22:33 ]
2015-03-09 22:28
  
 
 2011-08-03 23:05:43

super, pierwszy raz widze odpalany silnik poza samochodem

a w czym problem z gaznikami? dysze? zwezki? synchronizacja?

SK to soleks?
zwezka 34, dysza wolnych kolo 45-50, glowna 130-140, powietrza 180.... i wsio, bedzie dobrze (aczkolwiek moze nie najlepiej)... jak w dellorto
a 4 zegary mam do podcisnienia, jak masz wyprowadznia podcisnienia to mozna sie jakos zgadac i pozycze

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-08-03 22:33:29

Witam wszystkich.

Jak już wielu użytkownikom wiadomo, jestem na tym forum już od jakiegoś czasu i się udzielam to tu, to tam w mniej, bądź bardziej inteligentny sposób.

Moja Ładna, to 1988 21072 w kolorze czerwonym, kupiona w kwietniu ubiegłego roku w Pruszkowie za 500pln.

Ogólnym przeznaczeniem tej Ładnej od zamysłu miały być i są... starty w tzw. SuperOes'ach na torze Kielce w Miedzianej Górze.

Na dzień dzisiejszy jest w sumie niewiele zrobione (biorąc pod uwagę czas, jaki u mnie już przebywa), bo leży na boku w garażu wypatroszona z prawie wszystkiego. Spodnia część karoserii jest obdzierana z blachogumu i korozji. Silnik przeszedł jednak spore modyfikacje. Podstawową z nich jest przeróbka na short-rod'a.

-wał korbowy od silnika 1500
-odpowiednio krótsze, odchudzone i wyważone korby
-kute tłoki
-ponoć wyczynowe panewki
-wałek rozrządu 316/304 HMS wraz ze specjalną obniżaną obudową (ten wałek i obudowa siedziały w Ladzie 3zer'a )
-twarde sprężyny zaworowe + specjalne talerzyki
-odchudzone koło zamachowe (3,7kg)
-ciut odchudzone i wzmocnione zawory (wymiary seryjne)
-dźwigienki Mastersport
-koło do precyzyjnego ustawiania rozrządu
-szmerglowane kanały ssące
-tulejki zaworów z brązu
-elektryczna pompka paliwa
i pewnie troszkę innych rzeczy, o których teraz nie pamiętam...

silnik po szlifie (zakwalifikował się na III'ci) odpalany tymczasowo na standardowym gaźniku i standardowych kolektorach, bez chłodziwa...

Oto przerobiony już silnik podczas pierwszego startu po złożeniu

Nie chodzi pięknie, ale to był absolutnie pierwszy jego rozruch. Potem go troszkę podregulowaliśmy.

Pragnę podziękować serdecznie 3zer'owi, Bartixr i wszystkim innym forumowiczom, którzy w jakikolwiek, nawet najmniejszy sposób pomogli mi w dokonaniu dzieła prawidłowego złożenia silnika. Pomagali mi także kumple, ale im podziękowałem, jak tylko wrócił nam słuch

do silnika będą założone jeszcze 2 podwójne gaźniki poziome SK 40DCOE, ale potrzebuję kogoś, kto mi je DOBRZE ustawi, bo ja w gaźnikach niekumaty

Pozdrawiam wszystkich!
2015-03-09 22:28
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM