Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Łada 2107 - Uratowana! - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2012-06-20 15:25:56

Fajna sztuka. Dobrze, że udało się ją uratować przed złomem. Ta kiera to od malucha?
Widziałem ją na rozpoczęciu sezonu, myślałem że motorownia też pomodzona.

[ wiadomość edytowana przez: felype dnia 2012-06-20 15:30:19 ]
2020-10-08 12:12
  
 
 2012-06-20 15:03:30

Od dziś tu jestem, więc może i by wypadało się przywitać.
Hej Artur. Jestem z Warszawy, pewnie części mnie kojarzy po
organizacji Youngimer Warsaw.

Pomysłu na Auto nie było, poszukiwania trwały, myśl : 125p, Polonez? Oj wiele tego było.
Aż pewnego dnia na klubowego maila (YoungtimerWarsaw) przychodzi pytanie, a raczej sugestia.
Mianowicie Syn pewnego Pana z okolic Łomży, informuje nas iż jego Ojciec, chce zezłomować
swój samochód i czy może akurat nikt z nas nie chce go kupić w cenie złomu.

Dostaliśmy kilka poglądowych zdjęć i informacje że podobno nie posiada rdzy.
W tym samym czasie znajomemu wypadł wyjazd do Białegostoku i po drodze miał
obejrzeć "Landrynę" i stało się! Odbieram telefon i słyszę :

"Stary zero rdzy tylko do Polerki! Idealna! Ma 90K przejechane! Bierz ją"

Cóż długo się nie zastanawiałem, w kolejny weekend pojechaliśmy po Ładę.
Na miejscu szybiki rekonesans i kilka pobieżnych informacji

- Łada 2107 1989r. Pierwszy właściciel w PL.
- Przebieg to oryginalne 99.500 (na tą chwile)
- O dziwo rzeczywiście ZERO rdzy, samochód ostatnie ok 2 lata stał w stodole.

No i kupiona, ale co dalej, żadnych planów z partyzanta zakup i powrót na kołach do domu.
Na szczęście bez żadnych przygód, a wręcz idealnie.

Tutaj kilka fotek tuż po zakupie i wnętrze przed zakupem (Nie wyglądało najlepiej )






W domu z dnia na dzień przychodziły nowe pomysły i powolne zbieranie gratów, oglądanie
tysiąca zdjęć ład dziennie i zastanawianie się jak ta jedna ma wyglądać. W sumie wszystko
przyszło samo z siebie. Na początku zanim ruszyły "mody" "wysra*o się chłodzenie, a dokładnie
cały układ ^^ Więc trzeba było kupić nowy. Do tego nowe amortyzatory i pierwsza polerka (nie ostatnia)

Kilka fotek z pracy nad nią :








Obecnie Łada stoi na Felgach 13" Mattigi SSF i oponkach Dunlop SpSport, z przodu jest
położona -2 zwoje z tyłu póki co seria. Silnik również seria jedynie włożony przelot od bliźniaczego
125p. Wewnątrz dwa kubełki i jakaś Kierownica Do tego oczywiście kilka vlepek i smaczków.




PRZED i PO



Najnowsze zjdęcia są po polerowaniu lakieru w firmie MB Cars.



I tu małe porównanie.

Lewo : Dzień zakupu
Prawo : Dzień ukończenia Polerowania.



W najbliższym czasie Dojdą Pasy 4-pkt, Obniżony zostanie jeszcze przód oraz tył. Amortyzatory zostaną zalane Hipolem,
mimo iż większość tego nie podziela to w jej przypadku to jedyny sposób na "twardość". Oczywiście kupa detali.

Plany po sezonie to znalezienie dawcy na nowy silnik a konkretnie 1.4 K16 Rovera. Również
zdaje sobie z tego sprawę że niektórzy tego nie podzielą, ale cóż mam swoje powody
Na razie łada potrzebuje jeszcze trochę tej mniejszej pracy.

No ale się napisałem. Oceniajcie
Zapewniam też że to nie ostatni mój Youngtimerowy projekt w tym sezonie
2012-08-25 11:03
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM