Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Łada 2106 81"

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2014-05-04 18:14:10

Ostatnio na giełdzie staroci wyszperałem stary znaczek Automobile Association - po odnowieniu trzeba było go przymierzyć




(Chyba nie zostaje )
2014-06-05 23:14
  
 
 2014-04-20 18:43:27

Fajna sztuka. Ratuj ją bo warto!
Jazda ładną daje meeeega dużo frajdy.

[ wiadomość edytowana przez: felype dnia 2014-04-20 19:22:42 ]
2020-10-08 12:12
  
 
 2014-04-20 16:59:14


Przeglad u diagnosty i rejestrujesz .. a w zasadzie wymeiniasz dowod i teblice na nowe , bo przeciez tablice i dowod masz..

LAdny egzemplarz, duzo chromu w oryginalne, warto bylo!

Brawo, Maładiec!

2023-11-24 11:44
  
 
 2014-04-20 12:50:03

Очень хорошо. Mołodiec.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2014-04-20 12:21:07

Dziękuję

Pytałem swego czasu na forum o rejestrację. Wybrałem się do urzędu i po wielu ustaleniach i przeszukiwaniu archiwum okazało się że samochód uda się zarejestrować. Nie znam dokładnie szczegółów ale samochód wyrejestrowany został w celu przeprowadzenia remontu (istnieje taki zapis w Wydziale Komunikacji), posiadają dowód nieprzecięty a ja posiadam tablice

PS. Na jednym zdjęciu ukrył się 125p MR sąsiada, czekający na remont
2014-06-05 23:14
  
 
 2014-04-20 12:11:43

Super wygląda Jest teraz możliwość rejestracji tego auta ponownie? Czy jest to droga przez mękę?

-----------------
2017-12-17 12:30
  
 
 2014-04-20 11:51:35

Witam wszystkich
Forum śledzę od dłuższego czasu, ale dopiero dzisiaj postanowiłem napisać coś od siebie.

Jestem właścicielem Łady 2106 1500s - 1981 rok, 51 000 przebiegu, komplet dokumentów i rachunków "serwisowych".

Zakupiona - a właściwie uratowana od złomowania - w 2012 roku. Uratowana od złomowania - ponieważ 80-cio letni właściciel już rozglądał się powoli za skupem złomu który by mógł samochód wyciągnąć z garażu. Niestety spóźniłem się, właściciel zdążył już zezłomować Syrenkę Bosto...

Samochód wyrejestrowany w 1991 roku, od tego czasu stał w wilgotnym garażu na kołkach bez kół. Skutki tego, jak można się domyślić - podłoga a'la Fred Flinstone, progi można przebijać palcem i rdza na łączeniach blach, czyli standard . Do tego właściciel wyciągnął silnik i rozebrał do ostatniej śrubki w celu przeprowadzenia "remontu" do którego nigdy nie doszło. Samochód szczelnie zamknięty, co skutkowało spleśniałym wnętrzem...
Na szczęście na fotelach od 1981 były piękne pokrowce, które wylądowały w koszu, ale uchroniły jasne fotele przed zniszczeniem i zabrudzeniem.

Mimo tych wszystkich wad, przy pierwszych oględzinach zakochałem się w niej i nie było opcji żeby jej nie ratować

Tak wyglądał samochód w dniu zakupu, lekko przetarty z kurzu do zdjęć:







Ale nie kupiłem tego samochodu żeby nim jeździć do pracy, tylko żeby powoli i dokładnie odbudować i pozwolić mu przetrwać kolejne lata .

Silnik został poskładany, nowe tuleje, pierścienie, pompa wody, rozrząd, tarcza sprzęgła i łożysko oporowe, siłownik wysprzęglika, chłodnica, nie wspominając o wszystkich uszczelkach i przewodach wodnych i paliwowych.

Samochód pozbył się całej rdzy, dostał nową podłogę, progi, klosze kierunkowskazów, a chromy - w bardzo dobrym stanie zostały tylko i wyłącznie wypolerowane . Na koniec na karoserii został położony nowy lakier - czerwony, Łada 110.

Hamulce również przeszły remont, nowe przewody sztywne i elastyczne, pompa, uszczelki serwa, tłoczki, okładziny i klocki i korektor.

Na deser została wymiana płynów z mostu i skrzyni.

Od początku planowałem że Łada nie pozostanie w 100% oryginalna, zamontowałem więc faltdach z Twingo, żółte halogeny Zelmot i parę innych drobiazgów, m.in chromowane kratki słupka C, lusterko prawe chromowane oraz pierścień klaksonu (pochodzący z 125p, odpowiednio przerobiony aby pasował do ładowskiej chromowanej obudowy).

Tak samochód wygląda obecnie, z każdym dniem jest jakiś "progres". Listwy już są na swoim miejscu, zderzaki wypolerowane a przedni został wyprostowany a plastikowe listwy kanalików dachu wymienione (nie ma na zdjęciach), chromowane dekle czekają na montaż, a kołpaki słoneczka aktualnie są polerowane.







W planach, doprowadzenie wszystkiego do końca - ostateczna polerka lakieru, regulacja drzwi, dokładna regulacja gaźnika i wiele mniejszych zadań a jeśli pozwoli czas i fundusze - airride

pozdrawiam
Paweł

-----------------
bikepics.com/members/Wieczorek/
2014-06-05 23:14
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM