Witam wymienilem zbiornik wyrownawczy no nowy odziwo jechałem ostatnio autem do pracy i auto zaczeło grzać jak nigdy dotąd w sumie to przepłukałem cały układ chłodzący woda oraz przedmuchałem go pompka do mataraców dość silnie dmucha powietrze oraz potem zalałem nowym płynem chłodzącym i teraz serio auto grzeje jak szalone .Wyczytałem tez na forum ale to bmw ,że tez niektórzy mieli kłopot ze zbiornikami wyrównawczymi okazało sie ,że były wadliwe i poprostu pękały do bani było tworzywo sztucze z czego własnie były wykonane .Jeszcze jedna rzecz to auto zrobil sie strasznie dynamiczne zawsze byłol takie śjakies mułowate teraz to jest Rakieta to śmieszne co pisze ,ale to jest na fakcie ogólnie rzeczb= biorąć narazie jest wszystko ok.PozdRawiam seRdecznie
Moim zdaniem uszczelka raczej odpada,ponieważ na przepalonej uszczelce jeździłem ostatnio ponad 3 tygodnie i wysokie ciśnienie nie uszkodziło układu chłodzenia. Ponieważ silnik miał przejechane grubo ponad 500tkm wymieniłem na inny i Oma znowu lata wymień zbiornik i napisz,czy pomogło.
Witam dzis znalazłem przyczyne wycieku płynu chłodzącego otóz pękniety mam zbiornik wyrównawczy pod samym spodem jest on właśnie pekniety oraz z tyłu byl on juz wynieniany kupiłem go jako nowy czyli 3.09,2010 czyli pęknął ze byl wadliwy czy dlatego ,że jest walnieta uszczelka pod głowica i robi sie ciśnienie .PozdRawiam
Witam wszystkich poraz kolejny kiedys juz pisałem odnosnie słabego ogrzewania w samochodze po wymianie termostatu nic sie nie zmienilo ,a doszlo do tego ,że ubyl płyn chłodzący zezbiornika wyrównawczego dolałem az okolo 3 litrow w ciagu dwóch dni to co dolałem wszystko zniknęło .Jest wiec obawa czy to uszczelka pod głowica czy pompa wody czy chłodnica nagrzewnica odpada ,bo w srodku dywaniki suche uszczelka pod głowica ???/hhmmmm nie chce mi sie wierzyc aby w ciagu dwoch dni dostalo sie do tłoka tyle wody i nie zmienil sie olej czyli kolor oraz wzrost ,ale z drugiej strony mógłby zostac spalony tak wiec myśle ,że pompa wody zostaje oraz chłodnica ,Zdnych wycieków zaraz po zatrzymaniu i ogledzin na pracujacym silniku oraz po 20-30 minutach od wyłączenia silnika nadal zero wyciekow wczesniej sprawdzałem aby wjechac na suche podłorze i potem tez takie bylo ,NIE WIEM CO ROBIC ,Mysle nad wymiana uszczelki pod głowica +planowanie oraz wymiana rorządu +pompa wody czy to cos pomoże i czy to ma sens przy 20 letnim aucie?????.POMOCY -PozdRawiam
[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2012-04-16 09:47:39 ]