Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Co robić z zapieczonymi cylinderkami 126

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2003-09-25 18:43:44

Witam czy istniejej jakiś sposób reanimacji zapieczonych cylinderków? czy czyszczenie coś pomoże??? czy nowe musze kupić???

-----------------
Szukamy ludzi do tworzenia nowego serwisu rajdowego: www.rajdy.org.pl mamy wszystko co jest potrzebne. Brakuje nam tylko ludzi do pisania artykułów i newsów. Wstarczy tylko umiejętność posługiwania się językiem polskim.
2007-08-13 17:51
  
 
 2003-09-25 18:56:47

Nowe cena niewielka a szkoda zachodu

-----------------
2006-11-24 20:16
  
 
 2003-09-25 20:53:31

Siekierą je! Siekierą!!! Albo młotkiem Jak już się tłoczki ruszają to je wyciągamy/wybijamy i oglądamy jaki jest w środku korpus. Jeżeli jest choćby jeden malutki wżer na powierzchni współpracującej z uszczelką wywalamy całość do kosza i kupujemy nowy, jak korpus jest dobry to polerujemy całość na lustro(ta kwestia była wyczerpująco opisywana przy hamulcach w 125), wsadzamy nowe gumki(muszą być dobrej jakości), smarujemy dla pewności tłoczki pastą przeciw zapiekaniu i modlimy się żeby wytrzymały chociaż tydzień. Sam sobie odpowiedz czy warto.

-----------------
126 GT i.e., czyli głośny pierd z wytryskiem
2021-09-19 12:04
  
 
 2003-09-25 20:55:44

Nowe!! Około 8 zł za sztukę!!

-----------------
Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa.....
2019-07-14 20:05
  
 
 2003-09-25 21:18:20

tylko jak kupisz te za 8 zł to od razu szykuj kase na tokarza który zetnie ci dwa zwoje z gwintu śrub
chodzi o to że tłoczki rzemieślnicze są grubiej odlane i po przykręceniu koła końcówka śruby zachacza o tłoczek. niby nic niegrożnego ale nigdy nie wiadomo.. poza tym to denerwujące stukanie..
piszę o tym z własnego i dwóch kolegów doświadczenia , więc uznałem to za regułę.. może sie myle albo po prostu cała nasza trójka trafiła na strasznie spie...one tłoczki
osobiście polecam orginalne, róznica cenowa nie jest aż taka duza, co jednak nie przeszkadziło mi isć do tokarza z ćwiartką czystej
2005-07-18 21:21
  
 
 2003-09-25 21:27:53

Cylinderki sprawa całkiem tania(nowe), ale jesli zdaży sie że niemasz kasy to taniej wynosi zrobienie tego co pisał Krzemowy ale troche więcej roboty. Zalezy od ciebie i funduszu!!
2008-10-02 10:35
  
 
 2003-09-25 22:40:22

Zamienic na zaciski...
2006-05-02 08:17
  
 
 2003-09-25 22:41:46

Hmmm magnum to juz wiem co bylo w elegancie.
Kupilem po 8 za sztuke na tył i kurde myslałem ze cos nie tak ....
Wiec to reguła ale kupiłe 4 szt fabryka po 16 zł sztuka i nie narzekalem.
Tak a propo to czeka mnie teraz wymiana wszystkiego w FLu !!

-----------------
I'VE GOT THE POWER
A PROUD KTSW MEMBER
Boże broń mnie przed przyjaciółmi, bo przed wrogami sam się obronię P!@# obmawiaczy.
2022-12-27 03:26
  
 
 2003-09-25 23:54:12

bezwzglednie wymienic na nowe, wiem troche to kosztuje ale to sa hamulce a nie jakies perdoly typu upiekszajacego....

-----------------
kto hamuje ten przegrywa...
2014-11-20 09:51
  
 
 2003-09-26 05:30:01

Nie prawdą jest jakoby cylinderki były trefnej jakośći i były rzemiosłem!! Pracowałem kilka lat w hurtowni części samochodowych która miała wyłaczność na polskę północną w imporcie części z włoch (sam też po nie jeździłem). Cylinderki za 8zł to nie rzemo ale produkt najwyższej jakości firmy LPR!! Cała polska brała od nas te cylinderki i nie tylko i nigdy nie było z nimi problemów!!
2019-07-14 20:05
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM