2013-04-16 19:51:22
Witam
Chciałem się pochwalić moim autkiem
Otóż po długich miesiącach ciężkiej pracy i dobrych chęci moja machina została ukończona.
Jest to Łada 2107 z 1988r. z przebiegiem 75tys. km.
Wygląda w miarę nieźle i jedzie też nie kiepsko. Jestem jej właścicielem od niecałego roku i jestem bardzo zadowolony…
Krótki opis modyfikacji
SILNIK
Gdy ją zakupiłem posiadała silnik 1.3 64KM, który był nieco przyjechany, palił jak smok benzyne jak i olej xD Miałem go remontować, lecz trafiłem na świetną okazje zakupu silnika 1.7MPi z Nivki z pełnym osprzętem i skrzynią 5-cio biegową. Swap przeszedł bez większych przeróbek, lecz z motorem miałem parę przygód takich jak: walnięte IMMO i pogięte zawory, ale z czasem wszystkie kłopoty się rozwiązały i silniczek chodzi teraz jak zegarek na benzynie jak i też na LPG, co wykazały ostanie pomiary Łady na hamownii.
Otóż Ładziana wydmuchała trochę ponad 80KM na benzynie (tyko 2 mniej niż seria) i 76KM na LPG, co było wielkim zaskoczeniem wśród wielu ludzi, że ma tak małe straty mocy na instalacji I generacji.
Cóż więcej…
Dolot- złożony z rury kwasowej 70mm + stożek + Blos
Wylot- wydech prawie przelot, czyli strumienica + końcowy przelotowy
Skrzynia i most seria…
ZAWIESZENIE
- sprężyny progresywne: przód – 70mm tył – 50mm
- amortyzatory gazowo-olejowe o krótszym skoku
- wzmacniane drążki reakcyjne tylnego mostu + regulowany Panhard
- drążek stabilizatora tylnego mostu
- delikatny negatyw na kołach przednich
HAMULCE
- serwo o zwiększonej skuteczności
- tarcze nacinane i nawiercane
Reszta seria-po pełnej regeneracji
A wygląd zewnętrzny jak na zdjęciach
ŁADA 2107 HAMOWNIA !!!