2017-05-05 02:08:23
Cytat:
|
2017-05-04 12:53:23, theant pisze:
Pojedynczy do akumulatora, podwójny do kabiny: - jeden do przekaźnika rozrusznika i do stacyjki - drugi do skrzynek bezpieczników: duża 9 i mała 6 @lemkoo: 1.7i ale monopunkt, czy wielopunkt? Bo alternatory w monopunkcie (GM) i starsze miały jeszcze terminal "W" do obrotomierza, w wielopunktach (BOSCH) tego nie ma bo sygnał idzie z ECU.
|
|
1.7i monopunkt.
To mam teraz zamontowane:
+ regulator na nadkolu. Jak widać, jeden wtyk został niepodpięty.
Wg. katalogu powinien być taki:
z wbudowanym regulatorem i taki właśnie zamówiłem. Mocowanie wygląda tak samo. Jedyny problem jaki mam, to podłączenie.
Rozumiem, że podłączam jeden wtyk do wyjścia regulatora na alternatorze, drugi do terminalu W. A kable ze starego regulatora łącze ze sobą i powinno być ok?
Wielkie dzięki
[ wiadomość edytowana przez: lemkoo dnia 2017-05-05 02:09:01 ][ wiadomość edytowana przez: lemkoo dnia 2017-05-05 02:11:13 ]